Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega A
  • george02

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Buna!
Va scriu pentru a incerca sa aflu care este problema daca cineva a mai intalnit aceasta pb.
Am un opel omega a caravan din '88 editie limitata si nu imi functioneaza electrovalva in sensul ca atunci cand o cuplez moare motorul. La diagnoza a iesit urmatorul rezultat senzor defect, temperatura motor tensiune prea mare posibil senzor defect sau mufa scoasa/fire intrerupte.
Intrebarea mea este de ce moare motorul atunci cand o cuplez?ce ar trebui sa fac ca sa nu mai moara?ce este defect?electrovalva, senzorul de temperatura sau calculatorul?

Daca este vreun electrician care cunoaste pb si ma poate ajuta as dori sa ma contacteze.

Multumesc.
Skip ads

  • mAnevr4a

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1988 12seh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Am o problema cu al meu opel omega a din 88' 1.8i 85kw. Mi s-a oprit in spatele altei masini sau am scapat eu ambreiajul prea repede si dupa aceea am incercat sa pornesc, pornea trepida parea ca se ineaca si se oprea motorul. Am dat cateva telefoane (mentionez ca pompa de alimentare nu se mai auzea) mi s-a spus sa ating putin pompa de alimentare, asta am si facut si-a revenit porneste dar in momentul in care am pornit-o si urca motorul la 1000 de turatii se ineaca si moare. Daca s-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema sa-mi spuna si mie cum se poate rezolva si ce trebuie sa schimb. Va multumesc anticipat. O zi buna.
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
diverse cauze....aº menþiona alimentarea în primul rând (pompã ºi filtru benzinã)
  • mAnevr4a

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1988 12seh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2012

  • Mesaj Privat
multumesc de ajutor, dupa ce o fac azi sau maine revin si dau si verdictul. ca sa stie si altcineva care o sa aiba problema asta.
  • mAnevr4a

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1988 12seh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2012

  • Mesaj Privat
debilmetrul de aer era infundat de praf si alte chestii.. desurubat dupa filtrul de aer sters in interior, dar nu deasupra pentru ca are electronica ci prin parti are 2 guri stanga dreapa cu un spray degresant si o carpa dupa, bine si functioneaza.
  • mAnevr4a

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1988 12seh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2012

  • Mesaj Privat
se pare ca la frig numai este acelasi defect ( debitmetrul de aer infundat ) ci iar nu se mai aude pompa de benzina. Mentionez ca filtru de benzina si pompa sunt noi si sunt bosch. Pur si simplu nu se mai aude pompa decat dupa ce pun si iau contactul de vreo 4-5-6ori dupa care porneste. Ce poate fi ? fire, vreun releu ceva care nu suporta temp scazuta ?
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
nu , nu are treabã temperatura de afarã , acesta-i releul :
poate fi ºi un contact imperfect ( pompa mai porneºte ºi în momentul când dai automat )
  • mAnevr4a

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1988 12seh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2012

  • Mesaj Privat
releul acela de combustibil era! L-am schimbat cu unul febi bilstein 70lei si nu am treaba la frig dim si oricand Smile
p.s. : tu vad ca ai doua relee acolo Sad eu am unul Smile mentionez motor 1.8 85kw 88'
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR