ionyboy
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2011
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 931 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 931
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Capacul de la culbutori acela in care vezi tu acele gauri este identic si pentru variantele 2,0 litri si 2,2 litri.
Pentru varianta diesel mai veche DTL - are teava de la turbo care trece peste capacul culbutorilor. Am vazut foarte multe pe varianta Anglia.
Aceea teva de la turbo este fixata cu un colier de acest capac.
- Ciprinhio
- **
- 462 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 462
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,061 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,061
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Iti trage aer pe la carcasa filtrului de motorina. Schimba oringurile din capacul filtrului si garniturile care vin cu filtrul nou.