oviAG
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2016
- Mesaj Privat
Buna ziua si bine v-am gasit
Precum majoritatea utilizatorilor acestui forum, vin la dumneavoastra cu o problema, in speranta ca experienta pe care o aveti imi va fi de ajutor in rezolvarea ei.
Simptome:
- Contactul pus, martori ramasi aprinsi in bord (vezi foto 1);
- Cu motorul "la rece", masina porneste normal;
- Dupa aprox. 15 km parcursi, masina se "ineaca" (sau cred ca termenul folosit pe forum este "da in nas"), pierde din viteza si se aprinde martorul "masina cu cheie";
- Dupa inca aprox. 2 km, masina are din nou acelasi comportament (se "ineaca"), moment in care motorul se opreste si se aprind mai multi martori in bord;
- Dupa aprox. 5-10 minute de asteptat cu motorul oprit, masina porneste din nou, insa functioneaza in regim "avarie" (nu se accelereaza normal) si ramane aprins martorul "masina cu cheie";
- Daca masina nu este pornita minim 2 ore, porneste din nou normal si practic se reia cilcul descris mai sus;
- Piese deja schimbate in service: pompa de benzina si senzorul vibrochen, insa fara a remedia problema.
Rugamintea pe care o am la dumneavoastra este sa imi spuneti (cu o certitudine de macar 80%) ce piesa trebuie schimbata sau ce este de remediat in acest caz?
Va multumesc sincer pentru timpul pe care (sper ) il veti acorda pentru a raspunde mesajului meu.
Cod(uri) eroare:
P1120, P0230, P0340, P0335 (vezi foto 2)
Model: Astra
An fabricatie: 2002
Cod motor: Z16SE
Precum majoritatea utilizatorilor acestui forum, vin la dumneavoastra cu o problema, in speranta ca experienta pe care o aveti imi va fi de ajutor in rezolvarea ei.
Simptome:
- Contactul pus, martori ramasi aprinsi in bord (vezi foto 1);
- Cu motorul "la rece", masina porneste normal;
- Dupa aprox. 15 km parcursi, masina se "ineaca" (sau cred ca termenul folosit pe forum este "da in nas"), pierde din viteza si se aprinde martorul "masina cu cheie";
- Dupa inca aprox. 2 km, masina are din nou acelasi comportament (se "ineaca"), moment in care motorul se opreste si se aprind mai multi martori in bord;
- Dupa aprox. 5-10 minute de asteptat cu motorul oprit, masina porneste din nou, insa functioneaza in regim "avarie" (nu se accelereaza normal) si ramane aprins martorul "masina cu cheie";
- Daca masina nu este pornita minim 2 ore, porneste din nou normal si practic se reia cilcul descris mai sus;
- Piese deja schimbate in service: pompa de benzina si senzorul vibrochen, insa fara a remedia problema.
Rugamintea pe care o am la dumneavoastra este sa imi spuneti (cu o certitudine de macar 80%) ce piesa trebuie schimbata sau ce este de remediat in acest caz?
Va multumesc sincer pentru timpul pe care (sper ) il veti acorda pentru a raspunde mesajului meu.
Cod(uri) eroare:
P1120, P0230, P0340, P0335 (vezi foto 2)
Model: Astra
An fabricatie: 2002
Cod motor: Z16SE
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
oviAG
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2016
- Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspunsuri ! Ctitind mai multe thread-uri, am gasit asta https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10400. Respecitvul avea simptome asemanatoare si le-a rezolvat prin a curata, de unul singur, throttle body. Mi-as dori mult sa pot sa iau "problema in propriile maini" . Parerea voastra mi-ar fi de ajutor: credeti ca ar putea fi asta cauza, iar curatand respectiva piesa ar putea fi solutia la problema mea ?
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Curatarea clapetei de acceleratie, a EGR, a admisiei nu poate avea decat efecte benefice daca e facuta cum trebuie.
Din pacate simptomele ( merge bine la rece si rau la cald ) te califica direct la ECU.
Se reconditioneaza pe www.ecu.ro.
Din pacate simptomele ( merge bine la rece si rau la cald ) te califica direct la ECU.
Se reconditioneaza pe www.ecu.ro.
oviAG
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2016
- Mesaj Privat