auxois350
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2011
- Mesaj Privat
De curand (cam de o luna) am achizitionat un opel corsa b. La inceput toate instrumentele de bord functionau corect. Ulterior, dupa o reviziea, am schimbat, printre altele si distributia si cureaua la alternator pentru ce era coapta. Dupa aceasta interventie am observat ca acul din bord nu imi mai indica temperatura antigelului (sta nemiscat). Mentionez ca termostatul, termocupla si electroventilatorul functioneaza normal. M-am uitat atent la sonda de temperatura (cea din spatele cilindtrului 4) si am observat asa: in ea intra o mufa cu 2 firisoare, si mai observ un fir negru cu un papuc mama pe el (cred ca e o masa din moment ce e negru) care nu stiu de unde e iesit. Am luat firul ala si i-am facut masa undeva pe metal si am observat ca acul de la indicatorul de temperatura pleaca la maxim (undeva dupa zona rosie) chiar si cu motorul rece (nepornit deloc, doar cu contactul pus). Va rog frumos sa-mi dati o idee unde ar terbui sa fie cuplat papucul ala, sau daca e de la acest papuc problema.
Multumesc anticipat.
auxois350
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2011
- Mesaj Privat
nicu_opel- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2011
- Mesaj Privat
Papucul vine pe senzorul care idica in bord temperatura, senzorul aceste e pozitonat langa senzorul de tempaeratura lichid de racire(cel cu mufa cu 2 fire), langa el trebuie sa fie un senzor si mai mic tot din bronz (arata ca un surub caci are capat de surub ca sa il poti monta/demonta) in varful lui are ca un mic disc in care intra perfect papucul care este liber.
daca nu ma insel e in partea dreapta a motorului oarecum deasupra servo directiei
auxois350
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2011
- Mesaj Privat
- rudisoft
- **
- 336 mesaje
- din 15 Oct 2010
- Corsa 1997 X12SZ
- Alta tara
rudisoft
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 1997 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2010
- Mesaj Privat
Are cineva cunoștiințele și rãbdarea necesare sã explice ca la noob cum se poate diagnostica problema (eventual cu poze)?
Mã gândesc cã trebuie verificate întâi legãturile, apoi senzorul respectiv, apoi eventual ceasul din bord, dar nu știu de unde sã le iau... 😳
- rudisoft
- **
- 336 mesaje
- din 15 Oct 2010
- Corsa 1997 X12SZ
- Alta tara
rudisoft
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 1997 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2010
- Mesaj Privat
Așadar am dat târcolae la mașinã și cred cã am reușit sã gãsesc sonda buclucașã:
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
La X12SZ, ar veni cum te uiți la mașinã, în spatele motorului în partea stângã.
Se pare cã a fost tãiat cu totul firul respectiv, dar oare din ce motiv?
Nu am avut timp sa mã ocup, și oricum azi mergem la un control de rutinã la "doctor", dar sper sa se rezolve lipind cele douã fire.
O sã revin cu noutãți.
- MrWonderfull
- *
- 3 mesaje
- din 16 Aug 2012
- Astra 1993 c14nz
- Cluj
MrWonderfull
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2012
- Mesaj Privat
- cosmache
- **
- 139 mesaje
- din 14 Dec 2010
- Astra 2001 y20dth
- Dolj
cosmache
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2010
- Mesaj Privat
Si un An Nou Plin de fericire si bucurii !