- opelgts2
- OP
- 159 mesaje
- din 17 Mar 2009
- Vectra 2005 Z1.9DT
- Neamt
opelgts2
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2005 Z1.9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2009
- Mesaj Privat
va salut
am o mare nelamurire,mi sa aprins un martor la bord,genul (masina cu o cheie),multi au zis ca ar fi din cauza schimbului de ulei,ei bine am schimbat uleiul,sa resetat,si la fel apare,intr.o scurta perioada de 5 min,sa aprins altceva acolo,dupa care a revenit acelasi martor
am deschis aceasta discutie deoarece nu am gasit nimic asemator in discutiile de pe forum
va rog sa ma ajutati si pe mine,sa nu patesc ceva mai grav
va multumesc
am o mare nelamurire,mi sa aprins un martor la bord,genul (masina cu o cheie),multi au zis ca ar fi din cauza schimbului de ulei,ei bine am schimbat uleiul,sa resetat,si la fel apare,intr.o scurta perioada de 5 min,sa aprins altceva acolo,dupa care a revenit acelasi martor
am deschis aceasta discutie deoarece nu am gasit nimic asemator in discutiile de pe forum
va rog sa ma ajutati si pe mine,sa nu patesc ceva mai grav
va multumesc
- ionutxxl
- ****
- 1,255 mesaje
- din 04 Apr 2008
- Vectra 2004 y20dth
- Suceava
ionutxxl
- Mesaje scrise: 1,255
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2008
- Mesaj Privat
- opelgts2
- OP
- 159 mesaje
- din 17 Mar 2009
- Vectra 2005 Z1.9DT
- Neamt
opelgts2
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2005 Z1.9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2009
- Mesaj Privat
sal
am facut tester si nu apare apsolut nimic,(defecte),am sa ma duc zilele ce vine si la reprezentanta sa vad ce mama masii ,caci acum cateva minute cand am ajuns acasa ma anuntat pe computerul de bord ca as avea un bec ars la pozitia din far pe stanga,si stop frana ars pe dreapta,cu toate ca ele nu sunt arse,am sa vad saptamana ce vine sa vad ce zic si astia de la reprezentanta
multumesc mult
am facut tester si nu apare apsolut nimic,(defecte),am sa ma duc zilele ce vine si la reprezentanta sa vad ce mama masii ,caci acum cateva minute cand am ajuns acasa ma anuntat pe computerul de bord ca as avea un bec ars la pozitia din far pe stanga,si stop frana ars pe dreapta,cu toate ca ele nu sunt arse,am sa vad saptamana ce vine sa vad ce zic si astia de la reprezentanta
multumesc mult
- ionutxxl
- ****
- 1,255 mesaje
- din 04 Apr 2008
- Vectra 2004 y20dth
- Suceava
ionutxxl
- Mesaje scrise: 1,255
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2008
- Mesaj Privat
- opelgts2
- OP
- 159 mesaje
- din 17 Mar 2009
- Vectra 2005 Z1.9DT
- Neamt
opelgts2
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2005 Z1.9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2009
- Mesaj Privat
mrs mult
dar ce ar mai putea avea la becul de pozitie din far,cu toate ca el nu este ars pe computer imi arata ca si cum ar fi ars,iar stopul de frana spate dreapta la fel imi arata ca si cum ar fi ars cu toate ca el nu este ars,ce ar putea fi,cand imi apare pe comp tot dau ok,si dispare ,si reapare destul de des,cu toate ca acele becuri nu sunt arse,
astea sunt aparatele mele de bord(navi+comp)
multumesc
dar ce ar mai putea avea la becul de pozitie din far,cu toate ca el nu este ars pe computer imi arata ca si cum ar fi ars,iar stopul de frana spate dreapta la fel imi arata ca si cum ar fi ars cu toate ca el nu este ars,ce ar putea fi,cand imi apare pe comp tot dau ok,si dispare ,si reapare destul de des,cu toate ca acele becuri nu sunt arse,
astea sunt aparatele mele de bord(navi+comp)
multumesc
- ionutxxl
- ****
- 1,255 mesaje
- din 04 Apr 2008
- Vectra 2004 y20dth
- Suceava
ionutxxl
- Mesaje scrise: 1,255
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2008
- Mesaj Privat
- opelgts2
- OP
- 159 mesaje
- din 17 Mar 2009
- Vectra 2005 Z1.9DT
- Neamt
opelgts2
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2005 Z1.9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2009
- Mesaj Privat
dar ele nu au fost arse,nu sa schimbat nimic de cand am luat.o,si am parcurs cu masina cca 4500 km de cand am achizitionat.o,asta sa intamplat in seara asta,oricum am sa verific si eu sa vad ,masina este adusa personal din franta,si nu am avut nici o problema tot drumul,nu mi sa aprins apsolut nimic,de cand am intrat in romania,si am alimentat de la o statie peco destul de bine catalogata,caci si celelalte masini pe care le.am avut am alimentat la acea statie,de atunci mi se aprinde acel martor (masina cu cheita),si din seara asta celelalte,(bec ars pozitie far stanga,bec ars stop frana dreapta spate),am sa ma duc la reprezentanta saptamana ce vine sa fac o constatare,oricum multumesc tare mult,sunt tare multumit de masina se comporta super ok,doar cu aceste mici retusuri care sper sa nu ma usture si la buzunar.
numai bine
numai bine
- viorelt
- **
- 345 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Vectra 2008 z19dt
- Bucuresti
viorelt
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
masina cu cheia inseamna ca e o defectiune la sistemul electronic al motorului sau al cutiei de viteze. o sa creasca consumul iar manevrabilitatea se va reduce. e vorba de parte electronica,deci te duci la un service autorizat.
daca masina e diesel (z19dtl,z19dt,z19dth) semnul mai inseamna ca ai apa in filtrul de motorina.
succes!
daca masina e diesel (z19dtl,z19dt,z19dth) semnul mai inseamna ca ai apa in filtrul de motorina.
succes!
- gigi2007
- **
- 134 mesaje
- din 07 Jul 2007
- Insignia 2011
- Olt
gigi2007
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2007
- Mesaj Privat
pe spate este posibil sa ai bec ars.ai scos becurile sa la verifici pentru ca la gts din cate stiu si am patit si eu in momentul cand se arde un bec altul ii ia locul si ai impresia ca totul este ok.desfa si verifica.iar masina cu cheita fara un tester nu poti stii,verifica cat mai repede sa nu patesti altceva.BAFTA
- opelgts2
- OP
- 159 mesaje
- din 17 Mar 2009
- Vectra 2005 Z1.9DT
- Neamt
opelgts2
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2005 Z1.9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2009
- Mesaj Privat
Ciprik
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2008
- Mesaj Privat
Treaba cu masina si cheita am patito si eu.
Am bagat motorina euro5 si mia aparut aia.....direct infarct
Daca apare doar cand pui contactu e de la filtru de motorina sau motorina....daca apare si in mers
atunci poate sa fie ceva electronic...nu stiu chiar sa iti spun
Cat despre ulei si 50.000 km , nu cred ca ai resetat intervalul .
Am bagat motorina euro5 si mia aparut aia.....direct infarct
Daca apare doar cand pui contactu e de la filtru de motorina sau motorina....daca apare si in mers
atunci poate sa fie ceva electronic...nu stiu chiar sa iti spun
Cat despre ulei si 50.000 km , nu cred ca ai resetat intervalul .
- viorelt
- **
- 345 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Vectra 2008 z19dt
- Bucuresti
viorelt
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
eu raman la parerea ca ai apa in filtrul de motorina.
chiar daca l-ai schimbat de o saptamana motorina poate avea apa in ea.
atentie unde alimentezi,sau de la cine iei motorina.
chiar daca l-ai schimbat de o saptamana motorina poate avea apa in ea.
atentie unde alimentezi,sau de la cine iei motorina.
opelgts2 a scris:multumesc de sfaturi,referitor cu apa in filtru de motorina,specific<am schimbat ulei+ toate filtrele(aer,polen,combustibil,ulei)
luni ma v.oi duce pina la reprezentanta sa verific,dupa care va anunt,poate mai pateste cineva asa ceva
va multumesc
luni ma v.oi duce pina la reprezentanta sa verific,dupa care va anunt,poate mai pateste cineva asa ceva
va multumesc
- cristiduda
- *
- 48 mesaje
- din 18 Aug 2008
- Vectra 2003 gts Y22DTR
- Constanta
cristiduda
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 gts Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2008
- Mesaj Privat
- ionutxxl
- ****
- 1,255 mesaje
- din 04 Apr 2008
- Vectra 2004 y20dth
- Suceava
ionutxxl
- Mesaje scrise: 1,255
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2008
- Mesaj Privat
- opelgts2
- OP
- 159 mesaje
- din 17 Mar 2009
- Vectra 2005 Z1.9DT
- Neamt
opelgts2
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2005 Z1.9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2009
- Mesaj Privat
va multumesc tuturor
sa rezolvat oarecum defectiunea,era de la filtrul de particule,era infundat in proportie de 47%,l.am dat jos l.am spalat la o spalatorie auto cu jet fierbinte timp de 1.5 ore,dupa care l.am remontat,acum cei drept fuge si ceva mai bine,si mi.a scazut si consumul
Cu filtru infundat in relanti oscila 0.7/h--0.9/h
Cu filtru spalat si forjata oarecum dupa remontare 0.4/h--0.5/h in relanti
iar acum sunt mult mult mai multumit de cum alearga si cum se simte si motorul,chiar eram indispus de masina,imi punea.m si problema ,caci la cei 120cp nu prea fuge cum era de asteptat,caci la peugeot 407 cu 110cp alearga mai bine,dar dupa ce am spalat acel filtru alearga la adevarata sa valoare.
era curios ,ca toba finala era foarte curata,de zici ca as merge cu benzina ,cu toate ca si la benzina se mai simte mizeria din carburant,specific ca masini diesel am mai avut inca 4 masini diferite marci si cu DPF,si cu PDF si cu FAP,si fara aceste filtre si teava finala din toba era destul de murdara,pe cand la vectra era foarte foarte curata,si eu la inceput am si zis ,ca asa ar fi normal sa mearga o masina buna ,si cand de colo era filtru de particule super infundat,si mergea motorul infundat,asta era si cauza de nu mai trage.a masina la adevarata sa valoare.
acum recunosc ca merge foarte ok.
va multumesc
sa rezolvat oarecum defectiunea,era de la filtrul de particule,era infundat in proportie de 47%,l.am dat jos l.am spalat la o spalatorie auto cu jet fierbinte timp de 1.5 ore,dupa care l.am remontat,acum cei drept fuge si ceva mai bine,si mi.a scazut si consumul
Cu filtru infundat in relanti oscila 0.7/h--0.9/h
Cu filtru spalat si forjata oarecum dupa remontare 0.4/h--0.5/h in relanti
iar acum sunt mult mult mai multumit de cum alearga si cum se simte si motorul,chiar eram indispus de masina,imi punea.m si problema ,caci la cei 120cp nu prea fuge cum era de asteptat,caci la peugeot 407 cu 110cp alearga mai bine,dar dupa ce am spalat acel filtru alearga la adevarata sa valoare.
era curios ,ca toba finala era foarte curata,de zici ca as merge cu benzina ,cu toate ca si la benzina se mai simte mizeria din carburant,specific ca masini diesel am mai avut inca 4 masini diferite marci si cu DPF,si cu PDF si cu FAP,si fara aceste filtre si teava finala din toba era destul de murdara,pe cand la vectra era foarte foarte curata,si eu la inceput am si zis ,ca asa ar fi normal sa mearga o masina buna ,si cand de colo era filtru de particule super infundat,si mergea motorul infundat,asta era si cauza de nu mai trage.a masina la adevarata sa valoare.
acum recunosc ca merge foarte ok.
va multumesc
- Bogdan Baciu
- *
- 20 mesaje
- din 17 Nov 2008
- Vectra 2005 Z19DT
- Timis
Bogdan Baciu
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2008
- Mesaj Privat
opelgts2 a scris:va salut
am o mare nelamurire,mi sa aprins un martor la bord,genul (masina cu o cheie),multi au zis ca ar fi din cauza schimbului de ulei,ei bine am schimbat uleiul,sa resetat,si la fel apare,intr.o scurta perioada de 5 min,sa aprins altceva acolo,dupa care a revenit acelasi martor
am deschis aceasta discutie deoarece nu am gasit nimic asemator in discutiile de pe forum
va rog sa ma ajutati si pe mine,sa nu patesc ceva mai grav
va multumesc
am o mare nelamurire,mi sa aprins un martor la bord,genul (masina cu o cheie),multi au zis ca ar fi din cauza schimbului de ulei,ei bine am schimbat uleiul,sa resetat,si la fel apare,intr.o scurta perioada de 5 min,sa aprins altceva acolo,dupa care a revenit acelasi martor
am deschis aceasta discutie deoarece nu am gasit nimic asemator in discutiile de pe forum
va rog sa ma ajutati si pe mine,sa nu patesc ceva mai grav
va multumesc
Salut,
Am si eu o problema, nu stiu daca am filtul de particule, si mie imi apare becul cu cheia si masina dar numai cand pun contactul, a aparut dupa ce am bagat motorina de la MOL euro 5. Ce sa fac? Sa astept sa consum motorina, sa vad daca se mai aprinde? Serviceu meu mi-a zis ca ei nu pot umbla la filtrul de particule si ca unul nou e peste 30 de mil! ....
Merci mult!
- opelgts2
- OP
- 159 mesaje
- din 17 Mar 2009
- Vectra 2005 Z1.9DT
- Neamt
opelgts2
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2005 Z1.9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2009
- Mesaj Privat
sal
mi mi sa aprins acel martor cu masina si cheia indincandu.mi 2 defectiuni,unul era pe bujiile incandescente,si unul pe filtrul de particule(senzor),la bujii era una arsa si 2 in scurt,iar la filtrul de particule era senzorul,caci cu ceva timp inainte ce am dat acel filtru jos si l.am spalat,in principiu l.am desfundat cat de cat,i.am mai facut si de 2 ori regenerarea cu leaptop.ul.si acum este ok,dar problema era cu acel senzor,nu era filtrul infundat pe cat dadea el informatia gresita,imi dadea in calculatorul masinii ca ar fi undeva de 25% ba 47% ba 35%,mai jos de atita nu cobora,am schimbat senzorul si acum este super ok,iar acum pe unde prind ceva drum mai bun dau jar de numa ,sa iasa tot ce a reusit sa mai puna pe filtru in decursul unei saptamini.
acum nu stiu ce sa mai zic ,acel martor poate sa mai indice si alte defectiuni.trebe facuta o diagnoza.
multa bafta
mi mi sa aprins acel martor cu masina si cheia indincandu.mi 2 defectiuni,unul era pe bujiile incandescente,si unul pe filtrul de particule(senzor),la bujii era una arsa si 2 in scurt,iar la filtrul de particule era senzorul,caci cu ceva timp inainte ce am dat acel filtru jos si l.am spalat,in principiu l.am desfundat cat de cat,i.am mai facut si de 2 ori regenerarea cu leaptop.ul.si acum este ok,dar problema era cu acel senzor,nu era filtrul infundat pe cat dadea el informatia gresita,imi dadea in calculatorul masinii ca ar fi undeva de 25% ba 47% ba 35%,mai jos de atita nu cobora,am schimbat senzorul si acum este super ok,iar acum pe unde prind ceva drum mai bun dau jar de numa ,sa iasa tot ce a reusit sa mai puna pe filtru in decursul unei saptamini.
acum nu stiu ce sa mai zic ,acel martor poate sa mai indice si alte defectiuni.trebe facuta o diagnoza.
multa bafta
- Bogdan Baciu
- *
- 20 mesaje
- din 17 Nov 2008
- Vectra 2005 Z19DT
- Timis
Bogdan Baciu
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2008
- Mesaj Privat
Salut,
Bujiile nu au 10.000 km inca, sunt noi, bosch cumparate personal din Germania. Filtru de particule nu stiu daca am ( cand am cumparat masina imi faceam calcule de 500 euro prima inmatriculare, dat tanti de la ghiseu mi-a cerut 320, deci numai de aici ar putea fi) stiu ca reiese din ceva cod. Va trebui sa o pun pe teste si sa vedem ce ne zice nenea calculator. Am sa revin cu ce am descoperit, probabil ca dupa data de 15 (zi de salar) .
Merci de raspunsul super rapid!
Bujiile nu au 10.000 km inca, sunt noi, bosch cumparate personal din Germania. Filtru de particule nu stiu daca am ( cand am cumparat masina imi faceam calcule de 500 euro prima inmatriculare, dat tanti de la ghiseu mi-a cerut 320, deci numai de aici ar putea fi) stiu ca reiese din ceva cod. Va trebui sa o pun pe teste si sa vedem ce ne zice nenea calculator. Am sa revin cu ce am descoperit, probabil ca dupa data de 15 (zi de salar) .
Merci de raspunsul super rapid!
- opelgts2
- OP
- 159 mesaje
- din 17 Mar 2009
- Vectra 2005 Z1.9DT
- Neamt
opelgts2
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2005 Z1.9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2009
- Mesaj Privat
sal
iti poti da seama daca ai filtru de particule uitand-ute in partea dreapta a filtrului de motorina,rpivind din fata in josul sau,acolo ar trebui sa fie un senzor cu 2 furtunase ,daca exista inseamna ca ai asa ceva,acum depinde de ce motorizare ai pe masina,si ce an este,a mea este vectra C GTS 1.9cdti/88kw/120cp, fab 2005,si am filtrul de particule,sau mai simplu poti afla la un service,ridici masina pe elevator si pe toba din mijlocul masinii ar trebui sa aiba 2 conducte,si o sonda de temperatura,gen catalizator.
multa bafta
iti poti da seama daca ai filtru de particule uitand-ute in partea dreapta a filtrului de motorina,rpivind din fata in josul sau,acolo ar trebui sa fie un senzor cu 2 furtunase ,daca exista inseamna ca ai asa ceva,acum depinde de ce motorizare ai pe masina,si ce an este,a mea este vectra C GTS 1.9cdti/88kw/120cp, fab 2005,si am filtrul de particule,sau mai simplu poti afla la un service,ridici masina pe elevator si pe toba din mijlocul masinii ar trebui sa aiba 2 conducte,si o sonda de temperatura,gen catalizator.
multa bafta
- Bogdan Baciu
- *
- 20 mesaje
- din 17 Nov 2008
- Vectra 2005 Z19DT
- Timis
Bogdan Baciu
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2008
- Mesaj Privat