Intr-o dimineata, acum trei saptamani, am plecat cu masina si dupa 500m s-a aprins martorul de noxe masina trepidand. Am oprit masina si am pornit-o iar martorul de noxe s-a stins ca inainte dar martorul cu cheita nu s-a mai stins inainte de a porni motorul, el ramane aprins si se stinge odata cu martorul de noxe dupa pornirea motorului. Am facut testul cu pedalele frana+acceleratie si mi-au iesit codurile P0300, P0303 despre care am citit intr-un prog de diagnosticare. Masina acum merge ok, martorul cu cheita nu se stinge cand trebuie ci cum am spus mai sus, dar pe bobina de inductie a aparut o pata verde-albastruie in dreptul bobinei de inductie 3, se vede in pozele din attach. Rog pareri....... Multumesc!
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)