ns12333
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salut!Am si eu o problema cu incarcarea de ceva timp si nu stiu care este cauza (opel astra F din 1992 benzina) .
Mai exact dupa ce pornesc motorul martorul de la incarcare ramane aprins.
Tensiunea bateriei cand motorul este oprit este 12.4 V.
Dupa ce pornesc motorul (martorul aprins) tensiunea in baterie este de 12.30V fara niciun consumator iar tensiunea masurata la alternator este de 15.1V (la relanti).
Las motorul pornit si dau drumul la consumatori(faza lunga, avarii, dezaburire, radio) iar tensiunea din baterie scade treptat pana la 11.5V (tensiunea la alternator este tot 15-15.1V) moment in care alternatorul incepe sa incarce bateria pana la 12.3V, martorul din bord se stinge iar tensiunea la alternator este 13.5V,dupa care ciclul se repeta =martor aprins-tensiunea la alternator 15.1V-tensiunea in baterie scade pana la 11.5V-martor stins-tensiune alternator 13.5-tensiunea in baterie creste pana la 12.3V=.
Mentionez ca acesta este al 3-lea alternator iar in primele 2 saptamani dupa ce l-am montat nu am avut nicio problema (incarca 14.4-14.5V, iar bateria avea 12.5-12.6V constant cu motorul pornit).
Daca aveti vreo idee astept raspunsuri.
Mai exact dupa ce pornesc motorul martorul de la incarcare ramane aprins.
Tensiunea bateriei cand motorul este oprit este 12.4 V.
Dupa ce pornesc motorul (martorul aprins) tensiunea in baterie este de 12.30V fara niciun consumator iar tensiunea masurata la alternator este de 15.1V (la relanti).
Las motorul pornit si dau drumul la consumatori(faza lunga, avarii, dezaburire, radio) iar tensiunea din baterie scade treptat pana la 11.5V (tensiunea la alternator este tot 15-15.1V) moment in care alternatorul incepe sa incarce bateria pana la 12.3V, martorul din bord se stinge iar tensiunea la alternator este 13.5V,dupa care ciclul se repeta =martor aprins-tensiunea la alternator 15.1V-tensiunea in baterie scade pana la 11.5V-martor stins-tensiune alternator 13.5-tensiunea in baterie creste pana la 12.3V=.
Mentionez ca acesta este al 3-lea alternator iar in primele 2 saptamani dupa ce l-am montat nu am avut nicio problema (incarca 14.4-14.5V, iar bateria avea 12.5-12.6V constant cu motorul pornit).
Daca aveti vreo idee astept raspunsuri.
- stefan_kwr
- *
- 12 mesaje
- din 07 Jul 2010
- Vectra 2006 Z19DT
- Dolj
stefan_kwr
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2010
- Mesaj Privat
ns12333 a scris:Salut!Am si eu o problema cu incarcarea de ceva timp si nu stiu care este cauza (opel astra F din 1992 benzina) .
Mai exact dupa ce pornesc motorul martorul de la incarcare ramane aprins.
Tensiunea bateriei cand motorul este oprit este 12.4 V.
Dupa ce pornesc motorul (martorul aprins) tensiunea in baterie este de 12.30V fara niciun consumator iar tensiunea masurata la alternator este de 15.1V (la relanti).
Las motorul pornit si dau drumul la consumatori(faza lunga, avarii, dezaburire, radio) iar tensiunea din baterie scade treptat pana la 11.5V (tensiunea la alternator este tot 15-15.1V) moment in care alternatorul incepe sa incarce bateria pana la 12.3V, martorul din bord se stinge iar tensiunea la alternator este 13.5V,dupa care ciclul se repeta =martor aprins-tensiunea la alternator 15.1V-tensiunea in baterie scade pana la 11.5V-martor stins-tensiune alternator 13.5-tensiunea in baterie creste pana la 12.3V=.
Mentionez ca acesta este al 3-lea alternator iar in primele 2 saptamani dupa ce l-am montat nu am avut nicio problema (incarca 14.4-14.5V, iar bateria avea 12.5-12.6V constant cu motorul pornit).
Daca aveti vreo idee astept raspunsuri.
Mai exact dupa ce pornesc motorul martorul de la incarcare ramane aprins.
Tensiunea bateriei cand motorul este oprit este 12.4 V.
Dupa ce pornesc motorul (martorul aprins) tensiunea in baterie este de 12.30V fara niciun consumator iar tensiunea masurata la alternator este de 15.1V (la relanti).
Las motorul pornit si dau drumul la consumatori(faza lunga, avarii, dezaburire, radio) iar tensiunea din baterie scade treptat pana la 11.5V (tensiunea la alternator este tot 15-15.1V) moment in care alternatorul incepe sa incarce bateria pana la 12.3V, martorul din bord se stinge iar tensiunea la alternator este 13.5V,dupa care ciclul se repeta =martor aprins-tensiunea la alternator 15.1V-tensiunea in baterie scade pana la 11.5V-martor stins-tensiune alternator 13.5-tensiunea in baterie creste pana la 12.3V=.
Mentionez ca acesta este al 3-lea alternator iar in primele 2 saptamani dupa ce l-am montat nu am avut nicio problema (incarca 14.4-14.5V, iar bateria avea 12.5-12.6V constant cu motorul pornit).
Daca aveti vreo idee astept raspunsuri.
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- eugen gigi
- *
- 27 mesaje
- din 04 Feb 2007
- Astra 2005 z17dth
- Sibiu
eugen gigi
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2007
- Mesaj Privat
- dan cristi
- **
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- ratoiu2000
- **
- 97 mesaje
- din 01 Feb 2010
- Corsa 1998 X12XE
- Sibiu
ratoiu2000
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1998 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2010
- Mesaj Privat