X88456
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2024
- Mesaj Privat
MODEL: opel astra h gtc 2006
MOTOR: nsjksmadsb
- corsablue
- ****
- 2,900 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Bănuiesc că știai de când ai început să folosești mașina că nu ai ceas sau martor...
Motorul descris de tine este o inepție, dar răspunsurile vor fi funcție de ce informații oferi!
Teoretic înainte de a porni motorul se deschide capota motor și se verifică:
1. nivelul lichidului de răcire;
2. nivelul uleiului de motor;
3. nivelul lichidului de frână;
4. conexiunile bateriei de acumulatori și aspectul acesteia;
5. nivelul lichidului de curățat parbriz/lunetă;
apoi o verificare a anvelopelor și a caroseriei, poate a lovit cineva/ceva și ai urme/zgârieturi/bușituri și nu în ultimul rând oglinzi retrovizoare.
Nu a precizat instructorul pe parcursul școlii de șoferi aceste informații minime? Sau deh poate nu ai permis de conducere...
X88456
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2024
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,900 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
ABanicaw
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2023
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,763 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,763
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Avertizare pe dispaly-ul central primesti imediat ce-ti scade nivelul apei din vas, dar sistemul trebuie sa fie functional... iar la masinile de varsta ei acesta nu prea se intampla sa mai fie. Eu am venit din Germania cu ea si nu am putut nicicum sa anulez mesajul de ,,nivel redus apa racire motor,, defect fiind plutitorul din vas care... se blocase. Am rezolvat-o numai dupa inlocuire vas de expansiune nou, cumparat pe original.
Nu exista ceas de apa in bord, dar pe computer-ul de bord din display poti verifica oricand care e temperatura apei motor, ti-o afiseaza digital daca ai aceasta functie (si majoritatea Astra H au functia activata).
Ultima modificare făcută de ahappyuser la Mie 01 Mai, 2024 8:43 pm, modificat de 2 ori în total
ABanicaw
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2023
- Mesaj Privat
Man, poate ai lasat capacul usor desfiletat la "recipient" (((((((((((((: care se numeste Vas De Expansiune..
Dar vad ca nu prea ne-am putea intelege cu tine, asa ca cere parerea unui mecanic sau cineva care stie macar ca denumirea acelui "recipient" este "vas de expasniune".
Succes..
- corsablue
- ****
- 2,900 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Primul post este despre "de ce face presiune și aruncă apa afară" . Din cauza arderii garniturii de chiulasă!
Despre ceas, martor și altele era doar miorlăială.
S-a ars garnitura de chiulasa!
Este suficient de clar și explicit?
Motivele sunt mai multe și acum nu au relevanță. Trebuie diagnosticat cu atenție pentru a remedia situația.
@ABanicaw te rog nu debita inepții! Eu am oferit o informație utilă nu bătăi de joc.