- MindToAsk
- OP
- 123 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Kadett 1978 12N
MindToAsk
- Mesaje scrise: 123
- Locatie:
- Masina: Kadett 1978 12N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
Sa va zic cum sta treaba:
Pe la jumatea lunii martie imi expira verificarea, asigurarea si rovinieta. Daca tot trebuie sa innoies chestiile astea m-am gandit sa fac acum ceva modificari pe la masina pentru a nu fi nevoit mai tarziu sa mai platesc inca odata birurile, asa din prostie.
Poate ati observat ca de cand am venit pe forum ma tot 'screm' sa aflu informatii despre ce motor ar merita sa pun pe masina... stiti voi, ieftin, bun, musculos si sa consume putin... Vreo idee?
Singurul lucru care l-am schimbat cred ca sunt gumele... in talon am 155/70 r13 si pe masina am 165/70 r13. Ce se intampla la verificare? Tre sa platesc ceva sa imi modifice in talon? Sau mai intai iau amenda pentru ca circul cu asa ceva )
Daca credeti ca pot scoate din motorul care il am acum peste 70 de cai m-as razgandi sa il mai schimb. Se poate? CUM?
Va las sa va puneti imaginatia la contributie pana fac eu ceva poze sa va arat concret ce as mai vrea sa modific.
Ultima modificare făcută de MindToAsk la Joi 08 Feb, 2007 2:36 am
Pe la jumatea lunii martie imi expira verificarea, asigurarea si rovinieta. Daca tot trebuie sa innoies chestiile astea m-am gandit sa fac acum ceva modificari pe la masina pentru a nu fi nevoit mai tarziu sa mai platesc inca odata birurile, asa din prostie.
Poate ati observat ca de cand am venit pe forum ma tot 'screm' sa aflu informatii despre ce motor ar merita sa pun pe masina... stiti voi, ieftin, bun, musculos si sa consume putin... Vreo idee?
Singurul lucru care l-am schimbat cred ca sunt gumele... in talon am 155/70 r13 si pe masina am 165/70 r13. Ce se intampla la verificare? Tre sa platesc ceva sa imi modifice in talon? Sau mai intai iau amenda pentru ca circul cu asa ceva )
Daca credeti ca pot scoate din motorul care il am acum peste 70 de cai m-as razgandi sa il mai schimb. Se poate? CUM?
Va las sa va puneti imaginatia la contributie pana fac eu ceva poze sa va arat concret ce as mai vrea sa modific.
Ultima modificare făcută de MindToAsk la Joi 08 Feb, 2007 2:36 am
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- MindToAsk
- OP
- 123 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Kadett 1978 12N
MindToAsk
- Mesaje scrise: 123
- Locatie:
- Masina: Kadett 1978 12N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
MindToAsk a scris:
Poate ati observat ca de cand am venit pe forum ma tot 'screm' sa aflu informatii despre ce motor ar merita sa pun pe masina... stiti voi, ieftin, bun, musculos si sa consume putin... Vreo idee?
Poate ati observat ca de cand am venit pe forum ma tot 'screm' sa aflu informatii despre ce motor ar merita sa pun pe masina... stiti voi, ieftin, bun, musculos si sa consume putin... Vreo idee?
C16NZ sau C18NZ sunt nepretentioase , economice si ieftine la intretinere , doar cu muschii nu stau prea bine.
MindToAsk a scris:Singurul lucru care l-am schimbat cred ca sunt gumele... in talon am 155/70 r13 si pe masina am 165/70 r13. Ce se intampla la verificare? Tre sa platesc ceva sa imi modifice in talon? Sau mai intai iau amenda pentru ca circul cu asa ceva )
E diferenta de inaltime (talon) intre cele doua dimensiuni , cu cele de 165/70 R13 vitezometrul iti va indica o viteza mai mica decat cea reala.In mod normal nu se omologheaza anvelope mai mari in diametru decat in cazul in care se calibreaza corespunzator si vitezometrul.
Bodykit-ul e realizabil chiar si in Romania insa cred ca e pacat daca masina e cat de cat originala.
- MindToAsk
- OP
- 123 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Kadett 1978 12N
MindToAsk
- Mesaje scrise: 123
- Locatie:
- Masina: Kadett 1978 12N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
Pai diferenta e de doar 1,3 km/h... Deci daca imi calibrez si vitezometrul pot pune anvelope mai mari? Ca ar da mai bine ceva de gen 205/60 r13 (am inteles ca e maximul cat pot pune pe jentile alea ATS).
Nu stiu cat si daca s-ar merita sa investesc in masina ca sa o readuc la forma originala... Se vede ca a suferit ceva accidente in trecut ca are niste suduri urate sub capota si in + mai imi lipsesc si ceva piese...
Deci mai bine as face-o mai 'fioroasa'. Vreo idee cat ar costa un body-kit d'ala?
Btw. E street-legal pe la noi un roll cage?
--------------------------------------------------------------------------
hmm... si asa aproape ca ar arata bine:
---------------------------------------
asa nu:
-------------------
si in fine asta e a mea:
Nu stiu cat si daca s-ar merita sa investesc in masina ca sa o readuc la forma originala... Se vede ca a suferit ceva accidente in trecut ca are niste suduri urate sub capota si in + mai imi lipsesc si ceva piese...
Deci mai bine as face-o mai 'fioroasa'. Vreo idee cat ar costa un body-kit d'ala?
Btw. E street-legal pe la noi un roll cage?
--------------------------------------------------------------------------
hmm... si asa aproape ca ar arata bine:
---------------------------------------
asa nu:
-------------------
si in fine asta e a mea:
Cyclops- Suspendat
- 243 mesaje
- din 22 Jan 2007
- Manta 1977 16N
- Bucuresti
Cyclops- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1977 16N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
NOS
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Republica Moldova, Chisinau
- Masina: Vectra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2007
- Mesaj Privat
- MindToAsk
- OP
- 123 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Kadett 1978 12N
MindToAsk
- Mesaje scrise: 123
- Locatie:
- Masina: Kadett 1978 12N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
- kapp
- **
- 359 mesaje
- din 17 Apr 2006
- Astra 2000 y20dth
kapp
- Mesaje scrise: 359
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2006
- Mesaj Privat
- MindToAsk
- OP
- 123 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Kadett 1978 12N
MindToAsk
- Mesaje scrise: 123
- Locatie:
- Masina: Kadett 1978 12N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
Mai, eu nu am mai vazut... Mai este modelul coupe cu luneta mai putin inclinata, dar e mai naspa . Din ala am mai vazut doua. Dar coupe ca al meu nu am mai vazut.
Despre pret nu stiu... pe e-bay se vand de la 1500E in sus pana pe la 5000. Cineva pe un forum din Franta a cumparat unul cu 10000 (dar era modelul gte - care nu difera cu nimic la aspect; doar sasiul e putin modificat si bineinteles un motor mai ragusit ).
Crezi ca nu se uita la dimensiuni? Ar fi frumos... ca totusi arata penibil cu 155. Latimea conteaza
http://www.camskill.co.uk/p...p?plid=m4b0s375p0 ... de exemplu. Oricum cred ca astea sunt stock pe dacie
------------------
un motiv in + pentru bodykit:
Despre pret nu stiu... pe e-bay se vand de la 1500E in sus pana pe la 5000. Cineva pe un forum din Franta a cumparat unul cu 10000 (dar era modelul gte - care nu difera cu nimic la aspect; doar sasiul e putin modificat si bineinteles un motor mai ragusit ).
Crezi ca nu se uita la dimensiuni? Ar fi frumos... ca totusi arata penibil cu 155. Latimea conteaza
love4cars a scris:Ma scuzati ca intervin dar nu cred ca exista cauciuri 205/13. Poate vreo comanda speciala pentru dacia sport
http://www.camskill.co.uk/p...p?plid=m4b0s375p0 ... de exemplu. Oricum cred ca astea sunt stock pe dacie
------------------
un motiv in + pentru bodykit:
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Masina nu arata chiar rau avand in vedere ca a fost folosita in Romania, asa din poze mi se pare inca "recuperabila" in vederea unei restaurari.Bineinteles totul se poate face doar cu multa munca si perseverenta si bineinteles bani, daca nu ai mai facut asa ceva Kadett-ul C Coupe nu e tocmai masina potrivita cu care sa incepi.Un bodykit de genul celui din primele poze l-ar ajuta doar sa putrezeasca si mai rapid...
Pe de alta parte nu te lasa amagit de poze , o parte sunt masini de curse din diverse campionate de VTM si la asemenea garda la sol bodykit-urile respective nu rezista mai mult de cativa kilometri pe drumurile noastre.
Acel model cu luneta mai putin inclinata nu e coupe e doar Kadett C City cu 2 usi.Varianta GT/E are multe componente care difera fata de varianta simpla , dace e sa ne referim la exterior ornamente si alte elemente sunt diferite chiar daca forma e cam aceeasi.
La o viteza de 100 de km/h eroarea e de 2 km/h in cazul anvelopelor de 165/70R13 si de 5 km/h pentru cele de 205/60R13.
Kadett-ul C are tractiune spate si nu are planetare in adevaratul sens , puntea spate e una rigida ca si in cazul Manta.
Pe de alta parte nu te lasa amagit de poze , o parte sunt masini de curse din diverse campionate de VTM si la asemenea garda la sol bodykit-urile respective nu rezista mai mult de cativa kilometri pe drumurile noastre.
Acel model cu luneta mai putin inclinata nu e coupe e doar Kadett C City cu 2 usi.Varianta GT/E are multe componente care difera fata de varianta simpla , dace e sa ne referim la exterior ornamente si alte elemente sunt diferite chiar daca forma e cam aceeasi.
La o viteza de 100 de km/h eroarea e de 2 km/h in cazul anvelopelor de 165/70R13 si de 5 km/h pentru cele de 205/60R13.
Cyclops a scris:Nu pune 205/13 ca prima chestie care o sa cauti sa o inlocuiesti sunt planetarele!!!
Kadett-ul C are tractiune spate si nu are planetare in adevaratul sens , puntea spate e una rigida ca si in cazul Manta.
- MindToAsk
- OP
- 123 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Kadett 1978 12N
MindToAsk
- Mesaje scrise: 123
- Locatie:
- Masina: Kadett 1978 12N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
Daca ar fi doar ce se vede in poze ar fi bine ). Azi vara mi-a astupat cineva niste gauri cam cat o minge de basket in podeaua din fata. Problema e ca treaba a fost facuta asa in graba (nu am avut prea mult timp ) si nu va tine prea mult... sa nu injurati daca va zic ca e tabla decapata nituita peste gaura! Autovapant peste si... gata treaba romaneasca
Rabdare am suficienta; mai prost stau cu fondurile si cunostintele...
Deci nu e kadett c coupe ala... phew, poate va ajunge la fel de rara la noi ca si gt-ul Pai o mai tin atunci; e misto sa te plimbi cu masina unicat
------------
si daca tot am ajuns la partea urata a lucrurilor...
Cat m-ar costa o vopsire completa? Da' facuta klumea, eventual chiar sablata si vopsita direct pe metal...
Nu stiu daca am mai spus pe forumul asta ce am patit... Acum vreo 3 ani un mecanic destept care trebuia sa-mi monteze un esapament nou (pardon, unul in stare mai buna) a lasat masina langa una ce a fost vopsita in alb!! Va dati seama cum arata dupa... era roz Acoperita cu un strat fin de alb. N-am mai avut ce-i face... Singurul lucru ce a functionat a fost o pasta abraziva; din aia de acoperit zgarieturile... Dupa ce am frecat o zi intreaga la ea am reusit sa scot un rosu cu tenta portocalie. Normal ca de atunci crapa cum si pe unde poate saraca
La capota i se trage de la alt istet care si-a bagat nasul si cred ca a dat-o jos si a pus-o stramb inapoi.
Asta e.. daca vrei un lucru facut ca lumea, fa-l cu mana ta! Dar daca nu te pricepi ce faci?!
Rabdare am suficienta; mai prost stau cu fondurile si cunostintele...
Deci nu e kadett c coupe ala... phew, poate va ajunge la fel de rara la noi ca si gt-ul Pai o mai tin atunci; e misto sa te plimbi cu masina unicat
------------
si daca tot am ajuns la partea urata a lucrurilor...
Cat m-ar costa o vopsire completa? Da' facuta klumea, eventual chiar sablata si vopsita direct pe metal...
Nu stiu daca am mai spus pe forumul asta ce am patit... Acum vreo 3 ani un mecanic destept care trebuia sa-mi monteze un esapament nou (pardon, unul in stare mai buna) a lasat masina langa una ce a fost vopsita in alb!! Va dati seama cum arata dupa... era roz Acoperita cu un strat fin de alb. N-am mai avut ce-i face... Singurul lucru ce a functionat a fost o pasta abraziva; din aia de acoperit zgarieturile... Dupa ce am frecat o zi intreaga la ea am reusit sa scot un rosu cu tenta portocalie. Normal ca de atunci crapa cum si pe unde poate saraca
La capota i se trage de la alt istet care si-a bagat nasul si cred ca a dat-o jos si a pus-o stramb inapoi.
Asta e.. daca vrei un lucru facut ca lumea, fa-l cu mana ta! Dar daca nu te pricepi ce faci?!
- BeWaRe
- **
- 170 mesaje
- din 11 Oct 2005
- Kadett 1988
- Bucuresti
BeWaRe
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2005
- Mesaj Privat
Ca sa-i faci body kit-ul ala te va costa ceva bani frumosi undeva la 2 sau chiar 3 mi....Trebuiesc aripile modificate si multe altele...depinde cine vrea sa iti ia masina asta sa o faca pt ca tuningari astia la noi ba nu stie sa faca ba te jegmaneste...eu pt o bara de fata am platit vreo 150 de euro..si nu a facut decat sa-mi aplice pe bara mea o fusta ...asta e..dupa ce am fost ars m-am apucat eu sa-mi fac ....a durat putin , am muncit ceva dar decat sa te tarhareasca niste baieti buni mai bine nu
- MindToAsk
- OP
- 123 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Kadett 1978 12N
MindToAsk
- Mesaje scrise: 123
- Locatie:
- Masina: Kadett 1978 12N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
M-am interesat in sfarsit la RAR cum e treaba cu schimbatul motorului...
Asta e raspunsul lor:
In cazul dumneavoastra, in care schimbati motorul cu altul care nu se afla in gradul de motorizare si genereaza modificari de putere mai mari de 40% , suplimentar fata de operatiunile de omologare se fac si alte verificari inclusiv de catre Laboratorul de Incercari pentru Securitate Rutiera privind performantele sistemului de franare, determinarea repartitiei de mase, etc.
- Pentru mai multe informatii va rugam sa luati legatura cu reprezentantele nostre sau cu Departamentul coordonare baze de date tehnice, poluare si consultanta la numarul de telefon: 021 318.17.58 sau 021.202.70.00, 021.318.17.35 interior 251/157
Mentionam ca modificarile vehiculelor inmatriculate in Romania ce determina omologarea acestora se pot efectua numai in ateliere specializate, autorizate conform legislatiei in vigoare. Lista de ateliere autorizate le gasiti la sediul oricarei reprezentante RAR sau la adresa www.rarom.ro.
- Pentru mai multe informatii va rugam sa luati legatura cu reprezentantele nostre sau cu Departamentul coordonare baze de date tehnice, poluare si consultanta la numarul de telefon: 021 318.17.58 sau 021.202.70.00, 021.318.17.35 interior 251/157
Mentionam ca modificarile vehiculelor inmatriculate in Romania ce determina omologarea acestora se pot efectua numai in ateliere specializate, autorizate conform legislatiei in vigoare. Lista de ateliere autorizate le gasiti la sediul oricarei reprezentante RAR sau la adresa www.rarom.ro.
Din pacate de la 12N (55 cai) la c20xe (150 cai) e o diferenta de putere putin mai mare de 40% asa ca... gata cu visele
sonyyy
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2011
- Mesaj Privat
[quote="MindToAsk"]
M-am interesat in sfarsit la RAR cum e treaba cu schimbatul motorului...
Asta e raspunsul lor:
Din pacate de la 12N (55 cai) la c20xe (150 cai) e o diferenta de putere putin mai mare de 40% asa ca... gata cu visele
il vinzi ca nu am inteles sunt interesat
M-am interesat in sfarsit la RAR cum e treaba cu schimbatul motorului...
Asta e raspunsul lor:
In cazul dumneavoastra, in care schimbati motorul cu altul care nu se afla in gradul de motorizare si genereaza modificari de putere mai mari de 40% , suplimentar fata de operatiunile de omologare se fac si alte verificari inclusiv de catre Laboratorul de Incercari pentru Securitate Rutiera privind performantele sistemului de franare, determinarea repartitiei de mase, etc.
- Pentru mai multe informatii va rugam sa luati legatura cu reprezentantele nostre sau cu Departamentul coordonare baze de date tehnice, poluare si consultanta la numarul de telefon: 021 318.17.58 sau 021.202.70.00, 021.318.17.35 interior 251/157
Mentionam ca modificarile vehiculelor inmatriculate in Romania ce determina omologarea acestora se pot efectua numai in ateliere specializate, autorizate conform legislatiei in vigoare. Lista de ateliere autorizate le gasiti la sediul oricarei reprezentante RAR sau la adresa www.rarom.ro.
- Pentru mai multe informatii va rugam sa luati legatura cu reprezentantele nostre sau cu Departamentul coordonare baze de date tehnice, poluare si consultanta la numarul de telefon: 021 318.17.58 sau 021.202.70.00, 021.318.17.35 interior 251/157
Mentionam ca modificarile vehiculelor inmatriculate in Romania ce determina omologarea acestora se pot efectua numai in ateliere specializate, autorizate conform legislatiei in vigoare. Lista de ateliere autorizate le gasiti la sediul oricarei reprezentante RAR sau la adresa www.rarom.ro.
Din pacate de la 12N (55 cai) la c20xe (150 cai) e o diferenta de putere putin mai mare de 40% asa ca... gata cu visele
il vinzi ca nu am inteles sunt interesat
- MindToAsk
- OP
- 123 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Kadett 1978 12N
MindToAsk
- Mesaje scrise: 123
- Locatie:
- Masina: Kadett 1978 12N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat