tweak7
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2009
- Mesaj Privat
Opel AstraG Z22SE 2002 192000km
Problema persista de ceva vreme. Cel mai recent exemplu e urmatorul:
Iau masina fac 30km si o opresc. Dupa jumatate de ora incerc sa o pornesc si bateria e moarta. Dand la cheie aud ca in momenul in care pun contactul porneste si unul dintre ventilatoare
Bateria e noua de 2 saptamani. 70aH.
Ultima data cand am spalat masina a intrat apa in mufa de la ventilatorul de clima, cel din fata si am presupus ca un scurt in mufa l-a tinut pornit. Mufa e acum sigilata bine.
Am mai schimnat si calculatorul de ventilatoare in urma cu ceva timp.(cel de sub aparatoarea de noroi stanga fata, la mine e cu codul CJ)
In cea jumatate de ora cat a fost oprita nu a mers muzica, nu am auzit ventilatoarele pornind si nu am folosit nici un consumator
NU mai stiu ce sa ii fac si unde sa mai caut problema. Orice idee e binevenita, mai ales ca lucrez la un parc de dezmembrari si pot sa incerc cu orice piesa imi sugerati. Mersi mult.
Problema persista de ceva vreme. Cel mai recent exemplu e urmatorul:
Iau masina fac 30km si o opresc. Dupa jumatate de ora incerc sa o pornesc si bateria e moarta. Dand la cheie aud ca in momenul in care pun contactul porneste si unul dintre ventilatoare
Bateria e noua de 2 saptamani. 70aH.
Ultima data cand am spalat masina a intrat apa in mufa de la ventilatorul de clima, cel din fata si am presupus ca un scurt in mufa l-a tinut pornit. Mufa e acum sigilata bine.
Am mai schimnat si calculatorul de ventilatoare in urma cu ceva timp.(cel de sub aparatoarea de noroi stanga fata, la mine e cu codul CJ)
In cea jumatate de ora cat a fost oprita nu a mers muzica, nu am auzit ventilatoarele pornind si nu am folosit nici un consumator
NU mai stiu ce sa ii fac si unde sa mai caut problema. Orice idee e binevenita, mai ales ca lucrez la un parc de dezmembrari si pot sa incerc cu orice piesa imi sugerati. Mersi mult.
- victor_gl
- ****
- 1,039 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Astra 2005 z 1,7 dtl
- Galati
victor_gl
- Mesaje scrise: 1,039
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
nelutzul40- Suspendat
- 1,014 mesaje
- din 24 Feb 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Ialomita
nelutzul40- Mesaje scrise: 1,014
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2008
- Mesaj Privat
[quote="tweak7"]Opel AstraG Z22SE 2002 192000km
Problema persista de ceva vreme. Cel mai recent exemplu e urmatorul:
Iau masina fac 30km si o opresc. Dupa jumatate de ora incerc sa o pornesc si bateria e moarta. Dand la cheie aud ca in momenul in care pun contactul porneste si unul dintre ventilatoare
Bateria e noua de 2 saptamani. 70aH.
Ultima data cand am spalat masina a intrat apa in mufa de la ventilatorul de clima, cel din fata si am presupus ca un scurt in mufa l-a tinut pornit. Mufa e acum sigilata bine.
Am mai schimnat si calculatorul de ventilatoare in urma cu ceva timp.(cel de sub aparatoarea de noroi stanga fata, la mine e cu codul CJ)
In cea jumatate de ora cat a fost oprita nu a mers muzica, nu am auzit ventilatoarele pornind si nu am folosit nici un consumator
NU mai stiu ce sa ii fac si unde sa mai caut problema. Orice idee e binevenita, mai ales ca lucrez la un parc de dezmembrari si pot sa incerc cu orice piesa imi sugerati. Mersi mult.[/quote
Parerea mea la prima vedere este ca nu-ti incarca alternatorul si mergi numai pe baterie. Masoara tensiunea bateriei fara motor pornit si cu motor pornit. Cu motorul pornit ar trebui sa ai maxim 14 v. S mai cred ca ai un consumator care ramane cuplat, pune aparatul de masura in serie cu bateria si vezi ce se intampla.
Spor la treaba!
Problema persista de ceva vreme. Cel mai recent exemplu e urmatorul:
Iau masina fac 30km si o opresc. Dupa jumatate de ora incerc sa o pornesc si bateria e moarta. Dand la cheie aud ca in momenul in care pun contactul porneste si unul dintre ventilatoare
Bateria e noua de 2 saptamani. 70aH.
Ultima data cand am spalat masina a intrat apa in mufa de la ventilatorul de clima, cel din fata si am presupus ca un scurt in mufa l-a tinut pornit. Mufa e acum sigilata bine.
Am mai schimnat si calculatorul de ventilatoare in urma cu ceva timp.(cel de sub aparatoarea de noroi stanga fata, la mine e cu codul CJ)
In cea jumatate de ora cat a fost oprita nu a mers muzica, nu am auzit ventilatoarele pornind si nu am folosit nici un consumator
NU mai stiu ce sa ii fac si unde sa mai caut problema. Orice idee e binevenita, mai ales ca lucrez la un parc de dezmembrari si pot sa incerc cu orice piesa imi sugerati. Mersi mult.[/quote
Parerea mea la prima vedere este ca nu-ti incarca alternatorul si mergi numai pe baterie. Masoara tensiunea bateriei fara motor pornit si cu motor pornit. Cu motorul pornit ar trebui sa ai maxim 14 v. S mai cred ca ai un consumator care ramane cuplat, pune aparatul de masura in serie cu bateria si vezi ce se intampla.
Spor la treaba!
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat