- Constantin Daniel
- OP
- 11 mesaje
- din 20 Aug 2010
- Vectra 1996 x18xe
- Suceava
Constantin Daniel
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1996 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2010
- Mesaj Privat
- Gabello
- ****
- 1,149 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2001 y1,7dti
- Giurgiu
Gabello
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2001 y1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Constantin Daniel
- OP
- 11 mesaje
- din 20 Aug 2010
- Vectra 1996 x18xe
- Suceava
Constantin Daniel
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1996 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2010
- Mesaj Privat
- mitz1982
- **
- 321 mesaje
- din 14 Jan 2007
- Astra 2003 2.0 DTI
- Arges
mitz1982
- Mesaje scrise: 321
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2003 2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Constantin Daniel
- OP
- 11 mesaje
- din 20 Aug 2010
- Vectra 1996 x18xe
- Suceava
Constantin Daniel
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1996 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2010
- Mesaj Privat
- l_stoian79
- ***
- 601 mesaje
- din 08 Mai 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Timisoara
l_stoian79
- Mesaje scrise: 601
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2006
- Mesaj Privat
cuplul si puterea nu sunt date de cutia de viteze. cuplul/puterea la roata este distribuit de catre cutia de viteze pe anumite plaje de turatii.
o cutie de diesel, cu rapoarte mai lungi, are nevoie sa fie montata pe un motor care iti furnizeaza cuplu destul de mare de la turatii joase, ceea ce tu pe benzinar nu ai.
se poate sa se potriveasca fizic pe masina dar vei pierde la demaraj (a se citi: "nu vei avea demaraj") datorita etajarii foarte lungi, posibil ca in treapta a5a (sau 6daca e cazul) masina sa nu iti mai traga chiar sa "moara".
incearca vreo 1 saptamana sa pleci numa cu a2a sau a3a de pe loc si sa schimbi vitezele pe la 1200 maxim 1500 rpm si ai sa-ti faci o idee cum se va comporta masina cu o cutie de diesel
bafta!
o cutie de diesel, cu rapoarte mai lungi, are nevoie sa fie montata pe un motor care iti furnizeaza cuplu destul de mare de la turatii joase, ceea ce tu pe benzinar nu ai.
se poate sa se potriveasca fizic pe masina dar vei pierde la demaraj (a se citi: "nu vei avea demaraj") datorita etajarii foarte lungi, posibil ca in treapta a5a (sau 6daca e cazul) masina sa nu iti mai traga chiar sa "moara".
incearca vreo 1 saptamana sa pleci numa cu a2a sau a3a de pe loc si sa schimbi vitezele pe la 1200 maxim 1500 rpm si ai sa-ti faci o idee cum se va comporta masina cu o cutie de diesel
bafta!
- mitz1982
- **
- 321 mesaje
- din 14 Jan 2007
- Astra 2003 2.0 DTI
- Arges
mitz1982
- Mesaje scrise: 321
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2003 2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2007
- Mesaj Privat
Dieselul are mai "multi N" pt. ca are pistoanele mai lungi.
Revenind. In ce treapta ai acum demaraj mai puternic: in a 3-a sau a 4-a? Gandeste-te ca dupa ce vei pune cutia diesel (mai lunga) treapta a 3-a de acum va fi apoi ca a 4-a de acum (poate facem rost de cifre exacte ca sa spunem cu certitudine).
Revenind. In ce treapta ai acum demaraj mai puternic: in a 3-a sau a 4-a? Gandeste-te ca dupa ce vei pune cutia diesel (mai lunga) treapta a 3-a de acum va fi apoi ca a 4-a de acum (poate facem rost de cifre exacte ca sa spunem cu certitudine).
- Constantin Daniel
- OP
- 11 mesaje
- din 20 Aug 2010
- Vectra 1996 x18xe
- Suceava
Constantin Daniel
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1996 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2010
- Mesaj Privat
- blue_maniak
- ***
- 940 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Constantin Daniel
- OP
- 11 mesaje
- din 20 Aug 2010
- Vectra 1996 x18xe
- Suceava
Constantin Daniel
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1996 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2010
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,417 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,417
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- tiry213
- **
- 447 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Vectra 1998 X20DTL
- Bucuresti
tiry213
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
Constantin Daniel a scris:multam fain baieti ma-ti convins nu renteaza decat daca vreau sa merg la turatie mare cu viteza mica.si ce ar trebui sa ii fac sa creasca demarajul ?
Cutie mai scurta ti-ar trebuii. Dar atunci pierzi din viteza maxima. Daca vrei cai mai multi cel mai rentabil iesi cu o alta masina, fiindca cu tunning nu iesi bine ca pret.
- l_stoian79
- ***
- 601 mesaje
- din 08 Mai 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Timisoara
l_stoian79
- Mesaje scrise: 601
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2006
- Mesaj Privat
poti incerca sa schimbi doar pinionul de pe viteza a5a, ca sa ai "consum de croaziera" scazut. In felul asta vitezele 1-4 iti raman cum e acuma, iar a5a o sa fie foarte lunga, o schimbi tarziu (peste 100-110km/h ca sa poata sa duca motorul). Vei obtine turatii mai scazute la viteze mari de autostrada. Am un coleg care a facut asta la un Kadet.
- Ursu/\82
- ****
- 1,944 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,944
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
l_stoian79 a scris:poti incerca sa schimbi doar pinionul de pe viteza a5a, ca sa ai "consum de croaziera" scazut. In felul asta vitezele 1-4 iti raman cum e acuma, iar a5a o sa fie foarte lunga, o schimbi tarziu (peste 100-110km/h ca sa poata sa duca motorul). Vei obtine turatii mai scazute la viteze mari de autostrada. Am un coleg care a facut asta la un Kadet.
interesanta chestia asta! dar de unde acel pinion? Asta ar insemna ca creste si viteza maxima? Tinand cont ca la viteze mari avem turatii mici?
- blue_maniak
- ***
- 940 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Este deschis un topic deja pe aceasta tema:
https://www.clubopel.com/vie...p?p=791888#791888
Se pare ca e destul de dificil de schimbat si nu prea merita.
https://www.clubopel.com/vie...p?p=791888#791888
Se pare ca e destul de dificil de schimbat si nu prea merita.
relu86
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2008
- Mesaj Privat
vrei putere, ia-ti un tractor zice aun nene intr-o reclama nu vei avea sprint ami amr euc o cutie de diesel, din contra, iti va trage mai greu, f probabil iti vei crapa virbohenul din cauza socurilor la care care va fi supus, sa nu mai vorbim de suporti motor, daca vrei sa ai sprint si acceleratie, pune roti ami mici, eventual o cutie cu rapoarte mai scurte, aici am refer la raportul dintre picioane nu cursa la schimbator, si putere, cat mai multa, pana nu vei mai putea accelera deloc la curbe fara riscul subvirarii.poti incepe cu schimbarea galeriilor de admisie si evacuare, axe cu came, supape ami mari, injectoare mai mari, eventual o resoftare pe un stand dyno..... sau o alt amasina cu motor mai puternic
- Gabello
- ****
- 1,149 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2001 y1,7dti
- Giurgiu
Gabello
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2001 y1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat