Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • CJ-87-RBA

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Rekord 1986 1.8 OHC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.

Care se pricepe mai bine la Opel uri ceva mai vechi va rog sa ma ajutati cu sfaturi si sugestii la problema mea.
In ultimul timp ma confrunt cu urmatoarele probleme:
1. Motorul nu merge rotund la relanti (nu am turometru ca sa va spun turatia) in sensul ca daca turez foarte putin motorul deja dispare problema.
Problema aceasta este atat cand motorul merge pe benzina cat si pe gpl.
Am schimbat delcoul si bujiile insa nici un rezultat. Urmeaza sa inlocuiesc fisele si bobina de inductie in speranta de a rezolva problema.
Mentionez ca in urma cu 2 luni am dus masina la electrician sa-mi regleze avansul deoarece zic mecanici era prea mare.(dimineata si nu numai cand vroiam sa pornesc masina invartea extrem de greu dupa care brusc invartea bine si pornea.) Cam dupa reglarea avansului au inceput problemele cu relanti ul insa nu stiu daca are ceva una cu alta.
2. Cea de a doua problema se manifesta in felul urmator: dimineata pornesc masina si ies cu ea din parcare dupa ce am parcurs 200- 300 m
mi se intareste pedala de frana de trebuie sa apas cu ambele picioare pentru a frana.
Dupa ce mai merg alte 200-300 isi revine si merge normal pedala de frana.

Sper ca m am facut inteles si sper sa ma ajute cineva.
Va multumesc.
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
pompa de servo-frânã are o problemã......se aflã pe furtunul dintre servo ºi motor furtunul care asigurã vacuumul ....verificã-l sã nu fie crãpat .....vei gãsi ºi o supapã sau aceasta se aflã exact unde intrã furtunul (poate fi din plastic) în servo

apoi cu întreruperile.....nu ºtiu , poate supapele ? verificã bujiile una câte una iar apoi carburatorul (dacã ai , sau e injecþie ?) care trebuie curãþat
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
ar putea trage aer fals pe undeva servo ºi de aceea mersul nasol al motorului (semeringuri , furtun etc.....vezi pe circuit) ar putea afecta mersul la ralanti al motorului , chiar cu întreruperi
  • CJ-87-RBA

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Rekord 1986 1.8 OHC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsul tau, dar din moment ce si pe gpl merge tot as prost la relanti mai conteaza starea carburatorului deoarce amestecul si dozarea o face instalatia gpl.
O sa verific acel furtun de vacum dintr motor si pompa servo.

Multumesc.
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
sper sã te fi ajutat mãcar cu ceva
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR