Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • Constantin Daniel

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1996 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Am un vectra b 1.8 16v benzina 115hp ,daca as skimba cutia de viteze care este ,normal,pt motor pe benzina cu una de diesel,ar fi vreo diferenta?la putere la demaraj ,viteza,s-ar potrivi in locul celei de benzina,la suporti la planetare?va rog sa ma ajutati cu un raspuns .multumesc anticipat.
Skip ads

  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Chiar nu cred ca se potriveste.
Dar de ce vrei sa ii schimbi cutia cu una de diesel? crezi ca asa ii vei mari puterea?
  • Constantin Daniel

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1996 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2010

  • Mesaj Privat
cica are demarajul mai bun ca are cuplu mai mare fii cutie de forta avand in vedere ca la motoarele diesel trebuie putere mai mare din partea cutiei de viteze
  • mitz1982

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2003 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eu cred ca efectul va fi exact invers: demarajul va fi mai slab in ipoteza ca e mai "lunga" cutia diesel.
  • Constantin Daniel

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1996 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2010

  • Mesaj Privat
ce legatura are lungimea cutiei de viteza cu cuplul,si de ce o masina diesel are mai multi N decat una pe benzina?eu zic ca ar merge dupa parerea mea
  • l_stoian79

  • Mesaje scrise: 601
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2006

  • Mesaj Privat
cuplul si puterea nu sunt date de cutia de viteze. cuplul/puterea la roata este distribuit de catre cutia de viteze pe anumite plaje de turatii.
o cutie de diesel, cu rapoarte mai lungi, are nevoie sa fie montata pe un motor care iti furnizeaza cuplu destul de mare de la turatii joase, ceea ce tu pe benzinar nu ai.

se poate sa se potriveasca fizic pe masina dar vei pierde la demaraj (a se citi: "nu vei avea demaraj") datorita etajarii foarte lungi, posibil ca in treapta a5a (sau 6daca e cazul) masina sa nu iti mai traga chiar sa "moara".

incearca vreo 1 saptamana sa pleci numa cu a2a sau a3a de pe loc si sa schimbi vitezele pe la 1200 maxim 1500 rpm si ai sa-ti faci o idee cum se va comporta masina cu o cutie de diesel Wink

bafta!
  • mitz1982

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2003 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Dieselul are mai "multi N" pt. ca are pistoanele mai lungi.
Revenind. In ce treapta ai acum demaraj mai puternic: in a 3-a sau a 4-a? Gandeste-te ca dupa ce vei pune cutia diesel (mai lunga) treapta a 3-a de acum va fi apoi ca a 4-a de acum (poate facem rost de cifre exacte ca sa spunem cu certitudine).
  • Constantin Daniel

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1996 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2010

  • Mesaj Privat
multam fain baieti ma-ti convins nu renteaza decat daca vreau sa merg la turatie mare cu viteza mica.si ce ar trebui sa ii fac sa creasca demarajul ?
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Sa-i schimbi motorul sau eventual masina cu una cu motor mai puternic. La o benzina aspirata e destul de greu/scump sa-i cresti puterea.
  • Constantin Daniel

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1996 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Smile mersi de idee masina nu vreau sa o skimb sunt fan vectre b :d
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ti-am rebotezat eu topicul, pe viitor te rog sa pui topicelor deschise de tine nume relevante
  • tiry213

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Constantin Daniel a scris:multam fain baieti ma-ti convins nu renteaza decat daca vreau sa merg la turatie mare cu viteza mica.si ce ar trebui sa ii fac sa creasca demarajul ?

Cutie mai scurta ti-ar trebuii. Dar atunci pierzi din viteza maxima. Daca vrei cai mai multi cel mai rentabil iesi cu o alta masina, fiindca cu tunning nu iesi bine ca pret.
  • l_stoian79

  • Mesaje scrise: 601
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2006

  • Mesaj Privat
poti incerca sa schimbi doar pinionul de pe viteza a5a, ca sa ai "consum de croaziera" scazut. In felul asta vitezele 1-4 iti raman cum e acuma, iar a5a o sa fie foarte lunga, o schimbi tarziu (peste 100-110km/h ca sa poata sa duca motorul). Vei obtine turatii mai scazute la viteze mari de autostrada. Am un coleg care a facut asta la un Kadet.
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,944
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
l_stoian79 a scris:poti incerca sa schimbi doar pinionul de pe viteza a5a, ca sa ai "consum de croaziera" scazut. In felul asta vitezele 1-4 iti raman cum e acuma, iar a5a o sa fie foarte lunga, o schimbi tarziu (peste 100-110km/h ca sa poata sa duca motorul). Vei obtine turatii mai scazute la viteze mari de autostrada. Am un coleg care a facut asta la un Kadet.

interesanta chestia asta! dar de unde acel pinion? Asta ar insemna ca creste si viteza maxima? Tinand cont ca la viteze mari avem turatii mici?
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Este deschis un topic deja pe aceasta tema:

https://www.clubopel.com/vie...p?p=791888#791888

Se pare ca e destul de dificil de schimbat si nu prea merita.
  • relu86

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
vrei putere, ia-ti un tractor zice aun nene intr-o reclama Razz nu vei avea sprint ami amr euc o cutie de diesel, din contra, iti va trage mai greu, f probabil iti vei crapa virbohenul din cauza socurilor la care care va fi supus, sa nu mai vorbim de suporti motor, daca vrei sa ai sprint si acceleratie, pune roti ami mici, eventual o cutie cu rapoarte mai scurte, aici am refer la raportul dintre picioane nu cursa la schimbator, si putere, cat mai multa, pana nu vei mai putea accelera deloc la curbe fara riscul subvirarii.poti incepe cu schimbarea galeriilor de admisie si evacuare, axe cu came, supape ami mari, injectoare mai mari, eventual o resoftare pe un stand dyno..... sau o alt amasina cu motor mai puternic Razz
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
deci in concluzie..ia-ti gandul... NU?
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR