CJ-87-RBA
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Cluj
- Masina: Rekord 1986 1.8 OHC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2007
- Mesaj Privat
Salutare tuturor.
Care se pricepe mai bine la Opel uri ceva mai vechi va rog sa ma ajutati cu sfaturi si sugestii la problema mea.
In ultimul timp ma confrunt cu urmatoarele probleme:
1. Motorul nu merge rotund la relanti (nu am turometru ca sa va spun turatia) in sensul ca daca turez foarte putin motorul deja dispare problema.
Problema aceasta este atat cand motorul merge pe benzina cat si pe gpl.
Am schimbat delcoul si bujiile insa nici un rezultat. Urmeaza sa inlocuiesc fisele si bobina de inductie in speranta de a rezolva problema.
Mentionez ca in urma cu 2 luni am dus masina la electrician sa-mi regleze avansul deoarece zic mecanici era prea mare.(dimineata si nu numai cand vroiam sa pornesc masina invartea extrem de greu dupa care brusc invartea bine si pornea.) Cam dupa reglarea avansului au inceput problemele cu relanti ul insa nu stiu daca are ceva una cu alta.
2. Cea de a doua problema se manifesta in felul urmator: dimineata pornesc masina si ies cu ea din parcare dupa ce am parcurs 200- 300 m
mi se intareste pedala de frana de trebuie sa apas cu ambele picioare pentru a frana.
Dupa ce mai merg alte 200-300 isi revine si merge normal pedala de frana.
Sper ca m am facut inteles si sper sa ma ajute cineva.
Va multumesc.
Care se pricepe mai bine la Opel uri ceva mai vechi va rog sa ma ajutati cu sfaturi si sugestii la problema mea.
In ultimul timp ma confrunt cu urmatoarele probleme:
1. Motorul nu merge rotund la relanti (nu am turometru ca sa va spun turatia) in sensul ca daca turez foarte putin motorul deja dispare problema.
Problema aceasta este atat cand motorul merge pe benzina cat si pe gpl.
Am schimbat delcoul si bujiile insa nici un rezultat. Urmeaza sa inlocuiesc fisele si bobina de inductie in speranta de a rezolva problema.
Mentionez ca in urma cu 2 luni am dus masina la electrician sa-mi regleze avansul deoarece zic mecanici era prea mare.(dimineata si nu numai cand vroiam sa pornesc masina invartea extrem de greu dupa care brusc invartea bine si pornea.) Cam dupa reglarea avansului au inceput problemele cu relanti ul insa nu stiu daca are ceva una cu alta.
2. Cea de a doua problema se manifesta in felul urmator: dimineata pornesc masina si ies cu ea din parcare dupa ce am parcurs 200- 300 m
mi se intareste pedala de frana de trebuie sa apas cu ambele picioare pentru a frana.
Dupa ce mai merg alte 200-300 isi revine si merge normal pedala de frana.
Sper ca m am facut inteles si sper sa ma ajute cineva.
Va multumesc.
- claurs
- **
- 314 mesaje
- din 14 Nov 2009
- Omega 1990 C20se
- Tulcea
claurs
- Mesaje scrise: 314
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 1990 C20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
pompa de servo-frânã are o problemã......se aflã pe furtunul dintre servo ºi motor furtunul care asigurã vacuumul ....verificã-l sã nu fie crãpat .....vei gãsi ºi o supapã sau aceasta se aflã exact unde intrã furtunul (poate fi din plastic) în servo
apoi cu întreruperile.....nu ºtiu , poate supapele ? verificã bujiile una câte una iar apoi carburatorul (dacã ai , sau e injecþie ?) care trebuie curãþat
apoi cu întreruperile.....nu ºtiu , poate supapele ? verificã bujiile una câte una iar apoi carburatorul (dacã ai , sau e injecþie ?) care trebuie curãþat
- claurs
- **
- 314 mesaje
- din 14 Nov 2009
- Omega 1990 C20se
- Tulcea
claurs
- Mesaje scrise: 314
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 1990 C20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
CJ-87-RBA
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Cluj
- Masina: Rekord 1986 1.8 OHC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2007
- Mesaj Privat
- claurs
- **
- 314 mesaje
- din 14 Nov 2009
- Omega 1990 C20se
- Tulcea
claurs
- Mesaje scrise: 314
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 1990 C20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat