costel-75
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2011
- Mesaj Privat
Ajutati-ma ! De doua zile picura lichidul de la ambreiaj fix printre cutie si motor. Am uitat sa va spun ca am un vecta b -1998 si ambreiajul este hidraulic. Am itrebat 3 mecanici si mi-au dat 3 "verdicte".Unul a spus rulmentul ,altul pompa si altul ca ar fi posibil o garnitura de la pistonasul de la cutie ,ceea ce cred si eu ca masina nu face nici-o figura cu schimbarea vitezelor. Doar o data am bagat in viteza 1 si avea tendinta sa plece fara sa iau picirul de pe ambreiaj, dar am mai lasat-o putin si sia revenit.probabil pierduse presiunea ,nu stiu! Stie cineva cum se demonteaza pistonasul de la cutie? Pentru ca unde furtunul intra in cutie ,la aierisitor,se misca cu totul ,este normal? Multumesc
Zmeutzu
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
Nu e nevoie sa deschizi 2 discutii identice.
Daca foloseai functia search gaseai ce cauti. In fine. Toti mecanicii au dreptate, verdictul este acelasi, dar na, cand nu sti... cilindru receptor=rulment de presiune="piston de la cutie" cum ii spui tu. Pompa de ambreiaj (sau cilindrul emitator) este la pedala. In cazul de fata, tie iti pierde lichid de frana cilindrul receptor (rulmentul de presiune) si asta, cel mai probabil pentru ca ai ambreiajul uzat, lucru ce a dus la suprasolicitarea rulmentului de presiune. Ca sa il schimbi, trebuie demontata cv (cutia de viteze) de pe masina, masurata grosimea discului de ambreiaj (scrie in manualul de reparatie care e cota minima), si inlocuit kit ambreiaj (disc+placa de presiune) si rulment de presiune (cilindru receptor sau "pompa aia din cutie").
Spor si atentie mai mare la deschis topic-uri.
Daca foloseai functia search gaseai ce cauti. In fine. Toti mecanicii au dreptate, verdictul este acelasi, dar na, cand nu sti... cilindru receptor=rulment de presiune="piston de la cutie" cum ii spui tu. Pompa de ambreiaj (sau cilindrul emitator) este la pedala. In cazul de fata, tie iti pierde lichid de frana cilindrul receptor (rulmentul de presiune) si asta, cel mai probabil pentru ca ai ambreiajul uzat, lucru ce a dus la suprasolicitarea rulmentului de presiune. Ca sa il schimbi, trebuie demontata cv (cutia de viteze) de pe masina, masurata grosimea discului de ambreiaj (scrie in manualul de reparatie care e cota minima), si inlocuit kit ambreiaj (disc+placa de presiune) si rulment de presiune (cilindru receptor sau "pompa aia din cutie").
Spor si atentie mai mare la deschis topic-uri.
- costy-costy
- **
- 229 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Vectra 2001 z16se
- Valcea
costy-costy
- Mesaje scrise: 229
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
De doi ani tot umbu pe acest forum si nu nu mai (intreb un mecanic, altul) dar niciodata nu am sarit cu: cauta functia "searce"
Daca un om are o intrebare lamuriti-l daca tot va pierdeti timpul ( ca si eu puteam sa ma bag ,ca miezul...) si poate ca de aceea e forumul plin de...povesti iar cand cauti nu gasesti decat discuti... la nelocul lor nu despre topicul in sine...
Asa ca hai sa dam informati corecte si concrete
NO OFENCE!
Daca un om are o intrebare lamuriti-l daca tot va pierdeti timpul ( ca si eu puteam sa ma bag ,ca miezul...) si poate ca de aceea e forumul plin de...povesti iar cand cauti nu gasesti decat discuti... la nelocul lor nu despre topicul in sine...
Asa ca hai sa dam informati corecte si concrete
NO OFENCE!