revin......MASINA SI-A REVENIT CA PRIN MINUNE. am curatat EGR - rezultat : consum mai mic la relantiu cu 0.2, in privinta puterii nici un efect; curatat clapeta acceleratie, sau obturator gaze - rezultat : nimic schimbat; curatat iesirea galerie admisie - nimic schimbat. dupa astea, m-am suparat si am pleca spre craiova la un mecanic de la opel rucom. a pus baiatu tech2 pe ea...nici o eroare, am incercat alt debitmetru - nimic; a verificat vaccum-ul la electrovalva...era bine. in final nici un rezultat in priviinta puterii. la intoarcere, nervos ca deasemenea si la plecarea sprte craiovfa, am adoptat un mers sportiv....eeeeh aici apare lumina.....SI-A REVENIT! 😊 nu stu ce a putut sa aiba masina...poate de la motorina, poate ca a stat ceva zile nemiscata...nush ce sa zic.
pn insa 2 poze asa cum am promis cu masina turata la 2.200RPM :
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
ce parere aveti in legatura cu BOOST PRESSURE ?