Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A
  • crisstian88

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Braila
  • Masina: Tigra 1995 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2011

  • Mesaj Privat
iam schimbat filtru de benzina si bujiile , si astept sa vina si o bobina de inductie sa vad daca isi revine ..

sintome : pornesc 3 -4 secunde sta in 1100-1200 ture, si scade in 1000, 900 ramane pe la 800 ,
daca i dau aceleratie , deja din 2000-3000 cat am acelerat coboara imediat in 300-400 dardie motorul o las isi revine la 800 ..
motorul tremura cred ca merge in 2-3 Confused sau paote 4 cilindri dar nu regulat ,
daca merg cu ea ,e ff puturoasa din 90 de cp cred ca merge cu 30-40 , in 1 si a 2 trage in a 3 acelereaza ff greu . a 4 trebe sa aiba macar 2000 ture casa se acelereze, in a 5 cam tot as.. daca is pe relanti in a 5 si i dau pedala nu trage dardaie da in nas aceleraza ff greu,
la plecare 1 ,2 merg 100-200 m si incetinesc pun frana moare motorul ..la frana casa nu imi moara trebe sa pornesc incet cu ea si sa opresc si mai incet ..
dupa ce parcurg 2-3 km masina isi revine , sta in relanti , trage binisor in a 1 sia 2 in a 3 nu prea acelereaza cum acelera ea .. in a 4 mai puturoasa in a 5 merge binisor daca am 70-80 km am bagat a 5 la viteza asta si am acelerato pana in 110 si acelera bine...
am luat buji noi lema montat am mers 2 km am scos una si era deja neagra.. fumegata
azi am

ok
am pus o poza cu niste numere
1 am intelses ca acela e EGR lam desfacut e curat nare "material" in el doar urme de praf, ceva negru .. nu e infudat
2 bobina de inductie primul de sus daca il scot scaote o scanteie mica daca indepartez se intrerupe , cand o scot motorul dasa moara dar isi revine . se 500ture 800 ture.. si ramane la 700-800, daca scot alta motorul face ff urat tremura flama e asa de puternica incat ma corenteaza Wink) , daca scot 2 fise motorul se opreste , lam pornit in 2 fise cele de sus , motorul mergea... leam lasta pe cele 2 de jos la prima cheie misa aprins benzina depe esapament si a facut urat..
in spatele bobinei se afla niste futunase mici la numarul 2" chair acolo jos se afla 2 tevi 1 pt un furtunas mic in care lam scos si era lung ca de 1 m si ceva care ducea in partea stanga jos .. la gasit infundat cu mici bucati de pietre arse, carbuni .. lam desfundat acesata intra in delcou iar delcou trage aer .. ma mirat finca nam inteles ce cauta atati carbuni acolo , al 2 furtun este la numarul 3 cand il scot motorul se acelereaza un pic mai tare dela 800 la 900-1000 il pun la loc ramane la 800 cumva la numarul 3 chestia aiea e infundata?, la 4 mufa aiea are jos 2 tevi furtunasul care vine dela 2 intra in el si trage aer.. al 2 teava ma asteptam sa traga aerul .. dar nu trage e infudant? ala ar trebui sa traga din EGR , am pus pe direct furtunasul dela 4 sa traga direct din egr numarul 1 e un furtunas mic subtire,
la 5 filtrul de aer nare terminatia care se duce spre radiator , imi trage prea mult aer? . in rest ce sa mai zic as vrea sa o repar finca imi place la nebunie masina Wink)
o am de 7 luni , la inceput imi consuma 5-6 la drum lung a 5 cu 80 km/h, si in oras 7-8-9 depinde cum schimbam , cand am luato mergea fain dupa iarna numi lua cheia probleme la pastile , cu caldura sia revenit, masina aavut un accident frontal dar sa reparat finca na fost grav a fsot lovita pana in radiator, acuma imi consuma 10-13-14 15% daca i dau tare in 1 si a 2 si a3 daca le schimb pela 4000-5000

sunt din BRAILA
id crisstian88
miercuri imi ajunge bobina de inductie (numarul 6)
poza nu e a masini dar daca e nevoie inregistrez si pozez !
Skip ads

  • amr84

  • Mesaje scrise: 404
  • Locatie: Arges
  • Masina: Tigra 1997 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Verifica canistra cu carbuni de sub aripa dreapta, ai zis ca ai gasit carbuni pe acolo, sa nu fie canistra cu carbuni defecta (are niste site, care daca se sparg, ajung carbunii prin admisie). Are rol de catalizator pentru vaporii de benzina. Vezi ca mai sunt niste topicuri legate de ea.

Pentru punctul 5 ai putea avea probleme cand motorul este cald (trage aer cald de la motor influentand amestecul), dar nu la pornire mai ales cand e rece.
  • crisstian88

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Braila
  • Masina: Tigra 1995 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2011

  • Mesaj Privat
deci furtunasul ala care lam gasit plin cu carbuni intra in delcou , delcoul are 2 furtunase era cel din stanga ..
  • amr84

  • Mesaje scrise: 404
  • Locatie: Arges
  • Masina: Tigra 1997 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2009

  • Mesaj Privat
crisstian88 a scris:deci furtunasul ala care lam gasit plin cu carbuni intra in delcou , delcoul are 2 furtunase era cel din stanga ..


stanga cum te uiti la masina din fatza? In poza pusa de tine, in partea catre nr 5 sau in partea catre nr 4?
  • crisstian88

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Braila
  • Masina: Tigra 1995 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2011

  • Mesaj Privat


deci 1 - furtunasul de culoare rosie din delcou pana jos acolo sub filtru de aer lam scos si lam "scuturat" pana a iesit tot carbunele ala, delcou e in partea dreapta a pozei cum am inceput sa trasez linia .. scrie si pe el DELCOU . GM
2 , is 2 furtunase 1 care trage aer si intra in "acel senzor" ? si de acolo e alt furtunas care se duce in EGR numarul 3, doar ca nu trage ... am incercat si fara acel senzor si am legat frutunasul ala dela 2 direct in egr am cuplat am doua furtunase dar nu se schimba nimic..
am incercat sa bag marsalier , frana de mana trasa am ridicat ambreajul la milimetru cand da sa traga masina scade brusc la 500-400 rpm si tremura motorul moare ..
  • amr84

  • Mesaje scrise: 404
  • Locatie: Arges
  • Masina: Tigra 1997 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2009

  • Mesaj Privat
La aripa de sub filtru de aer, trebuie sa fie acea canistra. Citeste si postul asta:

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=43954
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
incearca sa o bagi pe un tester cauze pot fi foarte multe
  • amr84

  • Mesaje scrise: 404
  • Locatie: Arges
  • Masina: Tigra 1997 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2009

  • Mesaj Privat
blackshaddow a scris:incearca sa o bagi pe un tester cauze pot fi foarte multe


da, e o idee, poate sa faca insa si testul agrafa in prima faza (sau sa vada erorile in TID), iar apoi pentru mai multa claritate, la un tester.
  • sorin's

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 1996 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur canistra de vapori este compromisa. Nu are site, are niste bureti amarati, care se topesc in timp si sunt aspirate granulele de carbon activ din ea.
Am avut aceeasi problema cu canistra. Eu am reconditionat-o, dar se gaseste la dezmembrari la un pret ok.
Aici am postat si cateva poze cu canistra:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=85551
Furtunul care duce duce la valva de purjare (tu ai numit-o delco) la mine era foarte infundat cu granule de carbune. Normal trebuie sa se poata sufla in el spre canistra, fara sa opuna rezistenta.

Am si eu probleme similare cu motorul, nu mai deschid alt topic, o sa prezint aici.
-am schimbat senzor cts
-am schimbat bujii (una dintre ele este mai afumata decat celelalte) NGK BKR5EK
-am rezolvat problema cu canistra de vapori
-am curatat egr
-anul trecut am facut segmentarea si am schimbat distributia
-am verificat senzor aer (de pe furtunul de admisie)
-am schimbat sonda lambda cu o sonda NGK
- nu am catalizator
-am schimbat fisele de la bujii
Cu toate verificarile facute mai sus, motorul face ca mitraliera cat este rece. Dupa ce se incalzeste nu se mai sesizeaza intreruperile dar simt ca nu are puterea si cuplul care le avea dupa ce am facut segmentarea.
Este posibil sa fie probleme cu injectorul de la cilindrul cu bujia afumata?
Atasez si poze cu bujiile.



In poza 2 se poate observa bujia afumata, iar alte 2 bujii au filetul umed (este normal?).
  • daniel30

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Verifica si modulul de bobine daca ai scinteie la fel pe toate.
  • shosetu

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Straniu, coincidenta sau efectul placebo, dupa schimbarea distributiei si eu am sesizat ca au murit ceva cai. Poate cand a tot batut cu ciocanul, sa fi pus ceva zgura pe vreo valva si de atunci a ramas lipit acolo.
  • amr84

  • Mesaje scrise: 404
  • Locatie: Arges
  • Masina: Tigra 1997 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2009

  • Mesaj Privat
shosetu a scris:Straniu, coincidenta sau efectul placebo, dupa schimbarea distributiei si eu am sesizat ca au murit ceva cai. Poate cand a tot batut cu ciocanul, sa fi pus ceva zgura pe vreo valva si de atunci a ramas lipit acolo.


unde sa bata cu ciocanul la schimbarea distributiei? La mine n-a batut de loc cand mi-a schimbat distributia!
  • sorin's

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 1996 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema prin schimbarea bobinei de inductie.
  • amr84

  • Mesaje scrise: 404
  • Locatie: Arges
  • Masina: Tigra 1997 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2009

  • Mesaj Privat
sorin's a scris:Am rezolvat problema prin schimbarea bobinei de inductie.


Sorin cat te-a costat o bobina de inductie? Se poate inlocuii usor sau e nevoie de mecanic/electronist pentru asa ceva? As vrea sa-i schimb sonda lambda + ca parca i-as schimba si bobina de inductie, parca se afuma mai repede una dintre bujii.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR