Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Zinoafe

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salutare,
Sunt posesorul unu opel Vectra 2,2 litri hidramata ,mai exact Z22yh de cand am luat-o la 101000 km am simtit ca are o mica trepidatie la relatiu ,dar precizez una f mica (precizez ca am schimbat filtre uleiuri ,bujii), acum mai exact dupa 5000 de km facuti cu ea am urmatoarele simptome :apre cheita in bord cand imi e lumea mai draga si cateodata dispare doar oprind si pornind masina din nou ,dar alta data imi moare motorul in mers si nu vrea sa mai porneasca decat dupa vreo 2 3 minute de pus contactu si dat la automat (nu dau ca taranu ,astept si eu cam 30-40 de sec.), trepidatia se simte si in esapament ,mai exact niste mici rateuri .

Rog pe cei care au avut problema asta ,sau cei care stiu cate ceva despre aceste simptome sa imi dea si mie niste sfaturi.
Multumesc frumos! Smile
Skip ads

  • dj_badboy_rc

  • Mesaje scrise: 1,380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema . Vezi daca nu cumva ai benzina in ulei .
  • dj_badboy_rc

  • Mesaje scrise: 1,380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Inca ceva ! Poti sa te astepti sa fie de vina Pompa de Inalta Presiune (High Pressure fuel pump ) ... Am studiat problema mai indeaproape si pare a fi defect de fabrica ... Majoritatea motoarelor au aceeasi problema .
  • Zinoafe

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
salut, multumesc pentru raspuns ,si eu m-am interesat de faza asta cu pompa de inalta presiune si ar fi o problema la z22yh cel putin ,sambata o sa vin mecanicul sa se uite la ea ,poti da mai multe detalii despre benzina in ulei ,...?
  • dj_badboy_rc

  • Mesaje scrise: 1,380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Pai la mine cred ca e dus si senzorul de temperatura si motorul e tot timpul cu socul tras ( desi nu ma pricep la mecanica foarte tare din cate am inteles eu s-ar putea ca fiind socul tras sa bage benzina direct la piston si direct in baie - tre sa ma interesez mai bine de chestiunea asta (u te baza prea tare pe ce am zis aeu aici despre benzina in ulei - poate ma ajuta altcineva care stie mai bine mecanica) . Dar cu pompa de inalta presiune e o problema comuna la Z22YH . Pe foarte multe forumuri am vazut aceeasi problema si in programul TIS2000 versiunea 2010 la Fuel sistem diagnosis imi apareau doar 2 erori la motorul asta. HPFP (pompa inalta presiune),Regulator presiune combustibil si Valva EGR . P1191.

Inca ceva ! Am aflat ca pompele astea nu se pot reconditiona ... Am fost la Autonik aici la noi in Cluj si mi-au dat un pret de 2100 RON . Noua..
  • Zinoafe

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Eu am sunat la opel gtt din buc. si mi-au spus 2000 de lei ,oricum ,daca se dovedeste sa fie ea defecta ,o sa incerc sa o repar uite un link poate o sa iti fie de folos: http://www.somethingornothi...2yh_fuel_pump.htm ,daca intr-o ultima instanta nu o sa mearga o sa cumpar una noua ,dar ce ma pune pe ganduri ,e grija sa nu se strice si cea noua ,avand un defect de fabricatie , ce parere ai de ce zice baiatu ala cum sa o repari ? din cate am inteles eu defectiunea ei consta in pierderea uleiului pe la garnitura ,si faptul ca domni de la opel/siemens au astupat gaura pe unde sa o umpli cu ulei hidraulic o face nereparabila ,cu alte cuv. ar trebui sa ii pui alta garnitura si sa ii dai o gaura ,unde adaptezi ochestie ca la etrieri pe unde sa bagi uleiu in ea ..... deci u ce crezi ?
  • dj_badboy_rc

  • Mesaje scrise: 1,380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Foasrte interesant ! S-ar putea sa mearga ... dar cam putine detalii la reparatie Sad ... Eu m-as incumeta sa o dau jos sa vad daca o pot face dar sincer cu asa putine detalii nu ma lasa inima sa o desfac ca dupaia poate fi mai rau ... ! O sa scot la imprimanta tutorialul si o sa merg la un service sa vad ce spun baietii Smile . Pompa tot la 2000 ron am gasit-o si eu aici in Cluj . Dar eu inainte de asta va trebui sa verific si daca nu e de vina cumva senzorul de temperatura si saa fie socul tras tot timpul ca mie imi si moare motorul in mers ...
  • Zinoafe

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
http://www.vectra-c.com/for...read.php?t=118396 uite un link si mai util ,dar iti trebuie cont ,o sa desfac pompa sambata si iti zic ,in caz ca e vreo diafragma rupta o sa incerc sa o fac pe comanda la o firma care se ocupa cu diverse chesti dastea ,din cate mi-au spus ei pot sa faca ,orikum te tin la curent.
  • dj_badboy_rc

  • Mesaje scrise: 1,380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Iti multumesc mult si daca ai putea sa faci si poze cu pasii din timpu desfacerii as fi foarte recunoscator ! Daca reusesti sa faci comanda sa imi spui si de unde sa ma pregatesc !
  • Zinoafe

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
deci eu nu gasesc cum arata regulatoru de presiune ,imi poti da si mie un lik sau ceva ,multumesc si tinem legatura.
  • dj_badboy_rc

  • Mesaje scrise: 1,380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2009

  • Mesaj Privat


Asa arata regulatorul de presiune.
  • Zinoafe

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am desfacut azi pompa si nici un rezultat ,din cate am vazut pompa era fabricata in 2008 si masina e din 2005 ,oricum am desfacut-o conform tutorialului dupa vectra c club ,si nu am descoperit nimic , am curatat egr ul ,care iar nu era cine stie ce murdar ,si am mai curatat admisia cu 2+2 spray dala ,oricum nici un rezultat ,problemele continua relantiu iar lasa de dorit ,in continuare o sa schimb senzoru de la volanta ,cel magnetic ,daca nici asta nu merge probabil o sa ma impusc Smile) ,glumesc probabil o sa mai schimb regulatoru si celalalt senzor ,vreo idee ceva mai ai si tu ?
  • dj_badboy_rc

  • Mesaje scrise: 1,380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Deci pompa e ok ? Deci a mai fost schimbata odata ..... ! Eu sincer nu stiu ce sa mai zic ... am sa desfac si eu pompa luni sau marti sa vad ce si cum ... ! Sa vedem . O sa te tin la curent si eu dupa ce desfac pompa ce am aflat . Ia da add la id-u meu de mess ( e userul) . Si povestim mai pe larg acolo.
  • Zinoafe

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Problema cu opritul il mers s-a rezolvat ,se oprea datorita regulatorului de presiune care e buba la motorul asta ,pentru cei care au aceiasi problema puteti cere mai multe info ca va ajut cu cea mai mare placere.. Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR