- Blackwater
- OP
- 116 mesaje
- din 27 Apr 2006
- Insignia 2011 Y17DT
- Germania
Blackwater
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2011 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2006
- Mesaj Privat
Imi poate spune cineva mai precis ce anume antreneaza cureaua de accesorii sau ce anume se afla pe cureaua de accesorii ? alternator, compresor AC, pompa servodirectie ? mai e ceva ?
Exista pompa de servodirectie pe cureaua de accesorii (pe Astra G y17DT ?) sau servodirectia e electrica ?
Am aceeasi problema cu a lui mihai_lucian_ro :
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=accesorii
dar citind posturile de mai sus nu m-am lamurit, mai ales ca forumistul nostru nu a revenit spunind cum si-a rezolvat problema. Prin urmare, am becul de la baterie aprins iar servodirectia e moarta. Primul gind a fost la cureaua de accesorii: ca nu mai antreneaza cele 2 elemente, dar daca servodirectia e electrica, nu mai stiu ce sa cred.
Fulia compresorului AC se invirte, deci daca el se afla pe cureaua de transmisie si nu pe distributie !? inseamna ca atit alternatorul cit si pompa de servodirectie (daca o fi ?!?) functioneaza.
Spuneti-mi va rog in ce directie sa apuc, care ar fi pasul urmator pe care ar trebui sa-l fac ?
Exista pompa de servodirectie pe cureaua de accesorii (pe Astra G y17DT ?) sau servodirectia e electrica ?
Am aceeasi problema cu a lui mihai_lucian_ro :
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=accesorii
dar citind posturile de mai sus nu m-am lamurit, mai ales ca forumistul nostru nu a revenit spunind cum si-a rezolvat problema. Prin urmare, am becul de la baterie aprins iar servodirectia e moarta. Primul gind a fost la cureaua de accesorii: ca nu mai antreneaza cele 2 elemente, dar daca servodirectia e electrica, nu mai stiu ce sa cred.
Fulia compresorului AC se invirte, deci daca el se afla pe cureaua de transmisie si nu pe distributie !? inseamna ca atit alternatorul cit si pompa de servodirectie (daca o fi ?!?) functioneaza.
Spuneti-mi va rog in ce directie sa apuc, care ar fi pasul urmator pe care ar trebui sa-l fac ?
- G-power
- **
- 178 mesaje
- din 20 Aug 2004
- Bucuresti
G-power
- Mesaje scrise: 178
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2004
- Mesaj Privat
- Blackwater
- OP
- 116 mesaje
- din 27 Apr 2006
- Insignia 2011 Y17DT
- Germania
Blackwater
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2011 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2006
- Mesaj Privat
- Florin M
- **
- 390 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Brasov
Florin M
- Mesaje scrise: 390
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Blackwater
- OP
- 116 mesaje
- din 27 Apr 2006
- Insignia 2011 Y17DT
- Germania
Blackwater
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2011 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2006
- Mesaj Privat
Gata, am rezolvat-o.
am inlocuit puntea de diode = 180 lei si releul = 140 lei. Manopera 150 lei.
Alternatorul a fost destul de greu de dat jos, dar am urmat pas cu pas instructiunile unui coleg tot de aici de pe forum caruia ii multumesc pentru tutorialul atit de detaliat.
Sper sa nu mai am probleme urmatorii 120.000 km.
am inlocuit puntea de diode = 180 lei si releul = 140 lei. Manopera 150 lei.
Alternatorul a fost destul de greu de dat jos, dar am urmat pas cu pas instructiunile unui coleg tot de aici de pe forum caruia ii multumesc pentru tutorialul atit de detaliat.
Sper sa nu mai am probleme urmatorii 120.000 km.
- BOEING747
- **
- 348 mesaje
- din 19 Apr 2005
- Astra 2004 Z17DTL
- ORADEA
BOEING747
- Mesaje scrise: 348
- Locatie: ORADEA
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2005
- Mesaj Privat
Stie cumva cineva la ce interval de timp sau la cati km se schimba cureaua de accesorii ? Marti sunt programat la service ptr. schimb ulei+filtre si m-am gandit ca poate ar cam trebui sa schimb si cureaua de alternator (urmeaza sa merg in concediu si fac un drum mai lung). M-am uitat in cartea service si nu apare sa fi fost schimbata.
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- BOEING747
- **
- 348 mesaje
- din 19 Apr 2005
- Astra 2004 Z17DTL
- ORADEA
BOEING747
- Mesaje scrise: 348
- Locatie: ORADEA
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2005
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Blackwater
- OP
- 116 mesaje
- din 27 Apr 2006
- Insignia 2011 Y17DT
- Germania
Blackwater
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2011 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2006
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
Cureaua de accesorii originala GM (chiar si celelalte tipuri) la noi in Romania se schimba la 60000 kilometri. Dar ca sa stii o treba schimb-o la 50000 km. Binenteles, daca se vede ca-i uzata, se schimba si inainte de termen.
Pe cureaua de accesorii se gasesc: compresorul, pompa de apa, arborele cotit, cele 2 ole (intinzatoare si de ghidaj) si alternatorul.
Pe cureaua de accesorii se gasesc: compresorul, pompa de apa, arborele cotit, cele 2 ole (intinzatoare si de ghidaj) si alternatorul.