Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • X88456

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2024

  • Mesaj Privat
bună ziua, imi poate spune cineva daca nu am un ceas in bord care sa mi arate temperatura apei nu ar trebui sa se aprinda un martor? nu stiu din ce motive imi face presiune si arunca apa afara din vasul respectiv si nu am primit nici o avertizare in legatura lipsa apei


MODEL: opel astra h gtc 2006
MOTOR: nsjksmadsb
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Garnitura de chiulasa arsă este cauza, motivele pot fi multiple.
Bănuiesc că știai de când ai început să folosești mașina că nu ai ceas sau martor...
Motorul descris de tine este o inepție, dar răspunsurile vor fi funcție de ce informații oferi!
Teoretic înainte de a porni motorul se deschide capota motor și se verifică:
1. nivelul lichidului de răcire;
2. nivelul uleiului de motor;
3. nivelul lichidului de frână;
4. conexiunile bateriei de acumulatori și aspectul acesteia;
5. nivelul lichidului de curățat parbriz/lunetă;
apoi o verificare a anvelopelor și a caroseriei, poate a lovit cineva/ceva și ai urme/zgârieturi/bușituri și nu în ultimul rând oglinzi retrovizoare.
Nu a precizat instructorul pe parcursul școlii de șoferi aceste informații minime? Sau deh poate nu ai permis de conducere...
  • X88456

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2024

  • Mesaj Privat
bineînțeles ca atunci cand am luat masina am văzut că nu am ceas, am avut antigel în recipient cand am plecat de acasă în ziua aceea iar pe drum în timpul mersului a început să scoată un sunet (un fluierat) si a curs toată apa, a aruncat-o afara prin gaura de lângă capac. nu fierbea apa doar făcea presiune. motorul e 1.7 diesel. spuneam că nu mi-a apărut in bord nici o avertizare in legatura cu apa. si nu inteleg motivul din care a curs apa, e posibil să se fi rupt un furtun?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Observ că citești pe diagonală!
Succes!
  • ABanicaw

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2023

  • Mesaj Privat
fra iti bati joc de ea/el ? Smile)))))
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
La Astra H avertizare in bord in legatura cu apa ai doar atunci cand iti fierbe motorul, e un bec rosu care se aprinde si pe care majoritatea persoanelor il rateaza (din motiv de lipsa atentie).

Avertizare pe dispaly-ul central primesti imediat ce-ti scade nivelul apei din vas, dar sistemul trebuie sa fie functional... iar la masinile de varsta ei acesta nu prea se intampla sa mai fie. Eu am venit din Germania cu ea si nu am putut nicicum sa anulez mesajul de ,,nivel redus apa racire motor,, defect fiind plutitorul din vas care... se blocase. Am rezolvat-o numai dupa inlocuire vas de expansiune nou, cumparat pe original.

Nu exista ceas de apa in bord, dar pe computer-ul de bord din display poti verifica oricand care e temperatura apei motor, ti-o afiseaza digital daca ai aceasta functie (si majoritatea Astra H au functia activata).


Ultima modificare făcută de ahappyuser la Mie 01 Mai, 2024 8:43 pm, modificat de 2 ori în total
  • ABanicaw

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2023

  • Mesaj Privat
X88456 a scris:bineînțeles ca atunci cand am luat masina am văzut că nu am ceas, am avut antigel în recipient cand am plecat de acasă în ziua aceea iar pe drum în timpul mersului a început să scoată un sunet (un fluierat) si a curs toată apa, a aruncat-o afara prin gaura de lângă capac. nu fierbea apa doar făcea presiune. motorul e 1.7 diesel. spuneam că nu mi-a apărut in bord nici o avertizare in legatura cu apa. si nu inteleg motivul din care a curs apa, e posibil să se fi rupt un furtun?


Man, poate ai lasat capacul usor desfiletat la "recipient" (((((((((((((: care se numeste Vas De Expansiune..
Dar vad ca nu prea ne-am putea intelege cu tine, asa ca cere parerea unui mecanic sau cineva care stie macar ca denumirea acelui "recipient" este "vas de expasniune".

Succes..
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Să reformulez!
Primul post este despre "de ce face presiune și aruncă apa afară" . Din cauza arderii garniturii de chiulasă!
Despre ceas, martor și altele era doar miorlăială.
S-a ars garnitura de chiulasa!
Este suficient de clar și explicit?
Motivele sunt mai multe și acum nu au relevanță. Trebuie diagnosticat cu atenție pentru a remedia situația.
@ABanicaw te rog nu debita inepții! Eu am oferit o informație utilă nu bătăi de joc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR