- alladin_allibaba
- OP
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
salut. am un ASTRA H 1.9 CDTI (z19dth). vineri seara l-am scos la o tura..se comporta perfect.sambata dimineata am iesit afara si am pornit masina pentru a pleca cu ea. a pornit cam greu ce-i drept avand in vedere ca afara erau 5 grade. iar in urma a scos cam un norisor de abur sau fum albicios. in fine...am lasat-o putin sa se incalzeasca si am plecat la durm. am vrut sa fac un rond si cu surprindere am observat ca murea motorul in treaptele 1 si 2 chiar daca acceleram( asta pana in 2000 rpm). era sa uit.....dimineata cand am pus contactul m-a aparut INSP 1000, dupa cateva ture l-am resetat. in tot week-end-ul tot am incercat masina si....degeaba....pana in 2000 rpm este moarta in orice treapta. azi dimineata am avut un cod de eroare: P0380-08 glow device general eror. l-am sters cu op-com si nu a mai aparut pana acum, dar masina tot nu merge Sad .... ce pareri aveti? va multunesc! mentionez ca in a doua parte a zilei a inceput sa scaota si ceva fum negru atat la pornire cat si in sarcina.
am luat si valorile de pe op-com:
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.
20.03.2011 21:33:59
am luat si valorile de pe op-com:
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.
20.03.2011 21:33:59
rayblue
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2011
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- OP
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- OP
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- cosmache
- **
- 139 mesaje
- din 14 Dec 2010
- Astra 2001 y20dth
- Dolj
cosmache
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2010
- Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:dap. azi s-a dovedit ca 2 bujii sunt arse.cred ca s-a rezolvat cu eroarea. dar acum mai ramane treaba cu putere. daca ar fi ceva defect, chiar si egr infundat sau nu inchide bine, de ce nu imi da absolut nici macar o eroare? totusi exista riscul ca lipsa de putere sa aiba treaba cu bujiile cele 2?
salut . Legatura cu bujiile iti spun sigur ca nu are . Puterea pierduta este prin alta parte pe la furtune ceva.... Si apropo cu EGR-ul nici la mine la masina nu s-a aprins nici un martor luminos sa spuna ca este egr-ul infundat. incearca si curata-l si vezi daca mai ai probleme de genu ''ca nu trage'' . Nu mai bine !
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:dap. azi s-a dovedit ca 2 bujii sunt arse.cred ca s-a rezolvat cu eroarea. dar acum mai ramane treaba cu putere. daca ar fi ceva defect, chiar si egr infundat sau nu inchide bine, de ce nu imi da absolut nici macar o eroare? totusi exista riscul ca lipsa de putere sa aiba treaba cu bujiile cele 2?
Nu da eroare pentru ca nu sunt abaterile asa mari.
- alladin_allibaba
- OP
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- OP
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Zyklon5
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2008
- Mesaj Privat
Acelasi motor pe Vectra C, aceleasi simptome, verdictul a fost mult mai nasol: o tija din galeria de admisie care s-a desprins si trebuie schimbata impreuna cu motorasul care o actioneaza. Galerie admisie ~ 1100 RON motoras ~ 800 RON + manopera.
Problema este cunoscuta si recunoscuta.
http://www.ms-motor-service..._0093a_en_web.pdf
http://forum.astraownersnet...hread.php?t=24125
Da un search pe vectra-c.com dupa intake/inlet manifold si te lamuresti.
Problema este cunoscuta si recunoscuta.
http://www.ms-motor-service..._0093a_en_web.pdf
http://forum.astraownersnet...hread.php?t=24125
Da un search pe vectra-c.com dupa intake/inlet manifold si te lamuresti.
- alladin_allibaba
- OP
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- OP
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
intrebare .... :
calculated air flow = 37 kg/h
mass air flow sensor = 43 kg/h
....cele doua valori trebuie sa fie egale ? am vazut si alte cateva posturi cu valori,cei drept, la vectra c dar cu acelas tip de motor, iar valorile erau aceleasi, atat la relantiu cat si la turatii mai mari, numai ca erau mult mai mari.
si inca ceva...la 850 RPM am EGR POSSITION COMADED = 100%.....ceea ce nu cred ca e bine
calculated air flow = 37 kg/h
mass air flow sensor = 43 kg/h
....cele doua valori trebuie sa fie egale ? am vazut si alte cateva posturi cu valori,cei drept, la vectra c dar cu acelas tip de motor, iar valorile erau aceleasi, atat la relantiu cat si la turatii mai mari, numai ca erau mult mai mari.
si inca ceva...la 850 RPM am EGR POSSITION COMADED = 100%.....ceea ce nu cred ca e bine
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- OP
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- OP
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
revin......MASINA SI-A REVENIT CA PRIN MINUNE. am curatat EGR - rezultat : consum mai mic la relantiu cu 0.2, in privinta puterii nici un efect; curatat clapeta acceleratie, sau obturator gaze - rezultat : nimic schimbat; curatat iesirea galerie admisie - nimic schimbat. dupa astea, m-am suparat si am pleca spre craiova la un mecanic de la opel rucom. a pus baiatu tech2 pe ea...nici o eroare, am incercat alt debitmetru - nimic; a verificat vaccum-ul la electrovalva...era bine. in final nici un rezultat in priviinta puterii. la intoarcere, nervos ca deasemenea si la plecarea sprte craiovfa, am adoptat un mers sportiv....eeeeh aici apare lumina.....SI-A REVENIT! nu stu ce a putut sa aiba masina...poate de la motorina, poate ca a stat ceva zile nemiscata...nush ce sa zic.
pn insa 2 poze asa cum am promis cu masina turata la 2.200RPM :
ce parere aveti in legatura cu BOOST PRESSURE ?
pn insa 2 poze asa cum am promis cu masina turata la 2.200RPM :
ce parere aveti in legatura cu BOOST PRESSURE ?
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
nu stiu ce EGR ai tu, la taicamiu nu putea sa vad daca inchide perfect, dar la masina din poza, am putut sa suflu prin el si lasa putin aer sa treaca (inainte lasa totul sa treaca). N-ar strica sa cureti si senzorul MAP, ca sa fii sigur ca diferenta aia de presiune e reala. Si mie imi ramane EGR-ul deschis, si la fel, nu am nici o eroare, dar am mers vreo luna prin serviceuri, + o caruta de bani, plus vreo 2 zile pierdute sa curat EGR-ul si admisia. S-a vindecat de la curatare, dar pentru ca nu inchide perfect (si cred ca electromagnetul ce misca supapa e pe duca) si repede si fumez des.