Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire
  • auxois350

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 1994 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salut,
De curand (cam de o luna) am achizitionat un opel corsa b. La inceput toate instrumentele de bord functionau corect. Ulterior, dupa o reviziea, am schimbat, printre altele si distributia si cureaua la alternator pentru ce era coapta. Dupa aceasta interventie am observat ca acul din bord nu imi mai indica temperatura antigelului (sta nemiscat). Mentionez ca termostatul, termocupla si electroventilatorul functioneaza normal. M-am uitat atent la sonda de temperatura (cea din spatele cilindtrului 4) si am observat asa: in ea intra o mufa cu 2 firisoare, si mai observ un fir negru cu un papuc mama pe el (cred ca e o masa din moment ce e negru) care nu stiu de unde e iesit. Am luat firul ala si i-am facut masa undeva pe metal si am observat ca acul de la indicatorul de temperatura pleaca la maxim (undeva dupa zona rosie) chiar si cu motorul rece (nepornit deloc, doar cu contactul pus). Va rog frumos sa-mi dati o idee unde ar terbui sa fie cuplat papucul ala, sau daca e de la acest papuc problema.

Multumesc anticipat.
Skip ads

  • auxois350

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 1994 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Azi am fost cu ea la service. Ce e drept, la reprezentanta Dacia, intrucat mi-au lucrat foarte bine cand am schimbat distributia, rulmentii pe spate, etc...si se uitau cam ca "curca-n lemne". Nimeni nu si-a dat seama de unde apare papucul ala acolo. Any ideea? Vreun corsar care mai ridica vreo capota ceva? Astept raspuns.
  • nicu_opel

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Daca nu ai aflat inca unde se pune papucul incerc eu sa iti dau cateva explicatii

Papucul vine pe senzorul care idica in bord temperatura, senzorul aceste e pozitonat langa senzorul de tempaeratura lichid de racire(cel cu mufa cu 2 fire), langa el trebuie sa fie un senzor si mai mic tot din bronz (arata ca un surub caci are capat de surub ca sa il poti monta/demonta) in varful lui are ca un mic disc in care intra perfect papucul care este liber.
daca nu ma insel e in partea dreapta a motorului oarecum deasupra servo directiei
  • auxois350

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 1994 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos. Pana la urma descoperisem. Am ridicat capota la primul opel corsa care l-am intalnit si am observat. Intr-adevar acel capat de surub se afla in partea dreapta, chiar sub sonda de temperatura.
  • rudisoft

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 1997 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Nici la mine nu funcționeazã indicatorul de temperaturã.
Are cineva cunoștiințele și rãbdarea necesare sã explice ca la noob cum se poate diagnostica problema (eventual cu poze)?
Mã gândesc cã trebuie verificate întâi legãturile, apoi senzorul respectiv, apoi eventual ceasul din bord, dar nu știu de unde sã le iau... Embarassed
  • rudisoft

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 1997 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Update: Dupã ce am puricat internetul am aflat cum sã identific piesa respectivã (senzor temperaturã lichid rãcire pentru bord): se aflã în partea stângã a motorului, seamãnã aproximativ cu o bujie și spre deosebire de senzorul pentru ECU, are un singur fir (celãlalt are 2 fire).

Așadar am dat târcolae la mașinã și cred cã am reușit sã gãsesc sonda buclucașã:

La X12SZ, ar veni cum te uiți la mașinã, în spatele motorului în partea stângã.
Se pare cã a fost tãiat cu totul firul respectiv, dar oare din ce motiv?
Nu am avut timp sa mã ocup, și oricum azi mergem la un control de rutinã la "doctor", dar sper sa se rezolve lipind cele douã fire.

O sã revin cu noutãți.
  • MrWonderfull

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1993 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salutare Opelisti! Si eu am aceasi problema la c14nz, si eu am un papuc pe un fir negru neconectat in partea stanga a motorului pe la injector.oare si mie de acolo se trage problema?. Ma duc sa vad daca pot cupla papucul undeva. Ps e un fir verde dar tot nu imi dau seama unde vine, l-am pus la - si acu a urcat cand aveam contactul pus.
  • cosmache

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Va salut asa am si eu la astra G a mea motor 2.0 dti , am schimbat termostatul si acuma nu mai indica nimica pe ceas-ul de la temperatura apa , ce e drept termostatul nu l-am luat nou , oare sa fie acel termostat topit de tot adica sa nu stea inchis deloc , dar ma gandesc ca si deschis daca ar sta tot timpul in 40 km nu s-ar ridica acul deloc deloc ? pana sa schimb termostatul se ridica apa imi indica . Ce credeti ca ar fii ? Multumiri Anticipate !
Si un An Nou Plin de fericire si bucurii !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR