vicoli
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2004 17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2010
- Mesaj Privat
Salut tuturor. Daca am mai postat intr-un thread asemanator, rog un moderator sa stearga si sa il lase pe acesta.
Am curatat clapeta acceleratie+senzorul relanti, debitmetrul, EGR, am scos furtunele. De cand le-am curatat si remontat toate furtunele si furtunasele, masina merge in suturi si atunci cand las geamul, intra miros de benzina. Este posibil sa nu fi conectat unde trebuie furtunasele de vacuum?Curatarea am facut-o cu decarburol. Tot cu decarburol am curatat si interiorul senzorului de relanti.La clapeta acceleratie si la senzor relanti am inlocuit garniturile(erau rupte) cu unele facute de mine din clingherit. Precizez ca, consumul de benzina este foarte mare.Este adevarat faptul ca fac drumuri numai in oras, dar consuma. Ar trebui sa curat si sonda lambda? Imi puteti posta o fotografie cu locul unde se alfa?
Postez doua fotografii:
-una cu un furtunas care nu se mufeaza nicaieri-nu stiu unde ar trebui.
-in a doua poza se vad doua furtune de circulare a apei, dar pierd apa pe acolo.Din cauza asta ajunge apa la 100?
Imi cer iertare daca am insirat foarte mult, dar nici un mecanic nu imi spune nimic.
Si pentru a nu mai deschide alt topic, o sa postez aici doua poze si va rog sa-mi spuneti si mie cum se numesc bucsile din imagini. Tot mecanicii nu vor sa-mi spuna pentru a le comanda la ei.
Am curatat clapeta acceleratie+senzorul relanti, debitmetrul, EGR, am scos furtunele. De cand le-am curatat si remontat toate furtunele si furtunasele, masina merge in suturi si atunci cand las geamul, intra miros de benzina. Este posibil sa nu fi conectat unde trebuie furtunasele de vacuum?Curatarea am facut-o cu decarburol. Tot cu decarburol am curatat si interiorul senzorului de relanti.La clapeta acceleratie si la senzor relanti am inlocuit garniturile(erau rupte) cu unele facute de mine din clingherit. Precizez ca, consumul de benzina este foarte mare.Este adevarat faptul ca fac drumuri numai in oras, dar consuma. Ar trebui sa curat si sonda lambda? Imi puteti posta o fotografie cu locul unde se alfa?
Postez doua fotografii:
-una cu un furtunas care nu se mufeaza nicaieri-nu stiu unde ar trebui.
-in a doua poza se vad doua furtune de circulare a apei, dar pierd apa pe acolo.Din cauza asta ajunge apa la 100?
Imi cer iertare daca am insirat foarte mult, dar nici un mecanic nu imi spune nimic.
Si pentru a nu mai deschide alt topic, o sa postez aici doua poze si va rog sa-mi spuneti si mie cum se numesc bucsile din imagini. Tot mecanicii nu vor sa-mi spuna pentru a le comanda la ei.
- gabytzuxxl
- ***
- 817 mesaje
- din 03 Jul 2009
- Bucuresti
gabytzuxxl
- Mesaje scrise: 817
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2009
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- victor_gl
- ****
- 1,039 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Astra 2005 z 1,7 dtl
- Galati
victor_gl
- Mesaje scrise: 1,039
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
vicoli
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2004 17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2010
- Mesaj Privat
multumesc pentru raspuns gabytzuxxl
multumesc pentru completare victor_gl
Am displayul spart la laptop si vad doar intr-un colt. Credeam ca imi apare la semnatura.
Astazi am schimbat colierele furtunelor de la apa din poza 2, pentru ca pierdeam apa pe acolo si in 5 km mi-a fiert apa de a iesit toata din borcan.
multumesc pentru completare victor_gl
Am displayul spart la laptop si vad doar intr-un colt. Credeam ca imi apare la semnatura.
Astazi am schimbat colierele furtunelor de la apa din poza 2, pentru ca pierdeam apa pe acolo si in 5 km mi-a fiert apa de a iesit toata din borcan.