SFIdezGTI
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1993 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
SFIdezGTI
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1993 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
SFIdezGTI
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1993 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
Gabitza28
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2008
- Mesaj Privat
SFIdezGTI
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1993 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
Gabitza28 a scris:atunci baga-te sub ea,da jos motorasul de ralantiu,curata-l,pune-l la loc si vezi ce se intampla.Daac nu sti unde este iac-ul, mergi pe furtunul care iese din admisia sfi in stanga jos.Eu am avut probleme cu relantiul si era din garnitura care face legatura intre debitmetru si admisie.Bafta
Am omis faptul ca am si probleme cu debitmetru...ar putea fi si asta o cauza?
Multumesc!
Gabitza28
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2008
- Mesaj Privat
SFIdezGTI
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1993 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
SFIdezGTI
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1993 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
- bereczki58
- *
- 18 mesaje
- din 18 Dec 2011
- Zafira 2006 Z16XEP
- Cluj
bereczki58
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2011
- Mesaj Privat
Valva PCV din capacul culbutori (z16xep) daca are membrana rupta sau colmatata cu depuneri (noroi) provenite din ulei produce urmatoarele efecte :
1)- relanti crescut , chiar dublat;
2)- consum relanti aproape dublat;
3)- joja scoasa mai greu la relanti din cauza vacumului iar dupa extragere se aude cum "soarbe" aer ;
4)- Capac ulei se scoate foarte greu din cauza vacumului ( normal iese usor si se aude "balbaiala" membrameni pcv)
5)- coada de fum (motor cald) ocazional sau permanent la turatii >2000 din uleiul absorbit din capac culbutori spre admisie si ars in catalizator.
6)- si nu in ultimul rand , "consum" imens de ulei : 1 L la 100 ~ 200 km.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
INTREBARI legate de PCV adresate celor care au reparat pcv-ul din capacul culbutorilor :
Este sudata sau lipita valva ? Obs. Are capacul 2 cleme/gheare elastice(?) de plastic pt. prinderea PCV . Se poate desface fara sa-l rupem dupa >10 ani de la fabricatie ?
Ati gasit unii membrana intreaga si ati curatat-o doar si acum e OK ?
Ati incercat sa-l spalati fara sa desfaceti PCV ? Cu ce solutie ?
De unde provine noroiul depus in pcv si in capac culbutori ? Intra aer fals cu praf ? Uleiul prost e de vina ?
1)- relanti crescut , chiar dublat;
2)- consum relanti aproape dublat;
3)- joja scoasa mai greu la relanti din cauza vacumului iar dupa extragere se aude cum "soarbe" aer ;
4)- Capac ulei se scoate foarte greu din cauza vacumului ( normal iese usor si se aude "balbaiala" membrameni pcv)
5)- coada de fum (motor cald) ocazional sau permanent la turatii >2000 din uleiul absorbit din capac culbutori spre admisie si ars in catalizator.
6)- si nu in ultimul rand , "consum" imens de ulei : 1 L la 100 ~ 200 km.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
INTREBARI legate de PCV adresate celor care au reparat pcv-ul din capacul culbutorilor :
Este sudata sau lipita valva ? Obs. Are capacul 2 cleme/gheare elastice(?) de plastic pt. prinderea PCV . Se poate desface fara sa-l rupem dupa >10 ani de la fabricatie ?
Ati gasit unii membrana intreaga si ati curatat-o doar si acum e OK ?
Ati incercat sa-l spalati fara sa desfaceti PCV ? Cu ce solutie ?
De unde provine noroiul depus in pcv si in capac culbutori ? Intra aer fals cu praf ? Uleiul prost e de vina ?