Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Bogdan-84-XFR

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Salutare.Zilele trecute am pornit masina si pe bord martorul bateriei a ramas aprins, iar volanul mergea foarte greu......l-a inceput m-am speriat, in urma cu 1 an a trebuit sa schimb puntea de diode...de data aceasta dupa cateva porniri-opriri...becul s-a stins iar servo functiona perfect. Astazi, nu a mai vrut nici chip, si a trebuit sa plec cu becul aprins, volanul greu, si dupa aprx 3 km, opresc masina, pun contactul.....porneste fara bec aprins, fara volan greu.....totul perfect! Mentionez k bateria este noua in septembrie a fost schimbata! Ce poate fii? Va multumesc!
Skip ads

  • speede_dany

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2011

  • Mesaj Privat
tot alternatorul este ...am patit si eu .....cand ti-a dat jos alternatorul si a aschimbat puntea de diode trebuia schimbat si oringul de la pompa de vacum ....probabil ca ai ulei din motor in alternator, si pentru asta trebuie reparat din nou.....
  • Bogdan-84-XFR

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2007

  • Mesaj Privat
speede_dany a scris:tot alternatorul este ...am patit si eu .....cand ti-a dat jos alternatorul si a aschimbat puntea de diode trebuia schimbat si oringul de la pompa de vacum ....probabil ca ai ulei din motor in alternator, si pentru asta trebuie reparat din nou.....


Sa se intampla asta dupa 1 an de zile?
  • Lovrin

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
am patit si eu treaba asta de 2 ori de cand am masina(aprox 6 ani) si am schimbat de fiecare data puntea de diode si releul de incarcare si nu am mai av pb! Baiatul la care am fost a zis ca asta e boala lor in mare parte!
  • catalino

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2008

  • Mesaj Privat
speede_dany a scris:tot alternatorul este ...am patit si eu .....cand ti-a dat jos alternatorul si a aschimbat puntea de diode trebuia schimbat si oringul de la pompa de vacum ....probabil ca ai ulei din motor in alternator, si pentru asta trebuie reparat din nou.....


Asa este. Am desfacut si eu alternatorul duminica cu gandul sa-l repar. L-am avut la reparat acum 2 ani si acum a cedat iar. M-am hotarat sa-l repar singur de aceasta data si SURPRIZA ! Se vedea clar ca una din periile de la regulator nu a mai facut contact pe colector din cauza uleiului, ceea ce a dus la arderea puntii de diode. Cauza este uzura semeringului si lipsa a jumatate din O-ringul de pe rulment. Am cumparat alternator nou si l-am montat azi. Totul este OK acum si sper sa nu mai am probleme curand.
  • Bogdan-84-XFR

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2007

  • Mesaj Privat
catalino a scris:
speede_dany a scris:tot alternatorul este ...am patit si eu .....cand ti-a dat jos alternatorul si a aschimbat puntea de diode trebuia schimbat si oringul de la pompa de vacum ....probabil ca ai ulei din motor in alternator, si pentru asta trebuie reparat din nou.....


Asa este. Am desfacut si eu alternatorul duminica cu gandul sa-l repar. L-am avut la reparat acum 2 ani si acum a cedat iar. M-am hotarat sa-l repar singur de aceasta data si SURPRIZA ! Se vedea clar ca una din periile de la regulator nu a mai facut contact pe colector din cauza uleiului, ceea ce a dus la arderea puntii de diode. Cauza este uzura semeringului si lipsa a jumatate din O-ringul de pe rulment. Am cumparat alternator nou si l-am montat azi. Totul este OK acum si sper sa nu mai am probleme curand.


Ce-mi trebuie sa demontez alternatorul? este dificil sau daca esti putin dibace ii dai de cap? am inteles k este pe jos pe undeva....si cat te-a costat ce-l sa fac o comparatie! MS mult
  • catalino

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Daca te pricepi putin ii dai de cap. La mine a durat cam o ora demontatul si tot cam o ora montatul. Alternator nou luat de pe OKAZII la 600 lei. Reparatia celui vechi m-a costat acum 2 ani 450 lei cu tot cu manopera. Daca este vechi si a mai fost reparat eu zic ca se merita sa pui unul nou. Gasisem un tutorial de demontare a alternatorului dar nu imi mai aduc aminte unde. Noroc ca imi salvasem intr-un Word pasii de urmat. Daca vrei ti-l pot trimite. Toata operatia am facut-o in parcare cu masina ridicata pe crick. Este mult mai usor daca ai o groapa in care sa te bagi.
  • manu25ro

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2011

  • Mesaj Privat
nu se poate asa ceva
  • catalino

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Nu se poate ce?
  • iordan florin

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Puntea si releul de la alternator.Te costa 400 ron,eu le-am schimbat de doua ori.
  • iordan florin

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Sper ca nu ai baterie caranda,ca astea au probleme de noi,si eu am avut caranda si am schimbat-o
  • catalino

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Puntea si releu costa maxim 200 lei. Cauta pe autoa.ro
  • Bogdan-84-XFR

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2007

  • Mesaj Privat
catalino a scris:Daca te pricepi putin ii dai de cap. La mine a durat cam o ora demontatul si tot cam o ora montatul. Alternator nou luat de pe OKAZII la 600 lei. Reparatia celui vechi m-a costat acum 2 ani 450 lei cu tot cu manopera. Daca este vechi si a mai fost reparat eu zic ca se merita sa pui unul nou. Gasisem un tutorial de demontare a alternatorului dar nu imi mai aduc aminte unde. Noroc ca imi salvasem intr-un Word pasii de urmat. Daca vrei ti-l pot trimite. Toata operatia am facut-o in parcare cu masina ridicata pe crick. Este mult mai usor daca ai o groapa in care sa te bagi.


Ok. Ma gandeam sa demontez eu sapt viitoare si pe urma sa verific, poate scap doar cu puntea si implicit mai ieftin. Trimite-mi doc pe mail bogdan1anghel@yahoo.com . Ms
  • catalino

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Acest tutorial a fost scris de altcineva cred ca pe alt forum, dar nu il mai gasesc.

Pt inceput se scoate borna de la baterie, apoi cureaua de accesorii prin detensionarea intinzatorului.
Apoi se scoate scutul mare(cu tot cu cel mic), se desfac cele doua claxoane cu tot cu supotul lor comun de prindere, se desface furtunul de ungere a pompei de vacuum( ai grija sa nu pierzi garniturile de cupru) se scot furtunele de vacuum din pompa(parca sunt 2)(vezi ca mai e un furtun de retur pentru ulei, in total 4 furtune cu tot cu cel de ungere), se scoate mufa de excitatie, se desface cablul de + (cu grija ca are un fel de izolatie in jurul surubului prins de punte care e casanta). Apoi se desfac cele doua suruburi de prindere a alternatorului.
Dupa scoaterea celor doua suruburi alternatorul trebuie rasucit inspre zona claxoanelor caci pe acolo se scoate, cu fulia inainte(parca). Dupa ce l-ai scos desfaci cele 3 suruburi ale pompei de vacuum(cu grija sa nu strici capul suruburilor pt ca daca ai facut asta te vede Doamne-Doamne), inainte de a da jos pompa e bine sa marchezi pozitia acesteia cu un marker printr-o dunga atat pe pompa cat si pe alternator pentru a nu avea surprize la montare. Se da jos pompa apoi se desfac suruburile ce tin capacul alternatorului si piulitele ce tin puntea si releul prinse de acesta(ai 5 suruburi mici, 2 de la releu si 3 de la punte. Mai trebuie desfacuta si cea de a doua piulita de la surubul mare pe care vine prins firul de + la alternator). Se scoate cu grija capacul prin ciocanire usoara pana acesta iese. Vei vedea puntea de diode si regulatorul. Ai nevoie de un letcon puternic pentru a desprinde cele 4 fire ale alternatorului de pe punte. Mare grija cu capacul de plastic in care e prinsa puntea cu suruburile gen prezon. Se vor scoate aceste suruburi cu mare grija prin bataie cu un ciocan, fara a crapa respectivul capac. Apoi se demonteaza puntea si regulatorul, se inlocuesc aceste 2 repere cu altele noi(se vor uni intre ele cu surub si cate doua piulite sau cu pop-nituri) si se fac toate operatiile in ordine inversa.

Bafta multa.
  • Bogdan-84-XFR

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Mersi mult. Saptamana viitoare sper sa tina Doamne-Doamne cu mine sa faca cald afara Smile si ma apuc de treaba......daca nu-mi iese dau o bere...daca reusesc dau doua!
Vestea buna este k de Duminica de cand am avut probleme pana acum nu a mai facut figuri si chiar am mers cu ea in fiecare zii!
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,014
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut baieti! Vreau sa fac si eu o revizie la alternatorul meu, nu am avut niciodata probleme cu el, incarca bine, dar urmeaza sa mai fac niste drumuri in afara. Ce se poate schimba la el? Are platou de carbuni, asta ma intereseaza, ca de la elecromotor au cazut odata! Ce imi recomandati?
  • alx78

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
cristyliviu a scris:Salut baieti! Vreau sa fac si eu o revizie la alternatorul meu, nu am avut niciodata probleme cu el, incarca bine, dar urmeaza sa mai fac niste drumuri in afara. Ce se poate schimba la el? Are platou de carbuni, asta ma intereseaza, ca de la elecromotor au cazut odata! Ce imi recomandati?

daca nu ai nici o problema la el, atunci lasa-l asa. o verificare nu strica niciodata, dar sa schimbi de dragul de a schimba...............
  • oldspike

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut!
am si eu o problema asemanatoare: la mai putin de 1 an dupa schimbarea releului si a puntii de diode, a inceput iar sa se aprinda becul de baterie in mers.. Am intrat in ecranul ascuns si imi arata ca incarca cu 11.8-12.4 V. Cand accelerz, puterea creste la 13.5-13.9 V, iar becul se stinge...
Probabil tot de la alternator...
  • alx78

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
tensiunea de incarcare ar trebui sa fie in jur de 14 -14.2 V. Daca ai doar 11.8-12.4 V, atunci sigur trebuie sa schimbi releul si puntea de diode.
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca la modele voastre exista ambreiaj pe alternator, e posibil ca ambreiajul sa patineze ori cureaua daca tensiunea revine in momentul cand accelerezi. EU pateam pe ploaie cand treceam cu roata dreapta prin balti, imi uda la cureaua de accesorii si imediat mi se aprindea becul. De ce ? Pentru ca patina cureaua pe fulia de la vibrochen. Poate ai trecut prin balti si nu ti-ai dat seama, si-asa s-au anuntat ploi in toata tara zilele astea .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR