- BAC
- OP
- 255 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2006 Z19DT
- Mures
BAC
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- BAC
- OP
- 255 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2006 Z19DT
- Mures
BAC
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
ldivora, conform schitei circuitului, e OK. In acel solenoid intra doua furtunuri, unul de la o derivatie din circuitul pompei de vacuum, insemnat cu un inel galben, si celalat de la acel "wastegate unit" care comanda printr-o parghie turbina. Ceea ce am aratat eu, ar fi un al treilea furtun, care are in capat piesa despre care intreb. Daca o are cineva completa, sa-i faca o poza, sa vad si eu despre ce e vorba.
Am vazut ca la motoarele din 2003 incoace, cum ai si tu, valva EGR este inlocuita cu un dispozitiv mai voluminos care nu mai incape sub masca motorului. Poti sa-mi dai niste detalii, cum functioneaza, ce imbunatatiri aduce?
Am vazut ca la motoarele din 2003 incoace, cum ai si tu, valva EGR este inlocuita cu un dispozitiv mai voluminos care nu mai incape sub masca motorului. Poti sa-mi dai niste detalii, cum functioneaza, ce imbunatatiri aduce?