Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • BZoltan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2017

  • Mesaj Privat
ASTRA J - 2012 - 1.7 CDTI SPORT TOURER

Dupa inlocuirea supapei regulator presiune combustibil de pe pompa de injectie , nu se poate sterge eroarea de pe bord , ramanand aceeas problema ! Testerul a semnalat aceas defectiune si refuza sa fie resetat ! Motorul nu se turea za mai mult de 3000 de turatii ! Pareri ? Vi s-a intamplat la careva ?
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Daca ai si ai avut eroare in bord si ai schimbat regulatorul de presiune de pe pompa de injectie si nu supapa de presiune care este altceva si se gaseste pe rampa ,inseamna ca ai schimbat regulatorul degeaba ,care in general da simptom de relanti instabil .....verifica senzorul Map de pe galeria de admisie ,egr-ul ....asta daca nu ai rezolvat-o deja .Ce eroare ai in bord ? Poate fi si supapa de presiune de pe rampa de injectoare.
  • MLenghel

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Si eu am o problema de genul. In bord apare doar un avertisment sa merg cu masina in service. Cand am pus testat pe ea a apãrut o eroare pe "regulatorul de presiune combustibil " ( cod eroare p0089), am incercat sa sterg eroarea dar nu se poate. Performanța este afectat, abia ca urca in turatie si viteza.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Pune testerul si vezi presiunea din rampa si parametri injectoarelor , cauzele pot fi mai multe , incepand cu regulatorul de presiune , injectoare care da pe retur , senzorul de pe rampa , pompa inaalta.
Fa-i si testul cu epubretele la injectoare si vezi cata motorina de pe retur fiecare in parte.
Posibil presiune scazuta in rampa , de aceea nu trage.
  • CLazar924

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2020

  • Mesaj Privat
Am schimbat si eu regulatorul de presiune astra 1.7cdti toate problemele au disparut oscilatile smunciturile merge perfect pret 430 lei
  • FGeorgel

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2020

  • Mesaj Privat
Si eu am aceiași prob eroare P0088 am schimbat regulator si senzor de presiune si tot nu merge si nici eroarea nu se poate sterge.ma puteți ajuta cu vreun rãspuns?
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,

la eroarea astai multe cauze, vezi mai jos

  • CDumitru619

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Salutare, la mine dupã 4 ani de chinuri întâmplãtor am descoperit faptul ca era o problema a cablajului ce vine la acel regulator de presiune care este montat pe pompa. Încercați sã mișcați de acel cablaj cu motorul pornit( eu l-am verificat de fiecare data cu motorul oprit) la mine se modifica injecția atât de drastic încât se oprea și motorul și îmi dãdea aceleași coduri de lipsa presiune combustibil P0090, am mai avut și P0089, P0088. Am reparat o cupla electrica și s-a rezolvat problema. În ãștia 4 ani am schimbat mai multe regulatoare, am schimbat supapa de presiune, senzorul de pe rampa, am demontat și verificat pompa din rezervor, am cumpãrat și montat injectoare noi, originale, și tot nu ii dãdeam de cap. Acum de ceva timp mașina pare sa fie ok, sper sa nu mai am probleme.
  • IDaniel557

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2023

  • Mesaj Privat
După schimbare a regulatorului de presiune mai trebuie testarul pus ?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
La dtj si dtr nu trebuie tester.
  • IDaniel557

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2023

  • Mesaj Privat
Poți să-mi explici mai exact?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
1,7 dtj si 1,7 dtr 2009 ...2012 au regulatoare cladice ca cel din poza ta si care nu au fost prea reusite , iar ele pot fi inlocuite fara a fi nevoie de tester , ecu isi invata singur noile valori ale regulatorului nou , numai ca aceste regulatoare achizitionate ulterior , chiar dacaceste denso nu prea tin , unele au picat intre 1000 si 10000km. 1,7 dupa 2012 au venit din fabrica cu regulatoare deja inbunatatite care nerg mai bine si mai mult timp , dar acestea dupa inlocuire necesita tester pt. adaptare .
Eu am deja regulator inbunatatit si pot spune ca e alta masina cu el si fluctuatii 0 de vreo 3 ani jumate de cand il am.
  • IDaniel557

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2023

  • Mesaj Privat
Îți mulțumesc mult
  • ETeodor

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2024

  • Mesaj Privat
Bună seara am schimbat regulatorul de presiune din rampă ca am avut probleme și nu pot șterge din tester eroarea știți cumva ce este de făcut?Doar regulatorul era problema 1.7 cdti e motorul
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR