Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • cretu-v

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y 17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2006

  • Mesaj Privat
am patit-o .pe scurt ; mi- sa fisurat racitorul de ulei si au aparut pete de ulei in vasul de expansiune care la un moment dat s-au transformat intro pasta neagra ,aceasta pasta mi-a blocat termostatul iar motorul a fiert ,curios indicatorul de temperatura nu a depasit 95-96 de grade,am mers la un service in targoviste ,cel mai aproape de mine in acel moment unde mi-au schimbat racitorul de ulei ,termostatul si mi-au curatat instalatia de racire,aici au inceput problemele dupa pornirea motorului capacul de la ulei s-a umplut de o spuma alba iar nivelul uleiului a crescut cu aproape un cm. concluzia a fost ;garnitura de chiuloasa este arsa , alti bani alta distractie ,mi-au schimbat-o si pe asta,schimbat ulei ,filtru pornit motorul aceiasi problema ;spuma alba pe capacul de la ulei ,nivel crescut, apa scade din vas chiar si atunci cand motorul este oprit . cum a-si putea sa fiu sigur ca este chiuloasa fisurata ? sau care cauza ar mai putea fi de patrunde apa in ulei ?
Skip ads

  • ROBERTby2000

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2006

  • Mesaj Privat
termoflotul l-ai schimbat degeaba.sau s-a fisurat ulterior.oricum trebuie sa se ocupe cineva serios....si care are rabdare.trebuie sudat blocul motorul.si sudura este in AL !!! dupa care refacut scaune ...fete plane etc etc. operatia costa minim 15 mil maxim 30 mil....
bafta.
P.S este o boala a lor termoflotul si radiatorul de aer conditionat(si asta pt. ca intra pietricele musculite si praf.)
  • cretu-v

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y 17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2006

  • Mesaj Privat
eu cred ca chiuloasa este fisurata nu blocul motor
  • turbojack

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Nu exclud posibilitatea de montaj prost al chiulasei,fara rectificarea plana a ei.Ulei in apa sau invers doar pe la garnitura de chiulasa poate fi.
O chiulasa nu fisureaza asa usor,chiar in caz de supraincalziri.Doar apa ce ingheata, este in stare sa crape o chiulasa de aluminiu.
In mod cert au montat ceva gresit.
  • cretu-v

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y 17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2006

  • Mesaj Privat
ce sa monteze gresit? ce ar putea fi? cert este ca si mie mi-se pare aiurea,se scurge tota apa din vasul de expansiune in baia de ulei chiar si atunci cand motorul este oprit,de seara pana dimineata,cat de mare sa fie fisura?!
  • alcaffera

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
@cretu-v
eu cred ca ai doua probleme: cea cu uleiul din instalatia de racire care poate proveni cum bine se stie de la termoflot sau de la garnitura de chiulasa (improbabil chiulasa fisurata se intampla rar) si doi pierzi licid de racire (deoarece spui ca se manifesta si cu motorul oprit) ceea ce se intampla in general pe la garniturile radiatorului de caldura din bord (se poate verifica usor daca ai mocheta uda in fata la picioare ori la sofer ori la pasager.
  • cretu-v

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y 17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2006

  • Mesaj Privat
lichidul de racire ajunge in baia de ulei aste este problema ,si scade si atunci cand motorul este oprit ,in acelasi timp imi creste nivelul in baia de ulei, iar daca o pornesc si scot capacul de la ulei este plin de o spuma alba si iese pe acolo foarte mult abur
  • alcaffera

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
@cretu-v
detaliile astea nu le stiam, se poate sa ai f. mare dreptate.
  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
necaz,omule!

prima:ce radiator ai pus?sursa e ok?nu e lipit/sudat?

doi:am avut un asemenea caz-istetzii care au lucrat au spalat blocul,dar a
ramas apa acolo,cind au strins prezoanele a iesit circ-
apa merge in baie daca e chiulasa fisurata cam 1l-cit e volumul in chiulasa.daca curge de sara pina dimineatza e cam mare problema.
e posibil sa fie fisurata.

in tm este institut de sudura unde le testeaza ultrasonic-se poate si cu
proba de presiune-dar trebe dispozitiv special.

planarea chiulasei?ce cota de garnitura ai avut ,ce ai acum?astea sint
metalice si f rezistente.
  • cretu-v

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y 17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2006

  • Mesaj Privat
am cumparat o chiulosa la mana a doua astept acum sa ved ce se intampla
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR