al3x87
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
Salut..sunt nou pe aici...mi-am luat si eu de curand un opel kadett d cu un motor 1.8 benzinar,85 kw mai mult mort decat viu..acum este in service deoarece trb facut motorul...am luat zilele astea piese pt motor,de la arbore pana la segmenti,cuzineti,simeringuri etc.(precizez ca nu prea le am eu cu denumirile tehnice asa ca daca fac vreo greseala mi-o asum).dupa ce termin cu reparatia motorulul,o sa ma apuc de frane(cand am luat-o era infranata rau) asa ca ma apuc de schimbat la ea cam tot ce se numeste piesa la sistemul de franare..mentionez ca masina knd am luat-o eu la tabla arata bine...motorul era facut praf(in mintea mea am zis ca merita investitia,acum,poate sunt eu mai tampit,nush c sa zic) iar de circulat nu se mai circulase cu ea de minim 1 an..va dati seama cam cum mergea...acum,am si eu niste intrebari...
1-dupa ce termin la partea motor+frane m-ar interesa care sunt dimensiunile maxime de roti care le pot pune pe masina fara sa fac modificari ?
2-se vor simti grav la consumul de carburant?
3-aveti idee cam cat antigel si ulei intra in ea?...la ulei ma intereseaza atat motor,cat si cutie(care o sa fie facuta de la zero) ?
Ultima modificare făcută de al3x87 la Vin 24 Dec, 2010 10:59 am
1-dupa ce termin la partea motor+frane m-ar interesa care sunt dimensiunile maxime de roti care le pot pune pe masina fara sa fac modificari ?
2-se vor simti grav la consumul de carburant?
3-aveti idee cam cat antigel si ulei intra in ea?...la ulei ma intereseaza atat motor,cat si cutie(care o sa fie facuta de la zero) ?
Ultima modificare făcută de al3x87 la Vin 24 Dec, 2010 10:59 am
EL-GABRY- Suspendat
- 1,472 mesaje
- din 15 Jul 2009
- Neamt
EL-GABRY- Mesaje scrise: 1,472
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2009
- Mesaj Privat
al3x87
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
al3x87
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
da..mi-am gasit singur raspunsurile de la niste intrebari..adica 2l de ulei intra in cutie,iar antigel 8 l inghite scarba...singura intrebare la care nu am gasit raspuns si inca il caut este : Cat de mari pot fi jentile fara sa fac modificari la tabla..si daca stie cineva care e distanta intre prezoane....Craciun FERICIT!
- opel kadett
- **
- 289 mesaje
- din 16 Feb 2009
- Calibra 1994 C20ne
- Mures
opel kadett
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Calibra 1994 C20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2009
- Mesaj Privat
al3x87
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
al3x87
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
revin cu amanunte...azi am pus motorul sus pe masina,am pus instalatia electrica,inlocuit filtrele si toate consumabilele,inclus distributie si curea de la alternator...maine e ziua cea mare in care o sa ii dau si o cheie sa vad cum porneste(n-am mai stat in seara asta,abea acum am ajuns acasa si de cat timp a stat,am si bateria moarta..e pusa pe redresor acum..necesita si alta baterie clar)...acum sa vedem maine cum porneste bestiutza...daca porneste maine trec la frane,schimbat cam tot ce trebuie la ele inclusiv pe spate pt. frana de mana....apai ramane sa vad ce fac cu interiorul dar asta e o alta poveste,in alt timp si sigur in alt an ...alte detalii sper sa va mai dau maine...cn mai are vreo bestie d-asta ca a mea si ii trebuie detalii despre preturile la piese,daca il intereseaza sa o faca,poate sa ma intrebe..momentan ce am schimbat eu a fost asa.. segmenti-200 ron germany,cuzineti-250 ron germany,filtrele m-au dus toate 80 ron...rectificat arborele la cota 1 - 150 ron,curea distributie-35 ron made in japan(spre surprinderea mea nu imi trebuie rola intinzatoare care era destul de scumpa,adica cea mai ieftina gasita era undeva pe la 160 ron),cureaua de la alternator si pe la ce mai vine ea 17 ron-made in Germany,ulei,momentan i-am luat Aral de am pus in motor 85 ron 4L,dupa 500km il schimb cu filtre iar, si o sa ii pus fucks,nush cati a-ti auzit pe el dar se zice ca este uleiul cu care pleaca BMW-urile din fabrica dupa ce sunt facute si sunt garantate circa 20-25.000 km...asta daca este original de la mama lui,daca sunt made in china,Doamne fereste..exemplu..o dacie a mers 230.000 de km cu schimburi facute la 15.000 doar cu fucks,ne-segmentata niciodata..la 230.000 km a luat drumul rematului,nu a fost a mea ci a unui prieten...gata cu detaliile ca sunt rupt de somn..revin in curand sa mai scriu ce am mai rezolvat cu ea..drumuri linistite !
- driver1977
- *
- 46 mesaje
- din 14 Oct 2006
- Vectra 2001 Z 1,6 XE
- pitesti
driver1977
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: pitesti
- Masina: Vectra 2001 Z 1,6 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2006
- Mesaj Privat
al3x87
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
merci...eu sper sa fie asa,sa nu mai am probleme cu motorul..dupa ce scap de el(si mai dau si de bani pt ca acum nu prea mai am) o sa ii cumpar niste jenti cu cauciucuri joase,un sistem audio mai de doamne ajuta,sa ii schimb bordul(am inteles ca merge de vectra sau astra),niste xenoane si...cam atat..in vara o s-o echipez si cu alta vopsea...pana atunci mai e drum lung...luna care vine o asteapta prima proba...ITP-ul
ionut__bv
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Brasov
- Masina: Kadett 1986 C18NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat
al3x87
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
jenti m pus de calibra 195/65/14 daca i-mi aduc bine aminte si dupa cateva zile am zmuls suportul telescop deoarece impactul la gropi nu il preluau cauciucurile si telescopul ci direct caroseria, asa ca am trecut iarasi pe 175/70/13 cu toate ca in talon scrie 145/13 acestea din urma nu se mai gasesc iar 145 /60/13 de tico sau matiz arata ca draq pe masina
al3x87
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
relu86
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2008
- Mesaj Privat
al3x87
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
salut..este injectie multipunct,iar poze e undeva dus departe pentru reparatie,o fac intr-un service unde lucreaza un prieten si...dureaza putin pt ca o face cand are si el timp tinand cont ca e mult mai ieftin...oricum,am avut-o intr-un service si mi-au rupt un surub in blocul motor..atunci am preferat sa o las la el si sa stiu ca iese bn,nu "buleala"....in legatura cu pozele..nu prea am cum ca sunt la munca ziua ,iar seara cand ajung acasa nu mai am chef sa merg pana acolo sa imi zica ca tot nu e gata,a ramas ca atunci cand e gata ma suna si mi-o aduce....oricum pe urma o sa ii tot fac poze ca ma apuc de facut interiorul si..putin din exterior(knd am luat-o din primul service si am dus-o la baiatu asta am "apostat" o dacie si i-am dat de am julit-o...adica...la mn am infundat putin aripa dreapta fata...dacia...masca,bara,far stanga + aripa stanga varza)...revin cu detalii cand o sa imi aduca buburuza acasa...atunci incep sa pun eu mana pe ea si....am timp sa o fac dupa suflet
relu86
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2008
- Mesaj Privat
bafta sa ai cu ea, eram curios de niste detalii referitoare la galeria de admisie, am avut ocazia sa demontez de pe o Ascona GSI 1.8E axul cu came sa il pun pe Vectra mea cu C20NE, din pacate nu am fost inspirat sa iau galeria de admisie si chiulasa, care am inteles de pe un forum din Anglia ca are ferestrele cu 20% mai mari, si galeria evident are o forma mai libera, are curba un pic sus si atat, tunelurile vin drept.
al3x87
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
iti raspundeam cu placere dar...sunt praf la astea...cand o sa fie gata si mi-o aduce,daca am cum pot masura sa iti dau detalii despre galerie...dar pana atunci...decat sa dau informatii eronate....mai bn zic adevarul... HABAR N-AM !..tinem legatura,daca e cv mai urmareste postul si cand vn...iti zic
bafta !
bafta !
al3x87
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
da...dupa mult,mult timp am revenit cu ragalia mea...motorul e stas acum...am schimbat de la ultima discutie si pistoane + biele + un alezat de bloc + rampa cu tot cu injectoare...am facut km tot la motor...am mai schimbat placutele de frana,ambreiajul am refacut frana de mana cu inlocuit de piese( cam tot ce tine de ea mai putin maneta )....a ramas acum cu o singura problema...k doar trb sa mai fie cv...imi trb o toba de spate,iar ce am gasit la firma pt modelul meu e undeva pe la 300-350 ron(km mult parerea mea)...daca cineva are o idee de unde as putea lua cv mai ieftin sau...dp ce natie de masina se potriveste il rog sa imi lase un mesaj ca pe mn m-a cam disperat masinuta asta...aaaa si apropo,aveti idee cam cat mi-ar lua un tapiter sa imi faca si mie plafonul ,bordul si scaunele fata ?...astept raspunsuri..promit k in weekend vin cu poze de la motor si chiar si interior(care e jalnic)
ionut__bv
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Brasov
- Masina: Kadett 1986 C18NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat
al3x87
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
da...nu am mai scris de multisor pe aici...a dat Domnul sa termin usor usor cu el...aproape tot....motorul refacut in proportie de 100%..schimbat tot,de la arbore cotit pana la injectoare....tot ce tine de motor...aparuse o problema cu debitmetru...s-a rezolvat,altul...momentan i-am pus o toba normala,la vara va veni cea sport pusa...jenti..ink nu am faqt rost de bani si pt ele...directia si suspensia schimbata...zilele astea i-am pus si un radio-cd pe ea...boxele sunt tot cele de pe r5 gtt...deci se aude bn.....geamurile le-am facut fumurii doar cele de pe spate plus luneta..acum in primavara va veni o vopsitorie peste masinuta....iar la vara jenti si toba...plus k ma mai gandesc si la o instalatie de gaz...in bucureste imi ia cam 15%...in afara 6 ....nu stiu ce e cu consumul asta in orash..si am zis k il rezolv cu o instalatie de gaz...sambata ii voi schimba pompa de benzina ca e cam praf aia de pe masina si vreau sa ii schimb tot ce se numeste furtun pe masina