Joi 30 Dec, 2010 1:01 am
revin cu amanunte...azi am pus motorul sus pe masina,am pus instalatia electrica,inlocuit filtrele si toate consumabilele,inclus distributie si curea de la alternator...maine e ziua cea mare in care o sa ii dau si o cheie sa vad cum porneste(n-am mai stat in seara asta,abea acum am ajuns acasa si de cat timp a stat,am si bateria moarta..e pusa pe redresor acum..necesita si alta baterie clar)...acum sa vedem maine cum porneste bestiutza...daca porneste maine trec la frane,schimbat cam tot ce trebuie la ele inclusiv pe spate pt. frana de mana....apai ramane sa vad ce fac cu interiorul dar asta e o alta poveste,in alt timp si sigur in alt an 😃...alte detalii sper sa va mai dau maine...cn mai are vreo bestie d-asta ca a mea si ii trebuie detalii despre preturile la piese,daca il intereseaza sa o faca,poate sa ma intrebe..momentan ce am schimbat eu a fost asa.. segmenti-200 ron germany,cuzineti-250 ron germany,filtrele m-au dus toate 80 ron...rectificat arborele la cota 1 - 150 ron,curea distributie-35 ron made in japan(spre surprinderea mea nu imi trebuie rola intinzatoare care era destul de scumpa,adica cea mai ieftina gasita era undeva pe la 160 ron),cureaua de la alternator si pe la ce mai vine ea 17 ron-made in Germany,ulei,momentan i-am luat Aral de am pus in motor 85 ron 4L,dupa 500km il schimb cu filtre iar, si o sa ii pus fucks,nush cati a-ti auzit pe el dar se zice ca este uleiul cu care pleaca BMW-urile din fabrica dupa ce sunt facute si sunt garantate circa 20-25.000 km...asta daca este original de la mama lui,daca sunt made in china,Doamne fereste..exemplu..o dacie a mers 230.000 de km cu schimburi facute la 15.000 doar cu fucks,ne-segmentata niciodata..la 230.000 km a luat drumul rematului,nu a fost a mea ci a unui prieten...gata cu detaliile ca sunt rupt de somn..revin in curand sa mai scriu ce am mai rezolvat cu ea..drumuri linistite !