- Dac
- OP
- 231 mesaje
- din 07 Feb 2005
- Vectra 1993 C16NZ
- Timisoara
Dac
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2005
- Mesaj Privat
zgomotul specific apare de exemplu in treapta a 3-a cand e putin subturata si incep sa accelerez, apoi cand mai creste in ture dispare: apare de lla 40km/h la 50km/h in a 3-a.
sau cand sarcina pe motor e mai mare iar turatia e relativ mica (vit 1 sau 2).
trebuie sa merg sa-l reglez? (cu lampa stroboscopica si cu ECU pus in modul diagnoza ca sa dezactiveze reglarea automata a avansului) - operatia ar fi 400-450.000 la reprezentanta Opel.
sau merge si asa?
ps: am tot umblam la delcou dar l-am pus de fiecare data la "semn" - insa nu a fost reglat niciodata avansul de cand am masina. stiu ca ECU poate compensa pana la o anumita valoare avansul (12 grade max parca)
- benzina folosesc de 95 Mol Tempo
sau cand sarcina pe motor e mai mare iar turatia e relativ mica (vit 1 sau 2).
trebuie sa merg sa-l reglez? (cu lampa stroboscopica si cu ECU pus in modul diagnoza ca sa dezactiveze reglarea automata a avansului) - operatia ar fi 400-450.000 la reprezentanta Opel.
sau merge si asa?
ps: am tot umblam la delcou dar l-am pus de fiecare data la "semn" - insa nu a fost reglat niciodata avansul de cand am masina. stiu ca ECU poate compensa pana la o anumita valoare avansul (12 grade max parca)
- benzina folosesc de 95 Mol Tempo
palisman
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2006
- Mesaj Privat
- cont-sters-1898
- **
- 233 mesaje
- din 28 Feb 2006
cont-sters-1898
- Mesaje scrise: 233
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2006
- Mesaj Privat
Motoarele pe benzina Opel disponibile pe modelele Astra, Vectra, Calibra din anii 1988 - 1997
14NV sistem de aprindere tranzistoriala cu generator de implusuri inductiv (TSZ-i)
16SV aprindere electronica cu genrator de impulsuri cu efect Hall (EZF-h)
C16NZ; C16NZ II; C18NZ aprindere electronica cu generator de impulsuri inductiv (EZF-i)
E16NZ; E18NVR; C20NE; X20XEV; C20XE; C20LET; C25XE sistem integrat de aprindere si de injectie Multec, Simtec, Ecotronic sau Motronic. Coroborat cu aprinderea directa (DIS Direct Ignition System)
Avansul la scanteie
14NV - 5° RAC inainte de PMI
E16NZ; C16NZ; 16SV; C18NZ - 10° RAC inainte de PMI
E18NVR; C20NE 8°-12° RAC inainte de PMI
C20XE; C20LET 14°-18° RAC inainte de PMI
14NV sistem de aprindere tranzistoriala cu generator de implusuri inductiv (TSZ-i)
16SV aprindere electronica cu genrator de impulsuri cu efect Hall (EZF-h)
C16NZ; C16NZ II; C18NZ aprindere electronica cu generator de impulsuri inductiv (EZF-i)
E16NZ; E18NVR; C20NE; X20XEV; C20XE; C20LET; C25XE sistem integrat de aprindere si de injectie Multec, Simtec, Ecotronic sau Motronic. Coroborat cu aprinderea directa (DIS Direct Ignition System)
Avansul la scanteie
14NV - 5° RAC inainte de PMI
E16NZ; C16NZ; 16SV; C18NZ - 10° RAC inainte de PMI
E18NVR; C20NE 8°-12° RAC inainte de PMI
C20XE; C20LET 14°-18° RAC inainte de PMI
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- cont-sters-1898
- **
- 233 mesaje
- din 28 Feb 2006
cont-sters-1898
- Mesaje scrise: 233
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2006
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat