Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Zinoafe

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salutare,
Sunt posesorul unu opel Vectra 2,2 litri hidramata ,mai exact Z22yh de cand am luat-o la 101000 km am simtit ca are o mica trepidatie la relatiu ,dar precizez una f mica (precizez ca am schimbat filtre uleiuri ,bujii), acum mai exact dupa 5000 de km facuti cu ea am urmatoarele simptome :apre cheita in bord cand imi e lumea mai draga si cateodata dispare doar oprind si pornind masina din nou ,dar alta data imi moare motorul in mers si nu vrea sa mai porneasca decat dupa vreo 2 3 minute de pus contactu si dat la automat (nu dau ca taranu ,astept si eu cam 30-40 de sec.), trepidatia se simte si in esapament ,mai exact niste mici rateuri .

Rog pe cei care au avut problema asta ,sau cei care stiu cate ceva despre aceste simptome sa imi dea si mie niste sfaturi.
Multumesc frumos! 😊
Skip ads

  • dj_badboy_rc

  • Mesaje scrise: 1,380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema . Vezi daca nu cumva ai benzina in ulei .
  • dj_badboy_rc

  • Mesaje scrise: 1,380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Inca ceva ! Poti sa te astepti sa fie de vina Pompa de Inalta Presiune (High Pressure fuel pump ) ... Am studiat problema mai indeaproape si pare a fi defect de fabrica ... Majoritatea motoarelor au aceeasi problema .
  • Zinoafe

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
salut, multumesc pentru raspuns ,si eu m-am interesat de faza asta cu pompa de inalta presiune si ar fi o problema la z22yh cel putin ,sambata o sa vin mecanicul sa se uite la ea ,poti da mai multe detalii despre benzina in ulei ,...?
  • dj_badboy_rc

  • Mesaje scrise: 1,380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Pai la mine cred ca e dus si senzorul de temperatura si motorul e tot timpul cu socul tras ( desi nu ma pricep la mecanica foarte tare din cate am inteles eu s-ar putea ca fiind socul tras sa bage benzina direct la piston si direct in baie - tre sa ma interesez mai bine de chestiunea asta (u te baza prea tare pe ce am zis aeu aici despre benzina in ulei - poate ma ajuta altcineva care stie mai bine mecanica) . Dar cu pompa de inalta presiune e o problema comuna la Z22YH . Pe foarte multe forumuri am vazut aceeasi problema si in programul TIS2000 versiunea 2010 la Fuel sistem diagnosis imi apareau doar 2 erori la motorul asta. HPFP (pompa inalta presiune),Regulator presiune combustibil si Valva EGR . P1191.

Inca ceva ! Am aflat ca pompele astea nu se pot reconditiona ... Am fost la Autonik aici la noi in Cluj si mi-au dat un pret de 2100 RON . Noua..
  • Zinoafe

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Eu am sunat la opel gtt din buc. si mi-au spus 2000 de lei ,oricum ,daca se dovedeste sa fie ea defecta ,o sa incerc sa o repar uite un link poate o sa iti fie de folos: http://www.somethingornothi...2yh_fuel_pump.htm ,daca intr-o ultima instanta nu o sa mearga o sa cumpar una noua ,dar ce ma pune pe ganduri ,e grija sa nu se strice si cea noua ,avand un defect de fabricatie , ce parere ai de ce zice baiatu ala cum sa o repari ? din cate am inteles eu defectiunea ei consta in pierderea uleiului pe la garnitura ,si faptul ca domni de la opel/siemens au astupat gaura pe unde sa o umpli cu ulei hidraulic o face nereparabila ,cu alte cuv. ar trebui sa ii pui alta garnitura si sa ii dai o gaura ,unde adaptezi ochestie ca la etrieri pe unde sa bagi uleiu in ea ..... deci u ce crezi ?
  • dj_badboy_rc

  • Mesaje scrise: 1,380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Foasrte interesant ! S-ar putea sa mearga ... dar cam putine detalii la reparatie 😢 ... Eu m-as incumeta sa o dau jos sa vad daca o pot face dar sincer cu asa putine detalii nu ma lasa inima sa o desfac ca dupaia poate fi mai rau ... ! O sa scot la imprimanta tutorialul si o sa merg la un service sa vad ce spun baietii 😊 . Pompa tot la 2000 ron am gasit-o si eu aici in Cluj . Dar eu inainte de asta va trebui sa verific si daca nu e de vina cumva senzorul de temperatura si saa fie socul tras tot timpul ca mie imi si moare motorul in mers ...
  • Zinoafe

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
http://www.vectra-c.com/for...read.php?t=118396 uite un link si mai util ,dar iti trebuie cont ,o sa desfac pompa sambata si iti zic ,in caz ca e vreo diafragma rupta o sa incerc sa o fac pe comanda la o firma care se ocupa cu diverse chesti dastea ,din cate mi-au spus ei pot sa faca ,orikum te tin la curent.
  • dj_badboy_rc

  • Mesaje scrise: 1,380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Iti multumesc mult si daca ai putea sa faci si poze cu pasii din timpu desfacerii as fi foarte recunoscator ! Daca reusesti sa faci comanda sa imi spui si de unde sa ma pregatesc !
  • Zinoafe

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
deci eu nu gasesc cum arata regulatoru de presiune ,imi poti da si mie un lik sau ceva ,multumesc si tinem legatura.
  • dj_badboy_rc

  • Mesaje scrise: 1,380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2009

  • Mesaj Privat


Asa arata regulatorul de presiune.
  • Zinoafe

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am desfacut azi pompa si nici un rezultat ,din cate am vazut pompa era fabricata in 2008 si masina e din 2005 ,oricum am desfacut-o conform tutorialului dupa vectra c club ,si nu am descoperit nimic , am curatat egr ul ,care iar nu era cine stie ce murdar ,si am mai curatat admisia cu 2+2 spray dala ,oricum nici un rezultat ,problemele continua relantiu iar lasa de dorit ,in continuare o sa schimb senzoru de la volanta ,cel magnetic ,daca nici asta nu merge probabil o sa ma impusc 😊) ,glumesc probabil o sa mai schimb regulatoru si celalalt senzor ,vreo idee ceva mai ai si tu ?
  • dj_badboy_rc

  • Mesaje scrise: 1,380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Deci pompa e ok ? Deci a mai fost schimbata odata ..... ! Eu sincer nu stiu ce sa mai zic ... am sa desfac si eu pompa luni sau marti sa vad ce si cum ... ! Sa vedem . O sa te tin la curent si eu dupa ce desfac pompa ce am aflat . Ia da add la id-u meu de mess ( e userul) . Si povestim mai pe larg acolo.
  • Zinoafe

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Problema cu opritul il mers s-a rezolvat ,se oprea datorita regulatorului de presiune care e buba la motorul asta ,pentru cei care au aceiasi problema puteti cere mai multe info ca va ajut cu cea mai mare placere.. 😊
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR