Geo89- Suspendat
- 621 mesaje
- din 30 Sep 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Braila
Geo89- Mesaje scrise: 621
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2009
- Mesaj Privat
Salutare stimati colegi.In urma inlocuirii debitmetrului,constat ca check engine tot sta aprins,drept urmare am verificat traseul vacum.Nu aevam vacum deloc.Si pana am constat de unde este,am scos pe rand toate furtunele si le-am pierdut ordinea,adica nu mai stiu care si de unde este.Am verificat toate furtunasele si sunt bune,problema la vacum era direct de la un furtunas care intra in pompa de vacum,ca avea cauciul crapat.Am inlocuit.Acum am vacum,dar nu mai stiu in ce ordine sa bag furtunasele in electrovalve.Rog colegii care au ceva poze mai detaliate sa le posteze.Multumesc de ajutor!
Geo89- Suspendat
- 621 mesaje
- din 30 Sep 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Braila
Geo89- Mesaje scrise: 621
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2009
- Mesaj Privat
Am verificat si electrovalvele si din cele 2 de langa baterie,doar una are vacum bun,cea de a dou are un vacum foarte slab,abia daca il simti.Am bagat furtunul ce vine din pompa vacum direct in electrovalva care zic eu ca nu merge si tot la fel face,nu se simte mai deloc vacumul.In continuare am check engine aprins.La turbina am bagat direct furtunul de vacum si se trage tija.Nu pot sa ajung cu ea la tester ptr ca nu am numere deocamdata.Ce ma sfatuiti sa mai verific?Nici nu se tureaza mai mult de 3500-3700.Egr a fost curatat la reprezentanta Opel.
- adware_man
- ****
- 1,724 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
Geo89- Suspendat
- 621 mesaje
- din 30 Sep 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Braila
Geo89- Mesaje scrise: 621
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2009
- Mesaj Privat
- Florenthyn
- *
- 18 mesaje
- din 26 Nov 2011
- Astra 2000 2.0 dti
- Arges
Florenthyn
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 2.0 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2011
- Mesaj Privat
Salut!
Sunt nou pe acest forum. Am si eu un opel astra g din 2000 motor de 2.0 dti 16 valve si am urmatoarea problema: mi se aprinde martorul check engine in mers si cand se aprinde imi scade si puterea motorului. Daca trec cu treapta a 3-a de 2500 rpm se stinge si trage normal. care sa fie problema ? mentionez ca am gasit un furtun de vacuum rupt si l-am lipit cu banda izoliera asta pana cumpar altul. Multumesc anticipat. Va salut cu stima!
Sunt nou pe acest forum. Am si eu un opel astra g din 2000 motor de 2.0 dti 16 valve si am urmatoarea problema: mi se aprinde martorul check engine in mers si cand se aprinde imi scade si puterea motorului. Daca trec cu treapta a 3-a de 2500 rpm se stinge si trage normal. care sa fie problema ? mentionez ca am gasit un furtun de vacuum rupt si l-am lipit cu banda izoliera asta pana cumpar altul. Multumesc anticipat. Va salut cu stima!
- Emyl91
- **
- 345 mesaje
- din 28 Dec 2010
- Vectra 1999 x20dth
- Dolj
Emyl91
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2010
- Mesaj Privat
Mai mult ca sigur trage aer fals pe undeva.verifica egr,supapa de la turbo,de la voleti,si furtunasele.Mie mi s-a stricat supapa care misca voletii (switchover valves vacuum unit) si imi tragea aer fals(era sparta membrana din ea).check engine aprins si nu se tura mai mult de 3700(nu-ti trebuie mai mult ) ;oricum nu mai trage bine,pt ca nu mai intra turbo).Daca o anulezi iti raman voletii in pozitia deschis sau inchis,poti sa ii lasi cum vrei pt ca nu prea conteaza,deci daca este cu probleme o poti anula fara griji acea supapa(eu am mers cu ea anulata aproape un an pana am cumparat alta).Egr-ul ,supapa de la tija turbo si supapa de la voleti le verifici foarte simplu: cu ajutorul unui furtun de vacuum"tragi cu gura din ele" pana incepi sa ametesti ),iar la un moment dat ,daca este buna supapa respectiva,trebuie sa NU mai poti trage deloc;daca este defecta tragi pana lesini si tot nu opune rezistenta ) verifica si furtunele de vacuum sau inlocuieste-le.ai aici schema de vacuum la x/y 20 dth
Daca ai vre-o electrovalva arsa si ai nevoie de ea,am eu una de vanzare pe care am cumparat-o degeaba.50 de lei +10 lei posta sau 25 prin curier.Succes!
Daca ai vre-o electrovalva arsa si ai nevoie de ea,am eu una de vanzare pe care am cumparat-o degeaba.50 de lei +10 lei posta sau 25 prin curier.Succes!
- Florenthyn
- *
- 18 mesaje
- din 26 Nov 2011
- Astra 2000 2.0 dti
- Arges
Florenthyn
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 2.0 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2011
- Mesaj Privat
Multumes pt raspuns Emil,dar nu inteleg de ce dupa 2500 rpm se stinge martorul si trage normal. Mai e cva.. Mie mi se aprindea martorul si din cauza bujiilor si le-am schimbat,am curatat si egr-ul si nu am fost la tester sa sterg eroarea. Se poate ca martorul sa se aprinda in continuu daca nu am fost sa sterg eroarea chiar daca eu am schimbat piesa problema?
- Florenthyn
- *
- 18 mesaje
- din 26 Nov 2011
- Astra 2000 2.0 dti
- Arges
Florenthyn
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 2.0 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2011
- Mesaj Privat
- Florenthyn
- *
- 18 mesaje
- din 26 Nov 2011
- Astra 2000 2.0 dti
- Arges
Florenthyn
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 2.0 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2011
- Mesaj Privat
- Emyl91
- **
- 345 mesaje
- din 28 Dec 2010
- Vectra 1999 x20dth
- Dolj
Emyl91
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2010
- Mesaj Privat
Da,se poate sa mai ramana aprins si dupa ce ai rezolvat problema,iar dupa un anumit numar de porniri se stinge singur daca problema e rezolvata.La tine nu mai tragea pt ca masina intra in limp mode ,nu are nici-o treaba cu faptul ca martorul statea aprins din cauza bujiilor.Ai ceva pe circuitul de vacuum;Uleiul nu are treaba cu chestia asta ,daca te tine poti sa mergi si fara );furtunase gasesti pe la piese auto;incearca sa schimbi acel furtunas lipit de tine ,sau asigura-te ca nu pierde aer absolut deloc,este foarte important sa nu pierzi vacuum absolut DELOC.Posibil sa mai fie ceva daca spui ca dupa 2500 rpm se stinge martorul si trage normal.Succes!
- Florenthyn
- *
- 18 mesaje
- din 26 Nov 2011
- Astra 2000 2.0 dti
- Arges
Florenthyn
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 2.0 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2011
- Mesaj Privat
- Florenthyn
- *
- 18 mesaje
- din 26 Nov 2011
- Astra 2000 2.0 dti
- Arges
Florenthyn
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 2.0 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2011
- Mesaj Privat
- Emyl91
- **
- 345 mesaje
- din 28 Dec 2010
- Vectra 1999 x20dth
- Dolj
Emyl91
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Florenthyn
- *
- 18 mesaje
- din 26 Nov 2011
- Astra 2000 2.0 dti
- Arges
Florenthyn
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 2.0 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2011
- Mesaj Privat
- Florenthyn
- *
- 18 mesaje
- din 26 Nov 2011
- Astra 2000 2.0 dti
- Arges
Florenthyn
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 2.0 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2011
- Mesaj Privat
- Florenthyn
- *
- 18 mesaje
- din 26 Nov 2011
- Astra 2000 2.0 dti
- Arges
Florenthyn
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 2.0 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2011
- Mesaj Privat
Am fost la masina,nu am facut nik la furtunul ala,am pornit-o si am mers cu ea. S-a aprins martorul dar acum vad ca se stinge dupa 1800 ture in orice treapta si nu se mai aprinde asa des. Dar eu m-am aveam o problema si credeam ca am rezolvat-o dar vad ca nu..Cand am dat sa o pornesc,a pornit abea la adoua cheie si cand a pornit a scos mult fum alb.. Asta din ce cauza sa mai fie?
- Florenthyn
- *
- 18 mesaje
- din 26 Nov 2011
- Astra 2000 2.0 dti
- Arges
Florenthyn
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 2.0 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2011
- Mesaj Privat
- Emyl91
- **
- 345 mesaje
- din 28 Dec 2010
- Vectra 1999 x20dth
- Dolj
Emyl91
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Florenthyn
- *
- 18 mesaje
- din 26 Nov 2011
- Astra 2000 2.0 dti
- Arges
Florenthyn
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 2.0 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2011
- Mesaj Privat
- Emyl91
- **
- 345 mesaje
- din 28 Dec 2010
- Vectra 1999 x20dth
- Dolj
Emyl91
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2010
- Mesaj Privat
Dar trage?S-ar putea sa ai bujii arse,daca martorul se aprinde dimineata la prima pornire si ramane cateva secunde aprins dupa ce o pornesti sigur ai cel putin o bujie arsa,poate chiar mai multe ,tocmai deaia porneste si greu.Dar asta nu influenteaza cu absolut nimic puterea motorului.daca nu mai ai alta problema ar trebui sa traga normal.verifica bujiile cu un fir si un bec.Bafta