SFIdezGTI
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1993 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
SFIdezGTI
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1993 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
SFIdezGTI
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1993 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
Gabitza28
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2008
- Mesaj Privat
SFIdezGTI
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1993 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
Am omis faptul ca am si probleme cu debitmetru...ar putea fi si asta o cauza?
Multumesc!
Gabitza28
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2008
- Mesaj Privat
SFIdezGTI
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1993 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
SFIdezGTI
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1993 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
- bereczki58
- *
- 18 mesaje
- din 18 Dec 2011
- Zafira 2006 Z16XEP
- Cluj
bereczki58
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2011
- Mesaj Privat
1)- relanti crescut , chiar dublat;
2)- consum relanti aproape dublat;
3)- joja scoasa mai greu la relanti din cauza vacumului iar dupa extragere se aude cum "soarbe" aer ;
4)- Capac ulei se scoate foarte greu din cauza vacumului ( normal iese usor si se aude "balbaiala" membrameni pcv)
5)- coada de fum (motor cald) ocazional sau permanent la turatii >2000 din uleiul absorbit din capac culbutori spre admisie si ars in catalizator.
6)- si nu in ultimul rand , "consum" imens de ulei : 1 L la 100 ~ 200 km.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
INTREBARI legate de PCV adresate celor care au reparat pcv-ul din capacul culbutorilor :
Este sudata sau lipita valva ? Obs. Are capacul 2 cleme/gheare elastice(?) de plastic pt. prinderea PCV . Se poate desface fara sa-l rupem dupa >10 ani de la fabricatie ?
Ati gasit unii membrana intreaga si ati curatat-o doar si acum e OK ?
Ati incercat sa-l spalati fara sa desfaceti PCV ? Cu ce solutie ?
De unde provine noroiul depus in pcv si in capac culbutori ? Intra aer fals cu praf ? Uleiul prost e de vina ?