Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • planetara

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
salut tuturor!
am o problema pe care o descoperii astazi.
ridicai capota masinii si spre surprinderea mea vasul de expansiune gol Neutral si pe langa bushon era ud....
mentinonez ca apa in bord nu trece de 92grade
sa fie oare chiuloasa sau bushonul sa nu etanseze bine?
Skip ads

  • kallyo

  • Mesaje scrise: 1,366
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Iti curge pe undeva...nu neaparat chiuloasa...verifica pe forum s-a mai discutat...si a mea pierde antigel atunci cand se cupleaza termocupla...de vina este o imbinare imperfecta la radiator la retur
  • planetara

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
nu gasii nimic pe forum care sa ma indrume exact Sad
chestia e ca la mn pierde lichid ... si specificai ca am gasit urme pe la bushon...
cum pot remedia problema asta? imi este frica sa nu stric chiuloasa ca am inteles ca la diesel este aiurea daca se duce chiuloasa...
  • turbojack

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Umple vasul si urmaresti pe unde curge.
  • planetara

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
turbojack a scris:Umple vasul si urmaresti pe unde curge.


cred ca daca il voi umple...sigur va da peste si daca este si daca nu o problema cu masina Smile
fusei azi la service si gasitra probleme la termocupla...mai exact nu cupleaza (deloc) insa apa pe bord nu sare de 92grade...ciudat...insa din vasul de expansiune scade pe zi ce trece
  • marele_pitik

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2010

  • Mesaj Privat
si la mn pierde lichid...(cam 1cm/zi, citire pe vas), si azi de dimineata iesea pe la esapament un abur/fum alb nu stiu sigur ce era, pana in momentul in care se incalzii motorul...apoi disparu Razz
  • planetara

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
ziceti-mi o chestie...
azi veni la mine un prieten de al tatalui meu, care a fost o viata intreaga sofer, a condus in special masini diesel.
ii explicai ce probleme am cu masina...dar imi balmaji cam 30 min...se uita ca curca in creci...deci nu prea am incredere in el...
sa va explic...
cu motorul pornit deschise busonu de pe unde se baga ulei in motor...si imi zise k nush ce gaze iasa pe acolo (e normal sa iese gaze cand e motorul pornit nu?) iar ca busonul de la vas nu trebuie strans foarte tare...(eu din cate stiu in vasul ala sung gaze si este sub presiune...deci stiu ca trebuie strans)

in legatura cu chiuloasa, imi este frica sa nu am vreo fisura Sad imi recomanda cineva un service bun in craiova...
  • gabriel sorin

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2010

  • Mesaj Privat
cand scoate gaze la busonul de ulei , inseamna ca motorul tau este pe terminate , nu peste mult timp o sa consume ulei , si mai tarziu nu o sa pornesti dimineata numa greu din cauza lipsei de compresie . pe la busonu de apa nu are voie sa arunce , inlocuieste busonul , si vezi daca iti umfla furtunul de la apa , daca da atunci garnitura de chiulasa este arsa
  • planetara

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
tot nu ma lamureste nimeni cu vasul de apa si bushonu Confused
omu zicea ca nu trebuie foarte strans...desi eu cred ca trebuie strans...
un service de incredere in craiova...stie careva?
  • turbojack

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Busonul se strange.Posibil ca termostatul sa fie blocat.Presiunea din circuitul de racire se poate masura,suficient sa gasesti un service cu scula necesara.
  • planetara

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
termostat schimbat acum 2 saptamani Very Happy
chestia este ca imi este putin frica sa las pe oricine sa bage mana in masina mea....de aceea caut pe cineva care este din craiova si trecut printr-un service oke....unul in care sa merg cu incredere
stima!
  • planetara

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
inca o chestie, uitai sa specific si faptul ca asta seara nu imi mai baga caldura Sad apa era la 90grade ca de obicei ...insa caldura ciuciu....nici pe eco nici pe normal...
  • planetara

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
nu a trecut nimeni pe la un service OK in craiova? va rog un sfat ceva...
stima!
  • planetara

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
revin...
astazi se auzae un fluierat de la motor...oprii si ridicai capota....(surprizaaa..) fluiera pe la bushonul de la vasul de expansiune. im fu' frica sa il desfac, mersei pana acasa, lasai masina sa se raceasca si desfacui bushonul, ma uitai bn la el( nu prea intelesei daca este inregula cu supapele alea 2) dupa care il stransei la loc....si...din nou fluiera Smile
am sa merg zilele viitoare la podari la dezmembrari sa caut un vas de expansiune...dupa care revin cu noutati Razz

p.s: se poate sa nu imi bage caldura din cauza ca nu tine presine in instalatie (scapa pe la bushon) ?
  • ovidiu86_h

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2010

  • Mesaj Privat
poate supapele de pe capacul vasului de expansiune nu mai tin presiunea(ele trebuie sa deschida doar la presiuni mari , cred)incearca cu un alt capac bun .numai bine!
  • planetara

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
ovidiu86_h a scris:poate supapele de pe capacul vasului de expansiune nu mai tin presiunea(ele trebuie sa deschida doar la presiuni mari , cred)incearca cu un alt capac bun .numai bine!


voi lua tot vasul de expansiune in caz ca gasesc unul oke la dezmembrari Wink
(sper sa fie vasul :-s si sa nu am ceva la chiuloasa)
  • ZoomZero

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
mai planetara, daca acu' iti luasi opelu' nu te uitasi si mataluta la ce cumparasi?... vazui ca pornii deja cateva topicuri cu probleme.

strange si tu cativa banuti (cam 100 ron) du-te la un service mai de doamne ajuta sa-ti faca o revizie completa, iei lista cu probleme si ai de unde sa pornesti o discutie.
  • planetara

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
m-am uitat domnu Zoom:P insa am luat masina SH ... este un fel de loterie cu astea:P desi a fost nemtuaica...luata din curtea neamtului...dar deh...e masina ca taote masinile si cam la toate se strica cate ceva:P
  • turbojack

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Lipsa caldura habitaclu:
-robinet climatozor inchis
-termostat blocat pe deschis
-circuit de racire neaerisit;la fel se intampla cand se supraincalzeste si se umple chiulasa de gaze/abur.
Din simptome pare sa fie vorba de garnitura strapunsa.
Ai facut ce am zis mai sus?
Umple vasul,nu pune busonul si pornesti motorul.
Daca tot refuleaza si nu se mai opreste,este garnitura de chiulasa strapunsa.
Daca ajungi la inlocuirea ei,rectifica supapele,inlocuieste obligatoriu simeringurile de supapa,si rectifica plan chiulasa.Te va costa,dar asa sigur va fi o lucrare de calitate.Eu platesc pentru un rectificat chiulasa-supape 250 RON,mai pune garnitura 100 RON si o manopera de 150-200 RON,cu 600 ai un motor bun si functional.


ps. faptul ca ai inlocuit de curand termostatul,nu inseamna ca el este bun
  • planetara

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
turbojack a scris:
Umple vasul,nu pune busonul si pornesti motorul.
Daca tot refuleaza si nu se mai opreste,este garnitura de chiulasa strapunsa.


nu inteleg la ce te referi prin "daca tot refuleaza"?

ms mult pt raspuns!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR