george02
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2011
- Mesaj Privat
Buna!
Va scriu pentru a incerca sa aflu care este problema daca cineva a mai intalnit aceasta pb.
Am un opel omega a caravan din '88 editie limitata si nu imi functioneaza electrovalva in sensul ca atunci cand o cuplez moare motorul. La diagnoza a iesit urmatorul rezultat senzor defect, temperatura motor tensiune prea mare posibil senzor defect sau mufa scoasa/fire intrerupte.
Intrebarea mea este de ce moare motorul atunci cand o cuplez?ce ar trebui sa fac ca sa nu mai moara?ce este defect?electrovalva, senzorul de temperatura sau calculatorul?
Daca este vreun electrician care cunoaste pb si ma poate ajuta as dori sa ma contacteze.
Multumesc.
Va scriu pentru a incerca sa aflu care este problema daca cineva a mai intalnit aceasta pb.
Am un opel omega a caravan din '88 editie limitata si nu imi functioneaza electrovalva in sensul ca atunci cand o cuplez moare motorul. La diagnoza a iesit urmatorul rezultat senzor defect, temperatura motor tensiune prea mare posibil senzor defect sau mufa scoasa/fire intrerupte.
Intrebarea mea este de ce moare motorul atunci cand o cuplez?ce ar trebui sa fac ca sa nu mai moara?ce este defect?electrovalva, senzorul de temperatura sau calculatorul?
Daca este vreun electrician care cunoaste pb si ma poate ajuta as dori sa ma contacteze.
Multumesc.
mAnevr4a
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1988 12seh
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2012
- Mesaj Privat
Buna ziua. Am o problema cu al meu opel omega a din 88' 1.8i 85kw. Mi s-a oprit in spatele altei masini sau am scapat eu ambreiajul prea repede si dupa aceea am incercat sa pornesc, pornea trepida parea ca se ineaca si se oprea motorul. Am dat cateva telefoane (mentionez ca pompa de alimentare nu se mai auzea) mi s-a spus sa ating putin pompa de alimentare, asta am si facut si-a revenit porneste dar in momentul in care am pornit-o si urca motorul la 1000 de turatii se ineaca si moare. Daca s-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema sa-mi spuna si mie cum se poate rezolva si ce trebuie sa schimb. Va multumesc anticipat. O zi buna.
- claurs
- **
- 314 mesaje
- din 14 Nov 2009
- Omega 1990 C20se
- Tulcea
claurs
- Mesaje scrise: 314
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 1990 C20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
mAnevr4a
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1988 12seh
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2012
- Mesaj Privat
mAnevr4a
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1988 12seh
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2012
- Mesaj Privat
mAnevr4a
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1988 12seh
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2012
- Mesaj Privat
se pare ca la frig numai este acelasi defect ( debitmetrul de aer infundat ) ci iar nu se mai aude pompa de benzina. Mentionez ca filtru de benzina si pompa sunt noi si sunt bosch. Pur si simplu nu se mai aude pompa decat dupa ce pun si iau contactul de vreo 4-5-6ori dupa care porneste. Ce poate fi ? fire, vreun releu ceva care nu suporta temp scazuta ?
- claurs
- **
- 314 mesaje
- din 14 Nov 2009
- Omega 1990 C20se
- Tulcea
claurs
- Mesaje scrise: 314
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 1990 C20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
mAnevr4a
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1988 12seh
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2012
- Mesaj Privat