- iuly_ang
- OP
- 119 mesaje
- din 13 Oct 2009
- Vectra 2005 z16xe
- Constanta
iuly_ang
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2009
- Mesaj Privat
intampin o problema la care nu am gasit raspuns pe forum(sau nu am cautat bine)
azi am transformat cheia normala in cheie briceag
mentionez ca dupa schimbarea carcasei cheia nu a mai functionat. din cate am citit pe aici, cipul este pe placa de circuite. deci nu ar trebui sa am probleme.
daca s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema astept sfaturi si pareri
azi am transformat cheia normala in cheie briceag
mentionez ca dupa schimbarea carcasei cheia nu a mai functionat. din cate am citit pe aici, cipul este pe placa de circuite. deci nu ar trebui sa am probleme.
daca s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema astept sfaturi si pareri
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- iuly_ang
- OP
- 119 mesaje
- din 13 Oct 2009
- Vectra 2005 z16xe
- Constanta
iuly_ang
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2009
- Mesaj Privat
cred ca nu m-am exprimat destul de clar.
daca se observa, pozitionarea butoanelor de la carcasa noua, permite doar schimbarea circuitelor din cea veche in cea noua.
dupa deschiderea topicului am studiat problema si cred ca am descoperit problema
cipul, prin pozitionarea in noua cheie se departeaza prea mult de contact si nu-l mai citeste.
daca se observa, pozitionarea butoanelor de la carcasa noua, permite doar schimbarea circuitelor din cea veche in cea noua.
dupa deschiderea topicului am studiat problema si cred ca am descoperit problema
cipul, prin pozitionarea in noua cheie se departeaza prea mult de contact si nu-l mai citeste.
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- iuly_ang
- OP
- 119 mesaje
- din 13 Oct 2009
- Vectra 2005 z16xe
- Constanta
iuly_ang
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2009
- Mesaj Privat
- cornel18
- ***
- 531 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 531
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
@iuly_ang : am facut si eu o conversie la cheia de rezerva in cheie briceag. Am luat un chitul de transformare de pe net si am mutat totul(2 min a durat toata treaba). Insa am intampinat problema ca masina nu a mai citit cipul. Dupa ce m-am jucat cu ea si l-am pus iar pe cea veche am observat ca masina recunostea cheia. Prin urmare cred ca lama de fier ii pe post de antena sau pur si simplu chipul se afla la o distanta mai mare(in carcasa noua tip briceag) decat cea din fabrica si prin urmare nu poate fi citit de imobilizator.
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- iuly_ang
- OP
- 119 mesaje
- din 13 Oct 2009
- Vectra 2005 z16xe
- Constanta
iuly_ang
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2009
- Mesaj Privat
- cornel18
- ***
- 531 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 531
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
iuly_ang a scris:nu a stat deloc fara baterie.
initial functiona doar inchiderea,introduceam cheia in contact, se aprindeau toate becurile din bord dar nu pornea motorul si imi aparea masina cu lacat in bord.
apoi nu a mai functionat deloc. am incercat o sincronizare dar degeaba
initial functiona doar inchiderea,introduceam cheia in contact, se aprindeau toate becurile din bord dar nu pornea motorul si imi aparea masina cu lacat in bord.
apoi nu a mai functionat deloc. am incercat o sincronizare dar degeaba
Resincronizarea nu o poti face decat daca poti porni motorul. Pentru resincronizare nu necesita pornirea motorului si doar contactul + o combinatie de butoane apasate in masina si cheie , insa prin simplu fapt ca nu poti porni motorul nici cipul nu poate fi citit.
De resetat nu se poate reseta eventual daca te-ai jucat cu pistolul/ciocanul/statie de lipit si ii posibil sa fi ars sau creat un scurt. De curiozitate ledul de la cheie se aprinde cand apesi pe butoane(daca ai modelul cu led)?
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Eu am facut schimbarea pe cheie briceag de acum 4 ani.Cipul nu este pe placa circuitelor este un paralelipiped mic ,negru,cam de 4/2mm in sectiune si 10 mm lungime,pozitionat lateral in carcasa vechii chei,paralel cu lama.L-am transferat pe cheia briceag cam in aceeasi pozitie.Daca acest cip nu se afla in imediata apropiere a contactului,pas pornire.Am mai transferat si un imobilizator la un prieten care avea o singura cheie la masina,dar 2 chei si imobilizatorul de la alta.Partea de electronica comunica cu centrala inchidere/deschidere,nu cu imobilizatorul.Un test simplu,incearca sa rotesti cheia pe care ai transferat lama si electronica in contact,tinand in imediata apropiere si ce a mai ramas din cheia veche si ai sa vezi ca porneste.La cheia mea,cipul era buid-in key case,a trebuit sa iau usor cu caterul(atentie sa nu-l deteriorati-cipul) plasticul care-l acoperea,apoi odata scos,doar l-am bagat in carcasa briceag lateral paralel cu lama,cu capatul tesit(unul dintre capete are un colt tesit la cip) spre contact.A pornit din prima.La fel am procedat si cu cealalta cheie.Acum am 2 chei functionale,si o a trei-a fara electronica,cu care doar deschid din butuc,dar nu porneste motorul.
aici e zona unde am bagat cipul.Eu am Omega,dar principiul este la fel,cheile vechi sunt identice,doar ca am optat pt alt design
Ultima modificare făcută de micky001 la Joi 15 Sep, 2011 2:34 am
aici e zona unde am bagat cipul.Eu am Omega,dar principiul este la fel,cheile vechi sunt identice,doar ca am optat pt alt design
Ultima modificare făcută de micky001 la Joi 15 Sep, 2011 2:34 am
- cornel18
- ***
- 531 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 531
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
micky001 a scris:Eu am facut schimbarea pe cheie briceag de acum 4 ani.Cipul nu este pe placa circuitelor este un paralelipiped mic ,negru,cam de 4mm in sectiune si 10 mm lungime,pozitionat lateral in vechea cheie,paralel cu lama.L-am transferat pe cheia briceag cam in aceeasi pozitie.Daca acest cip nu se afla in imediata apropiere a contactului,pas pornire.Am mai transferat si un imobilizator la un prieten care avea o singura cheie la masina,dar 2 chei si imobilizatorul de la alta.Partea de electronica comunica cu centrala inchidere/deschidere,nu cu imobilizatorul.Un test simplu,incearca sa rotesti cheia pe care ai transferat lama si electronica in contact,tinand in imediata apropiere si ce a mai ramas din cheia veche si ai sa vezi ca porneste.La cheia mea,cipul era buid-in key case,a trebuit sa iau usor cu caterul(atentie sa nu-l deteriorati-cipul) plasticul care-l acoperea,apoi odata scos,doar l-am bagat in carcasa briceag lateral paralel cu lama,cu capatul tesit(unul dintre capete are un colt tesit la cip) spre contact.A pornit din prima.La fel am procedat si cu cealalta cheie.Acum am 2 functionale,si o a trei-a fara electronica,cu care doar deschid din butuc,dar nu porneste motorul.
Te anunt ca am schimbat de 3 ori carcasa de plastic de la cheia inainte sa incerc si eu o conversie pe briceag. Si nu am chip pe carcasa de plastic. In schimb vad acel locas unde ar trebui sa fie. Deci ori masina mea ii place doar carcase standard (daca asa ii , inseamna ca a avut dreptate colega mea ca este posedata masinuta) ori ii integrata pe placuta de circuit(ce-i plauzibil pentru mine).
- iuly_ang
- OP
- 119 mesaje
- din 13 Oct 2009
- Vectra 2005 z16xe
- Constanta
iuly_ang
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2009
- Mesaj Privat
nu am cheie cu led.
la mine cipul de pornire este sigur incorporat in circuitul cheii si prin pozitionarea lui in noua carcasa se departeaza prea mult de contact.
nelamurirea mea ramane , de ce nu imi mai functioneaza o cheie? nu am actionat cu nimic asupra ei. doar am schimbat dintr-o carcasa in alta.
la mine cipul de pornire este sigur incorporat in circuitul cheii si prin pozitionarea lui in noua carcasa se departeaza prea mult de contact.
nelamurirea mea ramane , de ce nu imi mai functioneaza o cheie? nu am actionat cu nimic asupra ei. doar am schimbat dintr-o carcasa in alta.
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Tocmai de aia am specificat ca am Omega.Banuiala lui iuly_ang e motivata.Cred ca intradevar distanta este prea mare,ori este ecranat ceva.O data am intalnit problema de a nu mai recunoaste cheia tot la o Omega,mai exact pornea,dar nu mai opera functia de inchidere/deschidere,si am rezolvat-o prin punerea si luarea contactului(fara a porni motorul)in mad repetat de cateva ori,apoi cu cheia in contact am apasat pe butoane,si a mers,s-au deschis/inchis usile.Acum,ca a fost pura intamplare sau ca asa este "modelul" nu stiu,dar a mers.
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
- iuly_ang
- OP
- 119 mesaje
- din 13 Oct 2009
- Vectra 2005 z16xe
- Constanta
iuly_ang
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2009
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
- iuly_ang
- OP
- 119 mesaje
- din 13 Oct 2009
- Vectra 2005 z16xe
- Constanta
iuly_ang
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2009
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat