- munteanu
- OP
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
revin si eu cu problema mea de la masina
am inceput sa masor si sa descopar consumatorii ce i mi mananca bateria in 2 zile , daca nu circul cu ea
am procedat in felul urmator :
am scos cablul - de pe baterie , am pus aparatul pe 10 A si am masurat
1) in prima faza aparatul arata 3.16 - 3.20 oscila intre valorile astea dar problema era ca ramaneau aprinse pozitia spate , becurile de la numar din spate si GID -ul
2) dupa ce se stingea GID-ul ramaneau aprinse pozitia spate si becurile de la numar , aparatul arata 2.60 - 2.80
3) daca apas pe butonul de inchidere usi din telecomanda luminile se sting iar aparatul arata 0.01
GID -ul se stinge in 2- 3 minute
de ce ramane pozitia si becurile de la numar aprinse ?
daca astept mai mult se sting singure ?
intreb asta pentru ca mi a zis cineva ca toate calculatoarele de pe masina se sting in 20- 30 minute
prima data cand am vazut ca ramane pozitia spate aprinsa am crezut ca am ceva probleme la stopuri si de aia raman aprinse
am luat un creion de tensiune auto ,am dat stopurile jos si am inceput sa fac masuratori pe la mufe , asta dupa ce am verificat becurile
in momentul cand am dat jos becurile am vazut ca unele dintre ele erau un pic afumate , inegrite si am crezut ca sunt arse cu toate ca nu aveam nici o eroare de bec ars pe masina
la mufele de la stopuri am vazut o alta treaba care dupa mine nu este ok
sa va explic :
la mufa de pe partea stinga sunt 6 fire iar la cea din stinga sunt 5 ,dupa ce m am uitat mai bine am zis ca este ok pentru ca pe partea dreapta nu mai ai un bec de ceata
am inceput masurarea cu creionul de tensiune si aici am observat urmatoarele :
1) cu pozitia aprinsa
la stopul din stinga am curent pe pinul 4 si 5 iar la stopul din dreapta am curent pe pinul 2 si 3
2) cu avariile puse
la stopul sting am curent pe pinul 3 iar la cel din dreapta am curent pe pinul 4
3) contactul pus si maneta schimbator pus pe mers inapoi
pe stopul din stinga aveam curent pe pinul 2 iar pe cel din dreapta aveam pe pinul 5
este normal sa fie asa ?
nu trebuie sa corespunda pinii de la o mufa la alta ?
se poate sa am o problema cu inchiderea centralizata , un scurt pe undeva sau trebuie sa astept mai mult timp si poate pozitia si becurile de la numar se sting singure ?
voi ce parere aveti ?
azi am decoperit ca daca scot siguranta F 31 din fata de la compartimentul motor consumul ajunge la 0.01 si tot aceeasi chestie se intimpla si daca scot mufa aia albastra de pe partea stinga din portbagaj
poate cineva sa mi zica cum sa masor si ce ,ca sa mi dau seama unde este problema ?
de la mufa aia albastra din portbagaj cablurile se impart in 2 directii ,la stopul din stinga spate si celelalte fire la stopul din dreapta
cum pot sa verific de la mufa albastra pana la stopuri daca am un scurt ?
--------------------------------------------------------------------------------
Salutare,
bine ati venit pe www.clubopel.com.
Este de apreciat ca ati postat totusi la o sectiune dedicata problemelor tehnice, dar dorim sa subliniem un lucru important, pentru a evita neplacerile pe viitor ,sa incercati sa cititi regulamentul acestui forum,multumesc frumos pentru colaborare si intelegere.
Am sa va expun cateva exemple,sa intelegeti despre ce este vorba:
Regulament pentru '' Probleme tehnice ''
Ce poate face functia 'CAUTA'
Postare inadecvata
Cauta si vei gasi
Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ?
edit by StefanTolos
01.03.2011 15:01:59
am inceput sa masor si sa descopar consumatorii ce i mi mananca bateria in 2 zile , daca nu circul cu ea
am procedat in felul urmator :
am scos cablul - de pe baterie , am pus aparatul pe 10 A si am masurat
1) in prima faza aparatul arata 3.16 - 3.20 oscila intre valorile astea dar problema era ca ramaneau aprinse pozitia spate , becurile de la numar din spate si GID -ul
2) dupa ce se stingea GID-ul ramaneau aprinse pozitia spate si becurile de la numar , aparatul arata 2.60 - 2.80
3) daca apas pe butonul de inchidere usi din telecomanda luminile se sting iar aparatul arata 0.01
GID -ul se stinge in 2- 3 minute
de ce ramane pozitia si becurile de la numar aprinse ?
daca astept mai mult se sting singure ?
intreb asta pentru ca mi a zis cineva ca toate calculatoarele de pe masina se sting in 20- 30 minute
prima data cand am vazut ca ramane pozitia spate aprinsa am crezut ca am ceva probleme la stopuri si de aia raman aprinse
am luat un creion de tensiune auto ,am dat stopurile jos si am inceput sa fac masuratori pe la mufe , asta dupa ce am verificat becurile
in momentul cand am dat jos becurile am vazut ca unele dintre ele erau un pic afumate , inegrite si am crezut ca sunt arse cu toate ca nu aveam nici o eroare de bec ars pe masina
la mufele de la stopuri am vazut o alta treaba care dupa mine nu este ok
sa va explic :
la mufa de pe partea stinga sunt 6 fire iar la cea din stinga sunt 5 ,dupa ce m am uitat mai bine am zis ca este ok pentru ca pe partea dreapta nu mai ai un bec de ceata
am inceput masurarea cu creionul de tensiune si aici am observat urmatoarele :
1) cu pozitia aprinsa
la stopul din stinga am curent pe pinul 4 si 5 iar la stopul din dreapta am curent pe pinul 2 si 3
2) cu avariile puse
la stopul sting am curent pe pinul 3 iar la cel din dreapta am curent pe pinul 4
3) contactul pus si maneta schimbator pus pe mers inapoi
pe stopul din stinga aveam curent pe pinul 2 iar pe cel din dreapta aveam pe pinul 5
este normal sa fie asa ?
nu trebuie sa corespunda pinii de la o mufa la alta ?
se poate sa am o problema cu inchiderea centralizata , un scurt pe undeva sau trebuie sa astept mai mult timp si poate pozitia si becurile de la numar se sting singure ?
voi ce parere aveti ?
azi am decoperit ca daca scot siguranta F 31 din fata de la compartimentul motor consumul ajunge la 0.01 si tot aceeasi chestie se intimpla si daca scot mufa aia albastra de pe partea stinga din portbagaj
poate cineva sa mi zica cum sa masor si ce ,ca sa mi dau seama unde este problema ?
de la mufa aia albastra din portbagaj cablurile se impart in 2 directii ,la stopul din stinga spate si celelalte fire la stopul din dreapta
cum pot sa verific de la mufa albastra pana la stopuri daca am un scurt ?
--------------------------------------------------------------------------------
Salutare,
bine ati venit pe www.clubopel.com.
Este de apreciat ca ati postat totusi la o sectiune dedicata problemelor tehnice, dar dorim sa subliniem un lucru important, pentru a evita neplacerile pe viitor ,sa incercati sa cititi regulamentul acestui forum,multumesc frumos pentru colaborare si intelegere.
Am sa va expun cateva exemple,sa intelegeti despre ce este vorba:
Regulament pentru '' Probleme tehnice ''
Ce poate face functia 'CAUTA'
Postare inadecvata
Cauta si vei gasi
Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ?
edit by StefanTolos
01.03.2011 15:01:59
- munteanu
- OP
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
munteanu a scris:de ce ramane pozitia si becurile de la numar aprinse ?
becul de la numar e aprins atat timp cat capacul portbagajului e descuiat.
cand se incuie bec-ul de la numar se stinge
fenomenul asta se intampla daca ai pozitia stinsa din bord...
munteanu a scris:daca astept mai mult se sting singure ?
e o intrebare sau o colcluzie?
daca becul de la numar se stinge dupa un timp inseamna ca capacul portbagaj nu mai poate fi deschis la apasarea butonului
trebuie apasat butonul al treilea de pe telecomanda ca sa descui si sa poti deschide portbagajul...
in legatura cu firele ce vin in triple cel mai simplu ar fi sa gasesti un coleg dispus sa faca testul odata cu tine sa vedeti daca sunt la fel cablajele...
ori sa cauti in TIS sa vezi care e situatia mufelor...
eu momentan din lipsa de spatiu am sters TIS asa ca nu am cum sa te ajut...
cam poimaine o sa eliberez ceva spatiu si o sa pot sa-ti dau schemele din TIS si poate elucidam misterul...
la problema cu sigurantele cred ca tot din TIS putem sa scoatem ceva...
- munteanu
- OP
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
porbagajul este inchis din telecomanda si becurile se sting dar problema este ca ele raman aprinse in timpul masurarii cu aparatul
cablul - este dat jos de pe borna - a bateriei iar unul din pinul aparatului de masura este pus pe acel cablu iar celalalt pin al aparatului este pus pe borna - de la baterie
numai atunci raman becurile de la numar si becurile de poziti aprinse iar pozitia este stinsa de la blocul de lumini
chestia cu"' daca astept mai mult se sting singure " mi a venit amintindu mi de un prieten care mi a spus ca , calculatoarele de pe masina se " sting in 30 de minute ", daca am inteles eu bine
am mai descoperit ca daca mai apas o data pe telecomanda pe inchidere usi acele becuri se sting si aparatul arata un consum de 0.01
de aceea m am gandit ca problema mea vine poate de la inchiderea centralizata , poate am un scurt pe acolo
m am mai gandit ca problema poate fi si de la firele de la mufa aia albastra din portbagaj pentru ca nu am curent la acelasi pin pe stopuri atunci cand pun pozitia , avariile sau mersul inapoi
nu stie nimeni cum se poate verfica daca este scurt pe un fir sau daca este intrerupt ?
ma gandeam ca poate si daca este intrerupt un fir , nu neaparat un scurt pe acel fir, nu poate sa faca la fel ,adica sa nu am curent pe acelasi pin la stopuri
cablul - este dat jos de pe borna - a bateriei iar unul din pinul aparatului de masura este pus pe acel cablu iar celalalt pin al aparatului este pus pe borna - de la baterie
numai atunci raman becurile de la numar si becurile de poziti aprinse iar pozitia este stinsa de la blocul de lumini
chestia cu"' daca astept mai mult se sting singure " mi a venit amintindu mi de un prieten care mi a spus ca , calculatoarele de pe masina se " sting in 30 de minute ", daca am inteles eu bine
am mai descoperit ca daca mai apas o data pe telecomanda pe inchidere usi acele becuri se sting si aparatul arata un consum de 0.01
de aceea m am gandit ca problema mea vine poate de la inchiderea centralizata , poate am un scurt pe acolo
m am mai gandit ca problema poate fi si de la firele de la mufa aia albastra din portbagaj pentru ca nu am curent la acelasi pin pe stopuri atunci cand pun pozitia , avariile sau mersul inapoi
nu stie nimeni cum se poate verfica daca este scurt pe un fir sau daca este intrerupt ?
ma gandeam ca poate si daca este intrerupt un fir , nu neaparat un scurt pe acel fir, nu poate sa faca la fel ,adica sa nu am curent pe acelasi pin la stopuri
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- munteanu
- OP
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
opel vectra c berlina din 2004 motor y 20 dth
la pinii de la mufele din spate de la stopuri am curent diferit
1)cu pozitia aprinsa am curent pe un pinul 4 si 5 stopul din stinga iar la cel din dreata am curent la pinul 2 si 3
2) cu avariile puse am la stopul din stinga curent pe pinul 3 iar la stopul din dreapta am curent pe pinul 4
3) cu mersul inapoi am curent la stopul din stinga pe pinul 2 iar la stopul dreapta am curent pe pinul 5
nu ar trebui sa corespunda pini de la un stop la altul , adica daca pun pozitia sa am curent pe aceeasi pini de la mufe , la ambele stopuri la fel ?
la pinii de la mufele din spate de la stopuri am curent diferit
1)cu pozitia aprinsa am curent pe un pinul 4 si 5 stopul din stinga iar la cel din dreata am curent la pinul 2 si 3
2) cu avariile puse am la stopul din stinga curent pe pinul 3 iar la stopul din dreapta am curent pe pinul 4
3) cu mersul inapoi am curent la stopul din stinga pe pinul 2 iar la stopul dreapta am curent pe pinul 5
nu ar trebui sa corespunda pini de la un stop la altul , adica daca pun pozitia sa am curent pe aceeasi pini de la mufe , la ambele stopuri la fel ?
- munteanu
- OP
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
eu zic doar ce reiese din TIS:
stanga
1 - ceata
2 - mers inapoi
3 - semnalizare
4 - stop
5 - pozitie
6 - masa
dreapta
1 - masa
2 - pozitie
3 - stop
4 - semnalizare
5 - mers inapoi
6 - ceata
practic acum observ ca ele sunt inversate...
problema la tine e faptul ca ai un scurt pe undeva intre pozitie si stopul pe frana...
restul par a fi in regula
LE: aparent siguranta F31 e o siguranta generala care se ocupa de mai multe lucruri...
ea are inseriate mai multe sigurante care se ocupa de anumite probleme...
in partea stanga a plansei de bord ai un mic panou de sigurante...
verifica care dintre ele se ocupa de consumul acela de curent ca sa putem identifica cine iti consuma...
Ultima modificare făcută de jgyprime la Joi 03 Mar, 2011 9:00 pm
stanga
1 - ceata
2 - mers inapoi
3 - semnalizare
4 - stop
5 - pozitie
6 - masa
dreapta
1 - masa
2 - pozitie
3 - stop
4 - semnalizare
5 - mers inapoi
6 - ceata
practic acum observ ca ele sunt inversate...
problema la tine e faptul ca ai un scurt pe undeva intre pozitie si stopul pe frana...
restul par a fi in regula
LE: aparent siguranta F31 e o siguranta generala care se ocupa de mai multe lucruri...
ea are inseriate mai multe sigurante care se ocupa de anumite probleme...
in partea stanga a plansei de bord ai un mic panou de sigurante...
verifica care dintre ele se ocupa de consumul acela de curent ca sa putem identifica cine iti consuma...
Ultima modificare făcută de jgyprime la Joi 03 Mar, 2011 9:00 pm
- munteanu
- OP
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
cu F31 ti-am raspuns mai devreme
cu pozitia si stop frana zic ca e problema din cauza ca stop frana trebuie sa fie activ doar cand tii apasata pedala de frana
daca ai doar pozitia aprinsa nu trebuie sa fie aprins si stopul pe frana...
inca o idee ar fi sa verifici microcontactul de la pedala de frana, cel care se ocupa de aprinderea becurilor de frana...
la panoul de pe bord siguranta problema e F6
99%
sunt destule care se leaga acolo printre care:
navigatie, sistem GPS, sistem handsfree, radio, incalzire scaune, inchidere centralizata (cred), faza scurta, stop frana, geamuri electrice, TID, GID, CID...
cu pozitia si stop frana zic ca e problema din cauza ca stop frana trebuie sa fie activ doar cand tii apasata pedala de frana
daca ai doar pozitia aprinsa nu trebuie sa fie aprins si stopul pe frana...
inca o idee ar fi sa verifici microcontactul de la pedala de frana, cel care se ocupa de aprinderea becurilor de frana...
la panoul de pe bord siguranta problema e F6
99%
sunt destule care se leaga acolo printre care:
navigatie, sistem GPS, sistem handsfree, radio, incalzire scaune, inchidere centralizata (cred), faza scurta, stop frana, geamuri electrice, TID, GID, CID...
- munteanu
- OP
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
scuze dar nu am vazut tot raspunsul tau referitor la siguranta
scuze ca poate m am exprimat gresit dar mie i mi raman aprinse becurile de pozitie de pe stopurile din spate
pana acum am scris pozitie stopuri spate ca sa nu se inteleaga ca raman aprinse si becurile de pozitie din far
poti sa mi zici ce sigurante sunt legate de F 31 ?
daca gasesti asa ceva atunci cred ca s ar reduce cautarile la cateva sigurante si nu trebuie sa le verific pe toate din tabloul interior
scuze ca poate m am exprimat gresit dar mie i mi raman aprinse becurile de pozitie de pe stopurile din spate
pana acum am scris pozitie stopuri spate ca sa nu se inteleaga ca raman aprinse si becurile de pozitie din far
poti sa mi zici ce sigurante sunt legate de F 31 ?
daca gasesti asa ceva atunci cred ca s ar reduce cautarile la cateva sigurante si nu trebuie sa le verific pe toate din tabloul interior
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
uite exact poza:
fiecare siguranta are amperajul ei...
FE reprezinta siguranta din compartimentul motor, insa E-ul nu e reprezentat pe capacele de acolo
FI reprezinta sigurantele din plansa de bord, la fel I-ul nu e reprezentat pe capace...
FI8 = F8
sper sa ma fi facut inteles
in stanga sus e F31 (FE31 reprezentata in TIS)
cat despre becurile ce raman aprinse pe spate cred ca mai degraba sunt stopurile pe frana...
pe care dintre pini ramane curent?
ma refer cu pozitiile stinse...
pe pinul corespunzator pozitiei sau stopului pe frana?
fiecare siguranta are amperajul ei...
FE reprezinta siguranta din compartimentul motor, insa E-ul nu e reprezentat pe capacele de acolo
FI reprezinta sigurantele din plansa de bord, la fel I-ul nu e reprezentat pe capace...
FI8 = F8
sper sa ma fi facut inteles
in stanga sus e F31 (FE31 reprezentata in TIS)
cat despre becurile ce raman aprinse pe spate cred ca mai degraba sunt stopurile pe frana...
pe care dintre pini ramane curent?
ma refer cu pozitiile stinse...
pe pinul corespunzator pozitiei sau stopului pe frana?
- munteanu
- OP
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
sa ti explic cum am facut :
am incuiat masina din telecomanda , am dat cablul de la borna - jos de pe baterie
un pin de la aparatul de masura l am pus pe cablul de la borna - iar celalalt pin de la aparat l am pus pe - de la baterie
becurile raman aprinse doar cand masor cu aparatul asa cum am scris mai sus
cand pun cablul inapoi pe baterie becurile nu raman aprinse
daca in momentul cand masor cu aparatul, scot siguranta F31 si o introduc dupa aceea inapoi becurile de pe pozitie si cele de la numar se sting
becurile se mai sting si daca apas inca o data pe inchidere usi de pe telecomanda
stiu sigur ca sunt aprinse becurile de pozitie pentru ca le am vazut
daca erau aprinse becurile de frina atunci se vedea o intensitate mai mare pe partea de sus al stopului dar la mine lumina era la fel la toate becurile ,se aprind 4 becuri 2 pe partea stinga si 2 pe dreapta iar in momentul cand se apasa frina becurile de sus din dtop i si maresc intensitatea
tu zici ca daca am probleme la siguranta F 31 ar trebui sa am curent pe pinii de la stop cu pozitia stinsa ? sau cand masor cu aparatul si ele raman aprinse sa vad atunci pe ce pini de la stop am curent ?
am incuiat masina din telecomanda , am dat cablul de la borna - jos de pe baterie
un pin de la aparatul de masura l am pus pe cablul de la borna - iar celalalt pin de la aparat l am pus pe - de la baterie
becurile raman aprinse doar cand masor cu aparatul asa cum am scris mai sus
cand pun cablul inapoi pe baterie becurile nu raman aprinse
daca in momentul cand masor cu aparatul, scot siguranta F31 si o introduc dupa aceea inapoi becurile de pe pozitie si cele de la numar se sting
becurile se mai sting si daca apas inca o data pe inchidere usi de pe telecomanda
stiu sigur ca sunt aprinse becurile de pozitie pentru ca le am vazut
daca erau aprinse becurile de frina atunci se vedea o intensitate mai mare pe partea de sus al stopului dar la mine lumina era la fel la toate becurile ,se aprind 4 becuri 2 pe partea stinga si 2 pe dreapta iar in momentul cand se apasa frina becurile de sus din dtop i si maresc intensitatea
tu zici ca daca am probleme la siguranta F 31 ar trebui sa am curent pe pinii de la stop cu pozitia stinsa ? sau cand masor cu aparatul si ele raman aprinse sa vad atunci pe ce pini de la stop am curent ?
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- munteanu
- OP
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
la indexul alfabetic du-te la litera F
siguranta F31 din compartimentul motor e indicata in TIS cu FE31
sigurantele din plansa de bord F5 de exemplu o gasesti in TIS ca fiind FI5
dai click pe ea si iti apare schema electrica
in partea de jos sub fiecare siguranta o sa gasesti niste blocuri dreptunghiulare unul peste celalalt
daca stai cu cursorul de la mouse putin peste ele o sa apara ce reprezinta fiecare...
siguranta F31 din compartimentul motor e indicata in TIS cu FE31
sigurantele din plansa de bord F5 de exemplu o gasesti in TIS ca fiind FI5
dai click pe ea si iti apare schema electrica
in partea de jos sub fiecare siguranta o sa gasesti niste blocuri dreptunghiulare unul peste celalalt
daca stai cu cursorul de la mouse putin peste ele o sa apara ce reprezinta fiecare...
- munteanu
- OP
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
nu stiu ce varianta de tis ai dar la mine nu apare nici un index alfabetic
eu am o varianta din 2008
acum dau jos o varianta mai noua din 2010
stopurile si becurile numar raman aprinse doar cand usile sunt inchise iar in momentul cand deschid una din usi becurile se sting
am scos ieri toate sigurantele de pe tabloul din interior si becurile raman in continuare aprinse
cred ca face un scurt pe la una din usi
am desfacut mufa aia ce intra in usa si am observat ca in mufa aia sunt 3 fire
acum cred ca o sa verific firele alea si sa vad unde se afla comutatorul ala de pe usa care aprinde plafoniera cand se deschid usile sa vad poate de acolo e probema
eu am o varianta din 2008
acum dau jos o varianta mai noua din 2010
stopurile si becurile numar raman aprinse doar cand usile sunt inchise iar in momentul cand deschid una din usi becurile se sting
am scos ieri toate sigurantele de pe tabloul din interior si becurile raman in continuare aprinse
cred ca face un scurt pe la una din usi
am desfacut mufa aia ce intra in usa si am observat ca in mufa aia sunt 3 fire
acum cred ca o sa verific firele alea si sa vad unde se afla comutatorul ala de pe usa care aprinde plafoniera cand se deschid usile sa vad poate de acolo e probema
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat