Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • gvasile

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor si la multi ani!

A trecut ceva timp de cand nu am mai avut probleme cu masina dar iata ca s-a intamplat din nou. M-a lasat alternatorul. Este al treilea an consecutiv cand se strica. De aceea va rog sa-mi dati o mana de ajutor. Masina mea este fara aer conditionat. Va rog sa-mi spuneti daca exista mai multe tipuri de alternatoare pentru motorizarile ISUZU fara aer conditionat. Deasemeni as dori sa-mi spuneti parerea voastra despre puntile de diode si releele produse de UNIPOINT pentru ca pana acum m-au costat 9 mil. lei si vad ca nu rezista mai mult de un an si daca se merita sa cumpar un alternator nou produs de VALEO. La atelierul unde am reparat alternatorul, anul trecut si acum 2 ani, se lucreaza cu piese produse de UNIPOINT. De fiecare data am platit cate 4,5 mil. lei piesele + manopera. Acum nu mai vreau sa dau atatia bani iar la anul sa-l repar din nou. Va multumesc!
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Bune de aruncat!

Au tinut fix 1 an.... Acum 2 ani am pus alta marca (nu imi vine acum in minte, cutia era alb cu verde) si au tinut pana inainte de revelion. Fiind perioada asta nu am gasit decat un magazin deschis pe 31 decembrie pe la ora 16 asa ca am luat ce am gasit... tot unipoint. Acum astept sa vad cat o sa tina si astea Very Happy


Am votat "sunt bune de aruncat" pentru ca asta sunt din punctul meu de vedere ...
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
un acumulator cu elementi in scurt-circuit arde alternatorul !
deci atentie si la acest aspect.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
acumulatorul este nou. cel "vechi" avea 1 an de zile vechime... l-am schimbat cu altul pentru ca l-am dat cuiva care avea nevoie urgenta, deci acumulatorul iese din discutie. Raman la parerea mea... unipoint sunt cam praf.
  • mazak

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Eu, acum recent am schimbat releul si puntea diode, releul este Cargo, origine Danemarca fabricatie China iar puntea diode este Mobiletron (cutie verde cu alb ) origine U.K. fabricatie U.K.
Acum sa vedem cat o sa ma tina, cu Dumnezeu inainte.
Sanatate si sa auzim numai de bine
  • FLORIN848

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2010

  • Mesaj Privat
VA salut. AM si eu aceeasi problema ca si voi: stau cu frica in san din cauza alternatorului. Ca si colegul l am reparat de 3 ori. se strica , cam la 10000 km. Electricianul cand l am intrebat care e solutia mi a spus sa schimb masina. Sad. Oricum , eu ma gandesc sa cumpar un alternator de la dezmembrari, poate nimeresc unul cu piesele originale. M am interesat si l as putea lua cu 400 de lei de la dezmembrari
  • mazak

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am revenit cu cateva poze pentru piesele schimbate.


  • marin70

  • Mesaje scrise: 517
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
salut. in poze, vad locase pt mufe. sint locuri unde ar trebui umblat? curatat cu spray de contacte, de exemplu...
  • mazak

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Puntea diode si releul de incarcare vin prinse cu 2 suruburi mici prin ce le 2 gauri si apoi tot ansamblu este prins si cositorit de bobina alternatorului.

  • nicolae68

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut am si eu o problema care ma bate, in legatura cu un alternator la un opel astra g 2002 dti.. in urma cu aproximativ o luna am schimbat grupul de diode+releul de incarcare la un service totul a functionat normal pana acum 3 zile cand a inceput sa imi licare martorul de la baterie acum mai mult sta aprins decat stins la o turatie de cca 2000 se stinge intra in normal si cand si cand iar se apride bineinteles ca imi afecteaza servo directia cand este aprins mentionez ca la reparatia alternatorului nu au fost schimbate oringul si nici semeringul acela deoarece respectivul mi-a spus ca nu necesita schimbarea la cca 1 saptamana dupa reparatie am observat pierdere de ulei sub alternator foarte putin am mers la el si a desfacut pompa de vacuum de pe alternator a pus silicon la etansarea ei cu corpul alternatrului si nu a mai curs bateria este rombat si o am de aproximativ 3 ani porneste fara probleme ...un alt patit mi-a spus ca aceasta problema ar fi de la fulia de la motor ,ca ar fi nu stiu ce flansa acolo care sa-r fi tocit ceea ce nu prea cred daca cineva sa lovit de asa ceva va rog ajutatima si pe mine cu un sfat ..cu multumiri Nicolae
  • mazak

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Sa nu fie cureua de transmisie uzata (larga) si sa patineze pe fulie, automat nu mai antreneza alternatorul si pierzi din curent.
  • kellusrl

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
salut la toata lumea. probabil v-ati rezolvat problemele, dar as vrea sa vin cu niste lamuriri. eu am 2 astre, 1.7 dti si 1.7 cdti, amandoua au acelasi alternator si leam reparat pe amandoua. nu va sfatuiesc sa va luati sh - cu 400 ron il faceti pe al vostru ca nou.
pentru reparatie : schimbati punte de diode - 150 ron "cargo", releu de incarcare - 105 ron "cargo" (daca aveti un banut in plus - vreo 200 ron - schimbati si statorul) de preferabil sa schimbati si semeringul de pe capac - 8 ron, verificati si furtul gros din pompa de vacuum, si daca bateria este ok, nu trebuie sa aveti probleme.
astia de la cargo sa stiti ca au produse bune, am luat alternatoare si electromotoare pentru mercedes, skoda, mitsubishi etc si nu au avut probleme.
  • Mihai1205

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salutare tututor.
am schimbat puntea de diode (mobiletron),cealalata veche era aceeasi marca pusa acum un an.motivul? nu-mi mai incarca bateria.am montat totul la loc,pornesc masina,masor tensiunea la bornenele baterie sa vad daca incarca,imi arata 13.90v in relanti.toate bune si frumoase,montez bara dupa care pun din nou contactul,fara sa pornesc sa verific daca am legat bine mufele la day line in timp ce-mi verificam eu alea aud un motoras ca porneste la turatie mica si urca treptatat,m-am panicat si am luat imiediat contactul ,am stat cateva minute si am pus iar pe contact,la fel.
zgomotul se pare a fi de la servo directie,aceasta se activeaza singura la punerea contactului(am miscat volanul in acel timp si merge servo).
Din ce cauza porneste singura? la prima pornire a motorului dupa ce am montat alternatorul nu a facut figura asta.
mentionez ca am schiombat doar diodele iar releul a ramas acelasi pus nou anul trecut.
  • kellusrl

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
la fel mi se intampla si mie, pana cand a inceput sa consume bateria deaiurea. ca rezolvare am schimbat releul si nu-mi mai face pompa asa, si nici bateria nu mi se mai consuma. vreau sa zic ca eu aveam incarcare de 14.8, ceea ce nu-i bine (e prea mult). sfatul meu, schimba si releul.
  • arcadius

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2003 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Va salut .
Am si eu un astra g y17dti si inca nu am avut probleme cu asa ceva .
La sisteme de incarcare ma pricep cat de cat . problemele apar de obicei cand sunt consumatori in masina si descarca sub 70% din bateriie , iar pentru incarcarea ei puntea redresoare adica diodele si releul mulcesc cel mai mult la aducerea la viata a bateriiei, e la fel ca un scurt circuit pana depaseste pragul critic de inceputul incarcari ,astfel dauneaza diodele , se incalzesc si una sau mai multe intrand in scurt .
Astea sunt in mare parte cauzele defectari alternatoarelor .
Sfatul meu este ca la inceputul porniri trebuiesc verificate farurile , clacsonul , iar daca veti constata o pornire mai grea de obicei dimineata , pentru evitarea defactari alternatorului va trebui incarcarea separata a acumulatorului.

doar o parere .
  • Mihai1205

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
kellusrl .multumesc.am facut operatiunea aceasta a 2 zi. deci odata ce schimbi diodele neaparat trebuie si releul.,altfel desfaci de 2 ori.
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,515
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Deja sunt la a 4 reparatie a acestui subansamblu(3 pana acum si urmeaza zilele urmatoare sa o fac pe a-4-a)
de cateva zile imi fluctueaza luminile din bord si chiar si cele de pe pozitie spate,iar incarcarea este oscilanta intra 14,0-14,3 cu varfuri de 14,6-14.8(ceea ce este mult pentru diesel)
Pana acum am pus piese de la cargo sau unipoint si nu m-au satisfacut deloc ,o sa caut piese de la mobiletron(si punte si releu) am auzit ca sunt mai bune .
  • arcadius

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2003 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Salut eu la fel am avut aceiasi problema nu de mult ma lasat in oras fara directie si nu se mai incarca nici bateria , cu gandul ca nu voi ajunge pana acasa cam 50km ma dus la o reprezentanta din tulcea care imi cereau 180ron schimbatul sigur ca nu mia venit bine am plecat la drum pana acasa , am ajuns cu 11v la limita motorul deja se tura.
Singur am desfacut alternatorul si lam rezolvat cauza dupa parerea mea este bateriia descarcata si cand cupleaza si consumatorii normal sa cedeze diodele .

Intrebarea mea este oare daca ii punem diode de puterii mai mari sau inca un set in paralel cu cele montate nu vor rezista mai bine ? acesta va fi planul meu pe viitor ,multi se vor intreba ca nu este loc pentru inca un set dar eu ma gandesc sa montez undeva pe langa motor chiar in dreptul ventilatorului bineinteles montate pe un radiator ...ce ziceti?
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,515
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
nu stiu ce sa zic ,dar atata timp cat diodele si releul sunt bune nu mai este nevoie si de altele in plus ,el incarca atat cat este nevoie ,,motorul consuma curent din ce incarca alternatorul nu din baterie ,atat timp cat altermatorul nu mai incarca consuma din baterie si e normal sa omoare bateria daca dai drumu la consumatori .
parerea mea este sa repari alternatorul si sa il lasi asa cum a venit din fabrica ,cu o punte de diode i un releu
in cel mai bun caz incearca sa schimbi alternatorul cu unul de putere mai mare .
Daca ai y17dt si nu ai ac pe masina ai alternator de 70-75 amp ,daca ai ai ai alternator de 100 amp
iute mai multe detalii aici
https://www.clubopel.com/vie...26&start=2200
  • arcadius

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2003 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru informatii, masina mea are si AC plus ca imi place sa ascult muzica mai tare in masina si asta face ca sa mai descarc din bateriie , si daca tot cunosc electronica stiu ca o bateriie odata descarcata si + consumatorii AC ventilatorul si ce o mai fi forteaza in diode ,cu toate ca alternatorul meu cand lam desfacut sai schimb singur diodele am vazut ca era original Hitachi si piesele, 8diode cu 4 intrai lipite dupa infasurerile din stator sectiunea conductorului se vede ca alternatorul rezista pana la 100A la diode nu se pare la fel.

Intrebarea mea este la cum arata diodele nu prea vad sa duca ele 100A ? diferenta o stiu de la generatorul meu eolian unde am niste diode gabarit 100A si tot se incalzesc cand vantul forteaza . Sunt constient ca nu este corect sa stau cu fire pe acolo dar tot aud aici ca majoritatea masinelor cu motoare isuzu au aceasta problema . Uni au schimbat diodele chir si de 5 ori , de aceia vreau sa gasesc solutia pentru imi rezolva si problema asta la modelul acesta de motor ,daca o rezolv si pe asta cum leam rezolvat si cu mutarea calculatoarelor pe caroserie atit ecu cat si edu dupa rezolvarea lipiturilor reci si a valvei spil nu mai stiu ce surprize o sa mai am . multumesc .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Chestionar

Ce credeti despre componentele pentru alternator produse de UNIPOINT ?
Sunt bune 15%
Sunt foarte bune 0%
Nu sunt bune 15%
Sunt bune de aruncat 15%
Nu am nici o parere 53%
13 voturi

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR