ionyboy
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2011
- Mesaj Privat
fratilor sub capacu negru cu ecotec--langa capacu de turnat ulei la motor in stanga acestui capac galben cum te uiti la motor are un spatiu dreptunghiular si e gol la mine acum...eu am avuto la reparat o perioada sa o vopseasca ---si cand am luato am pornito iar apoi sa oprit --m-am chinuit sa o repornesc mult timp adica invartea si nu pornea---chestia e ca acolo erau filetele de la gaurile alea unde v-am zis eu de spatiul acela--4 gauri --se vedea ca erau desfacute proaspat--aia au zis ca nu are nimik acolo, dar faza e ca de atunci nu imi mai porneste iarna deloc bine si acum face figuri chiar dak sa incalzit afara--ce era acolo sau ce ar putea fi acolo .Nu am vazut nimik ramas in aer vreun fir sau furtun sau mai stiu eu ce..ce ar putea fi acolo sau ce este mai bine zis.tip motor y22dtr motor de 2.2 dti opel vectra b caravan 2001.astept raspuns..va rog mult:)
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 941 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 941
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Nu este nimic acolo. Capacul cu ecotec este o masca a motorului.
Capacul de la culbutori acela in care vezi tu acele gauri este identic si pentru variantele 2,0 litri si 2,2 litri.
Pentru varianta diesel mai veche DTL - are teava de la turbo care trece peste capacul culbutorilor. Am vazut foarte multe pe varianta Anglia.
Aceea teva de la turbo este fixata cu un colier de acest capac.
Capacul de la culbutori acela in care vezi tu acele gauri este identic si pentru variantele 2,0 litri si 2,2 litri.
Pentru varianta diesel mai veche DTL - are teava de la turbo care trece peste capacul culbutorilor. Am vazut foarte multe pe varianta Anglia.
Aceea teva de la turbo este fixata cu un colier de acest capac.
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
ionyboy a scris:...si cand am luato am pornito iar apoi sa oprit --m-am chinuit sa o repornesc mult timp adica invartea si nu pornea---chestia e ca acolo erau filetele de la gaurile alea unde v-am zis eu de spatiul acela--4 gauri --se vedea ca erau desfacute proaspat--aia au zis ca nu are nimik acolo, dar faza e ca de atunci nu imi mai porneste iarna deloc bine si acum face figuri chiar dak sa incalzit afara--ce era acolo sau ce ar putea fi acolo .Nu am vazut nimik ramas in aer vreun fir sau furtun sau mai stiu eu ce..ce ar putea fi acolo sau ce este mai bine zis.tip motor y22dtr motor de 2.2 dti opel vectra b caravan 2001.astept raspuns..va rog mult:)
Iti trage aer pe la carcasa filtrului de motorina. Schimba oringurile din capacul filtrului si garniturile care vin cu filtrul nou.