planetara
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2010
- Mesaj Privat
- kallyo
- ****
- 1,366 mesaje
- din 16 Jun 2010
- Vectra 2001 z18xe
- Timis
kallyo
- Mesaje scrise: 1,366
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2010
- Mesaj Privat
planetara
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2010
- Mesaj Privat
- turbojack
- **
- 124 mesaje
- din 15 Jul 2006
- Cluj
turbojack
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2006
- Mesaj Privat
planetara
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2010
- Mesaj Privat
turbojack a scris:Umple vasul si urmaresti pe unde curge.
cred ca daca il voi umple...sigur va da peste si daca este si daca nu o problema cu masina
fusei azi la service si gasitra probleme la termocupla...mai exact nu cupleaza (deloc) insa apa pe bord nu sare de 92grade...ciudat...insa din vasul de expansiune scade pe zi ce trece
- marele_pitik
- **
- 240 mesaje
- din 06 Sep 2010
- Vectra 1997 X20DTL
- Dolj
marele_pitik
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2010
- Mesaj Privat
planetara
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2010
- Mesaj Privat
ziceti-mi o chestie...
azi veni la mine un prieten de al tatalui meu, care a fost o viata intreaga sofer, a condus in special masini diesel.
ii explicai ce probleme am cu masina...dar imi balmaji cam 30 min...se uita ca curca in creci...deci nu prea am incredere in el...
sa va explic...
cu motorul pornit deschise busonu de pe unde se baga ulei in motor...si imi zise k nush ce gaze iasa pe acolo (e normal sa iese gaze cand e motorul pornit nu?) iar ca busonul de la vas nu trebuie strans foarte tare...(eu din cate stiu in vasul ala sung gaze si este sub presiune...deci stiu ca trebuie strans)
in legatura cu chiuloasa, imi este frica sa nu am vreo fisura imi recomanda cineva un service bun in craiova...
azi veni la mine un prieten de al tatalui meu, care a fost o viata intreaga sofer, a condus in special masini diesel.
ii explicai ce probleme am cu masina...dar imi balmaji cam 30 min...se uita ca curca in creci...deci nu prea am incredere in el...
sa va explic...
cu motorul pornit deschise busonu de pe unde se baga ulei in motor...si imi zise k nush ce gaze iasa pe acolo (e normal sa iese gaze cand e motorul pornit nu?) iar ca busonul de la vas nu trebuie strans foarte tare...(eu din cate stiu in vasul ala sung gaze si este sub presiune...deci stiu ca trebuie strans)
in legatura cu chiuloasa, imi este frica sa nu am vreo fisura imi recomanda cineva un service bun in craiova...
- gabriel sorin
- *
- 4 mesaje
- din 30 Oct 2010
- Vectra 1992 c16nz
- Bihor
gabriel sorin
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2010
- Mesaj Privat
cand scoate gaze la busonul de ulei , inseamna ca motorul tau este pe terminate , nu peste mult timp o sa consume ulei , si mai tarziu nu o sa pornesti dimineata numa greu din cauza lipsei de compresie . pe la busonu de apa nu are voie sa arunce , inlocuieste busonul , si vezi daca iti umfla furtunul de la apa , daca da atunci garnitura de chiulasa este arsa
planetara
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2010
- Mesaj Privat
- turbojack
- **
- 124 mesaje
- din 15 Jul 2006
- Cluj
turbojack
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2006
- Mesaj Privat
planetara
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2010
- Mesaj Privat
planetara
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2010
- Mesaj Privat
planetara
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2010
- Mesaj Privat
planetara
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2010
- Mesaj Privat
revin...
astazi se auzae un fluierat de la motor...oprii si ridicai capota....(surprizaaa..) fluiera pe la bushonul de la vasul de expansiune. im fu' frica sa il desfac, mersei pana acasa, lasai masina sa se raceasca si desfacui bushonul, ma uitai bn la el( nu prea intelesei daca este inregula cu supapele alea 2) dupa care il stransei la loc....si...din nou fluiera
am sa merg zilele viitoare la podari la dezmembrari sa caut un vas de expansiune...dupa care revin cu noutati
p.s: se poate sa nu imi bage caldura din cauza ca nu tine presine in instalatie (scapa pe la bushon) ?
astazi se auzae un fluierat de la motor...oprii si ridicai capota....(surprizaaa..) fluiera pe la bushonul de la vasul de expansiune. im fu' frica sa il desfac, mersei pana acasa, lasai masina sa se raceasca si desfacui bushonul, ma uitai bn la el( nu prea intelesei daca este inregula cu supapele alea 2) dupa care il stransei la loc....si...din nou fluiera
am sa merg zilele viitoare la podari la dezmembrari sa caut un vas de expansiune...dupa care revin cu noutati
p.s: se poate sa nu imi bage caldura din cauza ca nu tine presine in instalatie (scapa pe la bushon) ?
- ovidiu86_h
- **
- 162 mesaje
- din 19 Mai 2010
- Vectra 1996 x16xel
- Hunedoara
ovidiu86_h
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
planetara
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2010
- Mesaj Privat
ovidiu86_h a scris:poate supapele de pe capacul vasului de expansiune nu mai tin presiunea(ele trebuie sa deschida doar la presiuni mari , cred)incearca cu un alt capac bun .numai bine!
voi lua tot vasul de expansiune in caz ca gasesc unul oke la dezmembrari
(sper sa fie vasul :-s si sa nu am ceva la chiuloasa)
ZoomZero
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2008
- Mesaj Privat
mai planetara, daca acu' iti luasi opelu' nu te uitasi si mataluta la ce cumparasi?... vazui ca pornii deja cateva topicuri cu probleme.
strange si tu cativa banuti (cam 100 ron) du-te la un service mai de doamne ajuta sa-ti faca o revizie completa, iei lista cu probleme si ai de unde sa pornesti o discutie.
strange si tu cativa banuti (cam 100 ron) du-te la un service mai de doamne ajuta sa-ti faca o revizie completa, iei lista cu probleme si ai de unde sa pornesti o discutie.
planetara
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2010
- Mesaj Privat
- turbojack
- **
- 124 mesaje
- din 15 Jul 2006
- Cluj
turbojack
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2006
- Mesaj Privat
Lipsa caldura habitaclu:
-robinet climatozor inchis
-termostat blocat pe deschis
-circuit de racire neaerisit;la fel se intampla cand se supraincalzeste si se umple chiulasa de gaze/abur.
Din simptome pare sa fie vorba de garnitura strapunsa.
Ai facut ce am zis mai sus?
Umple vasul,nu pune busonul si pornesti motorul.
Daca tot refuleaza si nu se mai opreste,este garnitura de chiulasa strapunsa.
Daca ajungi la inlocuirea ei,rectifica supapele,inlocuieste obligatoriu simeringurile de supapa,si rectifica plan chiulasa.Te va costa,dar asa sigur va fi o lucrare de calitate.Eu platesc pentru un rectificat chiulasa-supape 250 RON,mai pune garnitura 100 RON si o manopera de 150-200 RON,cu 600 ai un motor bun si functional.
ps. faptul ca ai inlocuit de curand termostatul,nu inseamna ca el este bun
-robinet climatozor inchis
-termostat blocat pe deschis
-circuit de racire neaerisit;la fel se intampla cand se supraincalzeste si se umple chiulasa de gaze/abur.
Din simptome pare sa fie vorba de garnitura strapunsa.
Ai facut ce am zis mai sus?
Umple vasul,nu pune busonul si pornesti motorul.
Daca tot refuleaza si nu se mai opreste,este garnitura de chiulasa strapunsa.
Daca ajungi la inlocuirea ei,rectifica supapele,inlocuieste obligatoriu simeringurile de supapa,si rectifica plan chiulasa.Te va costa,dar asa sigur va fi o lucrare de calitate.Eu platesc pentru un rectificat chiulasa-supape 250 RON,mai pune garnitura 100 RON si o manopera de 150-200 RON,cu 600 ai un motor bun si functional.
ps. faptul ca ai inlocuit de curand termostatul,nu inseamna ca el este bun
planetara
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2010
- Mesaj Privat