costel-75
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2011
- Mesaj Privat
Zmeutzu
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
Daca foloseai functia search gaseai ce cauti. In fine. Toti mecanicii au dreptate, verdictul este acelasi, dar na, cand nu sti... cilindru receptor=rulment de presiune="piston de la cutie" cum ii spui tu. Pompa de ambreiaj (sau cilindrul emitator) este la pedala. In cazul de fata, tie iti pierde lichid de frana cilindrul receptor (rulmentul de presiune) si asta, cel mai probabil pentru ca ai ambreiajul uzat, lucru ce a dus la suprasolicitarea rulmentului de presiune. Ca sa il schimbi, trebuie demontata cv (cutia de viteze) de pe masina, masurata grosimea discului de ambreiaj (scrie in manualul de reparatie care e cota minima), si inlocuit kit ambreiaj (disc+placa de presiune) si rulment de presiune (cilindru receptor sau "pompa aia din cutie").
Spor si atentie mai mare la deschis topic-uri.
- costy-costy
- **
- 228 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Vectra 2001 z16se
- Valcea
costy-costy
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
Daca un om are o intrebare lamuriti-l daca tot va pierdeti timpul ( ca si eu puteam sa ma bag ,ca miezul...) si poate ca de aceea e forumul plin de...povesti iar cand cauti nu gasesti decat discuti... la nelocul lor nu despre topicul in sine...
Asa ca hai sa dam informati corecte si concrete
NO OFENCE!