Eu am facut schimbarea pe cheie briceag de acum 4 ani.Cipul nu este pe placa circuitelor este un paralelipiped mic ,negru,cam de 4/2mm in sectiune si 10 mm lungime,pozitionat lateral in carcasa vechii chei,paralel cu lama.L-am transferat pe cheia briceag cam in aceeasi pozitie.Daca acest cip nu se afla in imediata apropiere a contactului,pas pornire.Am mai transferat si un imobilizator la un prieten care avea o singura cheie la masina,dar 2 chei si imobilizatorul de la alta.Partea de electronica comunica cu centrala inchidere/deschidere,nu cu imobilizatorul.Un test simplu,incearca sa rotesti cheia pe care ai transferat lama si electronica in contact,tinand in imediata apropiere si ce a mai ramas din cheia veche si ai sa vezi ca porneste.La cheia mea,cipul era buid-in key case,a trebuit sa iau usor cu caterul(atentie sa nu-l deteriorati-cipul) plasticul care-l acoperea,apoi odata scos,doar l-am bagat in carcasa briceag lateral paralel cu lama,cu capatul tesit(unul dintre capete are un colt tesit la cip) spre contact.A pornit din prima.La fel am procedat si cu cealalta cheie.Acum am 2 chei functionale,si o a trei-a fara electronica,cu care doar deschid din butuc,dar nu porneste motorul.
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
aici e zona unde am bagat cipul.Eu am Omega,dar principiul este la fel,cheile vechi sunt identice,doar ca am optat pt alt design
Ultima modificare făcută de micky001 la Joi 15 Sep, 2011 2:34 am