sintome : pornesc 3 -4 secunde sta in 1100-1200 ture, si scade in 1000, 900 ramane pe la 800 ,
daca i dau aceleratie , deja din 2000-3000 cat am acelerat coboara imediat in 300-400 dardie motorul o las isi revine la 800 ..
motorul tremura cred ca merge in 2-3 😕 sau paote 4 cilindri dar nu regulat ,
daca merg cu ea ,e ff puturoasa din 90 de cp cred ca merge cu 30-40 , in 1 si a 2 trage in a 3 acelereaza ff greu . a 4 trebe sa aiba macar 2000 ture casa se acelereze, in a 5 cam tot as.. daca is pe relanti in a 5 si i dau pedala nu trage dardaie da in nas aceleraza ff greu,
la plecare 1 ,2 merg 100-200 m si incetinesc pun frana moare motorul ..la frana casa nu imi moara trebe sa pornesc incet cu ea si sa opresc si mai incet ..
dupa ce parcurg 2-3 km masina isi revine , sta in relanti , trage binisor in a 1 sia 2 in a 3 nu prea acelereaza cum acelera ea .. in a 4 mai puturoasa in a 5 merge binisor daca am 70-80 km am bagat a 5 la viteza asta si am acelerato pana in 110 si acelera bine...
am luat buji noi lema montat am mers 2 km am scos una si era deja neagra.. fumegata
azi am

ok
am pus o poza cu niste numere
1 am intelses ca acela e EGR lam desfacut e curat nare "material" in el doar urme de praf, ceva negru .. nu e infudat
2 bobina de inductie primul de sus daca il scot scaote o scanteie mica daca indepartez se intrerupe , cand o scot motorul dasa moara dar isi revine . se 500ture 800 ture.. si ramane la 700-800, daca scot alta motorul face ff urat tremura flama e asa de puternica incat ma corenteaza 😉) , daca scot 2 fise motorul se opreste , lam pornit in 2 fise cele de sus , motorul mergea... leam lasta pe cele 2 de jos la prima cheie misa aprins benzina depe esapament si a facut urat..
in spatele bobinei se afla niste futunase mici la numarul 2" chair acolo jos se afla 2 tevi 1 pt un furtunas mic in care lam scos si era lung ca de 1 m si ceva care ducea in partea stanga jos .. la gasit infundat cu mici bucati de pietre arse, carbuni .. lam desfundat acesata intra in delcou iar delcou trage aer .. ma mirat finca nam inteles ce cauta atati carbuni acolo , al 2 furtun este la numarul 3 cand il scot motorul se acelereaza un pic mai tare dela 800 la 900-1000 il pun la loc ramane la 800 cumva la numarul 3 chestia aiea e infundata?, la 4 mufa aiea are jos 2 tevi furtunasul care vine dela 2 intra in el si trage aer.. al 2 teava ma asteptam sa traga aerul .. dar nu trage e infudant? ala ar trebui sa traga din EGR , am pus pe direct furtunasul dela 4 sa traga direct din egr numarul 1 e un furtunas mic subtire,
la 5 filtrul de aer nare terminatia care se duce spre radiator , imi trage prea mult aer? . in rest ce sa mai zic as vrea sa o repar finca imi place la nebunie masina 😉)
o am de 7 luni , la inceput imi consuma 5-6 la drum lung a 5 cu 80 km/h, si in oras 7-8-9 depinde cum schimbam , cand am luato mergea fain dupa iarna numi lua cheia probleme la pastile , cu caldura sia revenit, masina aavut un accident frontal dar sa reparat finca na fost grav a fsot lovita pana in radiator, acuma imi consuma 10-13-14 15% daca i dau tare in 1 si a 2 si a3 daca le schimb pela 4000-5000
sunt din BRAILA
id crisstian88
miercuri imi ajunge bobina de inductie (numarul 6)
poza nu e a masini dar daca e nevoie inregistrez si pozez !