- Kodatu Sep
- OP
- 110 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
Va salut dragi posesori de opel. As dori sa stiu si eu unde trebuie umblat/schimbat la motor, deoarece in "blana" sa zic asa, motorul intra in regim de avarie si ramane asa, pana opresc si repornesc motorul. EGR a fost curatat de curand, m-am gandit ca este infundat. Motorina este buna, alimentez de la o statie de unde nu am avut probleme niciodata. Filtrele mai au cam 5000 de KM pana sa le schimb. Toata nebunia se intampla de la 120 KM in sus. Ma gandesc ca este vreun furtun?! Daca accelerez normal, si urc in viteza nu se intampla nimic, dar ma gandesc ca poate am nevoie de masina intr-o depasire si ma lasa exact cand am nevoie mai mare. In regim de avarie nu merge sa turez mai mult de 2500 RPM si mai mult de 120 KM.
Va multumesc si astept un raspuns de la dumneavoastra.
Va multumesc si astept un raspuns de la dumneavoastra.
ionut33
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2004 2000dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Kodatu Sep
- OP
- 110 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
ionut33
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2004 2000dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Kodatu Sep
- OP
- 110 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
ionut33
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2004 2000dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Kodatu Sep
- OP
- 110 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Am patit la fel ca tine, problema este de la un furtun fisurat, verifica foarte bine toate furtunele de aer si mai ales verifica daca tija de la wastegate-ul turbinei este trasa la maxim cand motorul e pornit. Daca tija nu e trasa la maxim, pierzi pe undeva vacuum sau electrovalva este defecta. Succes.
- cornel18
- ***
- 531 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 531
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
- Kodatu Sep
- OP
- 110 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
Va multumesc mult pentru pareri. Despre furtun nu stiu ce sa zic, nu cred ca e vreunul fisurat, ci e vorba mai degraba despre ceva electro-mecanic. Deoarece doar cant atinge viteza de 130 km/h se intampla acest lucru. Ramane sa ca comunic dupa ce verific acest senzor.
Numai bine tuturor si drumuri usoare.
Numai bine tuturor si drumuri usoare.
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Cu placere. Spre mirarea mea, la mine nu se simtea lipsa de presiune dar la fel se aprindea dupa 130 km/h, si de vina era furtunul dintre intercooler si admisie, avea o gaurica mica de jumate de centimetru, si uite pt asta se aprinde becul. Deci, intai verifica furtunurile de aer si cele de vacuum, iar mai apoi verifica acele componente "electro-mecanice". Dar cel mai bine ar fi sa te duci la un tester, si acolo iti da codul de eroare, in felul asta ii dam de capat. Iar o a 2-a intrebare, ai citit tot postul meu anterior ? Te-ai uitat la tija de la wastegate sa vezi daca se trage atunci cand pornesti motorul ?
- Kodatu Sep
- OP
- 110 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- Kodatu Sep
- OP
- 110 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat