Am curatat clapeta acceleratie+senzorul relanti, debitmetrul, EGR, am scos furtunele. De cand le-am curatat si remontat toate furtunele si furtunasele, masina merge in suturi si atunci cand las geamul, intra miros de benzina. Este posibil sa nu fi conectat unde trebuie furtunasele de vacuum?Curatarea am facut-o cu decarburol. Tot cu decarburol am curatat si interiorul senzorului de relanti.La clapeta acceleratie si la senzor relanti am inlocuit garniturile(erau rupte) cu unele facute de mine din clingherit. Precizez ca, consumul de benzina este foarte mare.Este adevarat faptul ca fac drumuri numai in oras, dar consuma. Ar trebui sa curat si sonda lambda? Imi puteti posta o fotografie cu locul unde se alfa?
Postez doua fotografii:
-una cu un furtunas care nu se mufeaza nicaieri-nu stiu unde ar trebui.
-in a doua poza se vad doua furtune de circulare a apei, dar pierd apa pe acolo.Din cauza asta ajunge apa la 100?
Imi cer iertare daca am insirat foarte mult, dar nici un mecanic nu imi spune nimic.
Si pentru a nu mai deschide alt topic, o sa postez aici doua poze si va rog sa-mi spuneti si mie cum se numesc bucsile din imagini. Tot mecanicii nu vor sa-mi spuna pentru a le comanda la ei.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)