Precum majoritatea utilizatorilor acestui forum, vin la dumneavoastra cu o problema, in speranta ca experienta pe care o aveti imi va fi de ajutor in rezolvarea ei.
Simptome:
- Contactul pus, martori ramasi aprinsi in bord (vezi foto 1);
- Cu motorul "la rece", masina porneste normal;
- Dupa aprox. 15 km parcursi, masina se "ineaca" (sau cred ca termenul folosit pe forum este "da in nas"), pierde din viteza si se aprinde martorul "masina cu cheie";
- Dupa inca aprox. 2 km, masina are din nou acelasi comportament (se "ineaca"), moment in care motorul se opreste si se aprind mai multi martori in bord;
- Dupa aprox. 5-10 minute de asteptat cu motorul oprit, masina porneste din nou, insa functioneaza in regim "avarie" (nu se accelereaza normal) si ramane aprins martorul "masina cu cheie";
- Daca masina nu este pornita minim 2 ore, porneste din nou normal si practic se reia cilcul descris mai sus;
- Piese deja schimbate in service: pompa de benzina si senzorul vibrochen, insa fara a remedia problema.
Rugamintea pe care o am la dumneavoastra este sa imi spuneti (cu o certitudine de macar 80%) ce piesa trebuie schimbata sau ce este de remediat in acest caz?
Va multumesc sincer pentru timpul pe care (sper ) il veti acorda pentru a raspunde mesajului meu.
Cod(uri) eroare:
P1120, P0230, P0340, P0335 (vezi foto 2)
Model: Astra
An fabricatie: 2002
Cod motor: Z16SE
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)