marmottul
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2011
- Mesaj Privat
Salut!
Intr-o dimineata, acum trei saptamani, am plecat cu masina si dupa 500m s-a aprins martorul de noxe masina trepidand. Am oprit masina si am pornit-o iar martorul de noxe s-a stins ca inainte dar martorul cu cheita nu s-a mai stins inainte de a porni motorul, el ramane aprins si se stinge odata cu martorul de noxe dupa pornirea motorului. Am facut testul cu pedalele frana+acceleratie si mi-au iesit codurile P0300, P0303 despre care am citit intr-un prog de diagnosticare. Masina acum merge ok, martorul cu cheita nu se stinge cand trebuie ci cum am spus mai sus, dar pe bobina de inductie a aparut o pata verde-albastruie in dreptul bobinei de inductie 3, se vede in pozele din attach. Rog pareri....... Multumesc!
Intr-o dimineata, acum trei saptamani, am plecat cu masina si dupa 500m s-a aprins martorul de noxe masina trepidand. Am oprit masina si am pornit-o iar martorul de noxe s-a stins ca inainte dar martorul cu cheita nu s-a mai stins inainte de a porni motorul, el ramane aprins si se stinge odata cu martorul de noxe dupa pornirea motorului. Am facut testul cu pedalele frana+acceleratie si mi-au iesit codurile P0300, P0303 despre care am citit intr-un prog de diagnosticare. Masina acum merge ok, martorul cu cheita nu se stinge cand trebuie ci cum am spus mai sus, dar pe bobina de inductie a aparut o pata verde-albastruie in dreptul bobinei de inductie 3, se vede in pozele din attach. Rog pareri....... Multumesc!
- chiriacdnt
- **
- 278 mesaje
- din 25 Jan 2009
- Astra 2007 Z14XEP
- Constanta
chiriacdnt
- Mesaje scrise: 278
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut
Am motorul identic cu al tau,si in vara aveam putina benzina in rezervor si am trecut peste niste denivelari si mi-a "balbait"putin motorul aparandu-mi la bord si mie, cum descrii tu mai sus. Am oprit imediat, m-am uitat la motor si n-am vazut nimic deosebit.Am pornit motorul si totul a mers normal, n-am mai avut probleme de atunci.M-am interesat pe forum si am facut testul agrafa si mi-a dat si mie aceleasi coduri ca ale tale. Aceste coduri sunt de la aprindere(dupa cum mai tin eu minte) 300 ar fi sistemul de aprindere, iar 303 ar fi bujia nr 3. In toamna am facut revizia de trei ani,la reprezentanta Opel, si la tester n-au gasit nimic, dar mi-au schimbat bujiile ca aveau 30mii km. Sper sa nu ai nimic la bobina.Motorul XEP este relativ nou (nu cred ca masina ta este prea veche) si nu cred ca ar ceda asa repede.Sa nu fie oxidata bobina in zona aceea datorita umezelii din aer. Eu n-am avut probleme cu masina nici-o data in 3 ani.
Bafta, si nu fi asa de ingrijorat, ca nu are nimic grav.( parerea mea)
Am motorul identic cu al tau,si in vara aveam putina benzina in rezervor si am trecut peste niste denivelari si mi-a "balbait"putin motorul aparandu-mi la bord si mie, cum descrii tu mai sus. Am oprit imediat, m-am uitat la motor si n-am vazut nimic deosebit.Am pornit motorul si totul a mers normal, n-am mai avut probleme de atunci.M-am interesat pe forum si am facut testul agrafa si mi-a dat si mie aceleasi coduri ca ale tale. Aceste coduri sunt de la aprindere(dupa cum mai tin eu minte) 300 ar fi sistemul de aprindere, iar 303 ar fi bujia nr 3. In toamna am facut revizia de trei ani,la reprezentanta Opel, si la tester n-au gasit nimic, dar mi-au schimbat bujiile ca aveau 30mii km. Sper sa nu ai nimic la bobina.Motorul XEP este relativ nou (nu cred ca masina ta este prea veche) si nu cred ca ar ceda asa repede.Sa nu fie oxidata bobina in zona aceea datorita umezelii din aer. Eu n-am avut probleme cu masina nici-o data in 3 ani.
Bafta, si nu fi asa de ingrijorat, ca nu are nimic grav.( parerea mea)
marmottul
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2011
- Mesaj Privat
Multumesc pentru incurajari "chiriacdnt". Problema a aparut la 2000km dupa ce am schimbat bujiile, am renuntat la cele GM in favoarea unor bujii NGK, masina are 35000 km. Eu ma ingijorez pentru acea pata, sa nu se fi impuscat ceva pe la bobina sau s-a se fi produs vreo conturnare, adica daca o sa ma mai tina mult bobina. Martorul probabil ca nu se stinge cand trebuie pentru ca inca nu am sters codurile de eroare.