BZoltan
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2017
- Mesaj Privat
ASTRA J - 2012 - 1.7 CDTI SPORT TOURER
Dupa inlocuirea supapei regulator presiune combustibil de pe pompa de injectie , nu se poate sterge eroarea de pe bord , ramanand aceeas problema ! Testerul a semnalat aceas defectiune si refuza sa fie resetat ! Motorul nu se turea za mai mult de 3000 de turatii ! Pareri ? Vi s-a intamplat la careva ?
Dupa inlocuirea supapei regulator presiune combustibil de pe pompa de injectie , nu se poate sterge eroarea de pe bord , ramanand aceeas problema ! Testerul a semnalat aceas defectiune si refuza sa fie resetat ! Motorul nu se turea za mai mult de 3000 de turatii ! Pareri ? Vi s-a intamplat la careva ?
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Daca ai si ai avut eroare in bord si ai schimbat regulatorul de presiune de pe pompa de injectie si nu supapa de presiune care este altceva si se gaseste pe rampa ,inseamna ca ai schimbat regulatorul degeaba ,care in general da simptom de relanti instabil .....verifica senzorul Map de pe galeria de admisie ,egr-ul ....asta daca nu ai rezolvat-o deja .Ce eroare ai in bord ? Poate fi si supapa de presiune de pe rampa de injectoare.
MLenghel
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2019
- Mesaj Privat
Si eu am o problema de genul. In bord apare doar un avertisment sa merg cu masina in service. Cand am pus testat pe ea a apãrut o eroare pe "regulatorul de presiune combustibil " ( cod eroare p0089), am incercat sa sterg eroarea dar nu se poate. Performanța este afectat, abia ca urca in turatie si viteza.
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Pune testerul si vezi presiunea din rampa si parametri injectoarelor , cauzele pot fi mai multe , incepand cu regulatorul de presiune , injectoare care da pe retur , senzorul de pe rampa , pompa inaalta.
Fa-i si testul cu epubretele la injectoare si vezi cata motorina de pe retur fiecare in parte.
Posibil presiune scazuta in rampa , de aceea nu trage.
Fa-i si testul cu epubretele la injectoare si vezi cata motorina de pe retur fiecare in parte.
Posibil presiune scazuta in rampa , de aceea nu trage.
CLazar924
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2020
- Mesaj Privat
FGeorgel
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2020
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- CDumitru619
- *
- 34 mesaje
- din 30 Oct 2017
CDumitru619
- Mesaje scrise: 34
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2017
- Mesaj Privat
Salutare, la mine dupã 4 ani de chinuri întâmplãtor am descoperit faptul ca era o problema a cablajului ce vine la acel regulator de presiune care este montat pe pompa. Încercați sã mișcați de acel cablaj cu motorul pornit( eu l-am verificat de fiecare data cu motorul oprit) la mine se modifica injecția atât de drastic încât se oprea și motorul și îmi dãdea aceleași coduri de lipsa presiune combustibil P0090, am mai avut și P0089, P0088. Am reparat o cupla electrica și s-a rezolvat problema. În ãștia 4 ani am schimbat mai multe regulatoare, am schimbat supapa de presiune, senzorul de pe rampa, am demontat și verificat pompa din rezervor, am cumpãrat și montat injectoare noi, originale, și tot nu ii dãdeam de cap. Acum de ceva timp mașina pare sa fie ok, sper sa nu mai am probleme.
- IDaniel557
- *
- 3 mesaje
- din 27 Dec 2023
IDaniel557
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2023
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- IDaniel557
- *
- 3 mesaje
- din 27 Dec 2023
IDaniel557
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2023
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
1,7 dtj si 1,7 dtr 2009 ...2012 au regulatoare cladice ca cel din poza ta si care nu au fost prea reusite , iar ele pot fi inlocuite fara a fi nevoie de tester , ecu isi invata singur noile valori ale regulatorului nou , numai ca aceste regulatoare achizitionate ulterior , chiar dacaceste denso nu prea tin , unele au picat intre 1000 si 10000km. 1,7 dupa 2012 au venit din fabrica cu regulatoare deja inbunatatite care nerg mai bine si mai mult timp , dar acestea dupa inlocuire necesita tester pt. adaptare .
Eu am deja regulator inbunatatit si pot spune ca e alta masina cu el si fluctuatii 0 de vreo 3 ani jumate de cand il am.
Eu am deja regulator inbunatatit si pot spune ca e alta masina cu el si fluctuatii 0 de vreo 3 ani jumate de cand il am.
- IDaniel557
- *
- 3 mesaje
- din 27 Dec 2023
IDaniel557
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2023
- Mesaj Privat
ETeodor
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2024
- Mesaj Privat