- gxg_tm
- OP
- 1,175 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Agila 2002 ARY
- Bucuresti
gxg_tm
- Mesaje scrise: 1,175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 ARY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
Va salut , si imi cer scuze daca deranjez pe cineva cu faptul ca postez o problema a unui Seat Leon pe un forum Opel . Cei de pe forumurile dedicate stau mai prost cu ajutatul unul pe altul , mai ales pe forum.
Postez problema aici in spernata ca cineva ma poate ajuta cu o idee / sfat / rezolvare .
Stau momentan pe langa Segovia (Spania) si conduc un Seat Leon 1M , an 2000 , motor 1.9 TDI cod ALH .
Problema este ca , cu motorul pornit fiind , atunci cand vreau sa cuplez in mars-ariere se opresete motorul subit . Daca nu decuplez acea treapta si pun contactul , nu se aprinde nici un martor pe bord (ca si cum nu ar fi conectata bateria) , iar daca vreau sa pornesc , electromotorul invarte dar motorul nu porneste .
Cum am decuplat treapta de viteza si las maneta pe "liber", pun contactul si totul se aprinde ok .
Am observat ca daca pornesc motorul si il tin turat undeva pe la 4000 RPM si cuplez mars-arier-ul , scade un pic din turatie (ca si cum ar muri) dupa care revine si merge normal .
Ciudat este ca nu face asa mereu , ci aleatoriu .
Am fost cu ea la service pentru diagnoza (VAG-Com) si nu a aparut nici o eroare .. Acum la ce mecanici sunt spaniolii .... ma abtin ..
Am fost chiar si la dealer si nici aici nu s-a mai intalnit problema asta .
Mentionez ca nu este de la cipul din cheie si recunoaste ambele chei foarte bine . (Verificare recomandata de dealer.)
Pana acum am cheltuit ~200 de euro , degeaba . Cam atat pana acum .
Va multumesc anticipat pentru interes si ajutor !
PS: Masina este a tatalui meu , eu tot cu gandul la Opel sunt , mai exact la Signum , deci nu tradez pe nimeni .
Postez problema aici in spernata ca cineva ma poate ajuta cu o idee / sfat / rezolvare .
Stau momentan pe langa Segovia (Spania) si conduc un Seat Leon 1M , an 2000 , motor 1.9 TDI cod ALH .
Problema este ca , cu motorul pornit fiind , atunci cand vreau sa cuplez in mars-ariere se opresete motorul subit . Daca nu decuplez acea treapta si pun contactul , nu se aprinde nici un martor pe bord (ca si cum nu ar fi conectata bateria) , iar daca vreau sa pornesc , electromotorul invarte dar motorul nu porneste .
Cum am decuplat treapta de viteza si las maneta pe "liber", pun contactul si totul se aprinde ok .
Am observat ca daca pornesc motorul si il tin turat undeva pe la 4000 RPM si cuplez mars-arier-ul , scade un pic din turatie (ca si cum ar muri) dupa care revine si merge normal .
Ciudat este ca nu face asa mereu , ci aleatoriu .
Am fost cu ea la service pentru diagnoza (VAG-Com) si nu a aparut nici o eroare .. Acum la ce mecanici sunt spaniolii .... ma abtin ..
Am fost chiar si la dealer si nici aici nu s-a mai intalnit problema asta .
Mentionez ca nu este de la cipul din cheie si recunoaste ambele chei foarte bine . (Verificare recomandata de dealer.)
Pana acum am cheltuit ~200 de euro , degeaba . Cam atat pana acum .
Va multumesc anticipat pentru interes si ajutor !
PS: Masina este a tatalui meu , eu tot cu gandul la Opel sunt , mai exact la Signum , deci nu tradez pe nimeni .
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Mai aveti timp, inca sa reeditati titlul si descrierea, conform regulamentului de la probleme tehnice daca nu o faceti am sa mut postarea la trash-ul problemelor tehnice,si cred ca este ultima clementa pe care o mai fac in legatura cu postare incorecta in ceea ce priveste un user atat de vechi si activ pe forum.
Ultima modificare făcută de StefanTolos la Sam 11 Sep, 2010 3:40 pm
Ultima modificare făcută de StefanTolos la Sam 11 Sep, 2010 3:40 pm
- nicholas886
- **
- 197 mesaje
- din 30 Dec 2009
- Vectra 2001 y20dth
- Dolj
nicholas886
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2009
- Mesaj Privat
probabil iti face un scurt pe undeva..orice masina, are un circuit de aprindere a luminilor spate la mars'arriere , comandate de faptul ca pui maneta pe treapta de inapoi..
asa incat, poate ca un scurt'circuit pe directia asta sa fie buba..
...
nu bag mana in foc, dar dupa descrierea ta..cam pe aici sa fie problema..
asa incat, poate ca un scurt'circuit pe directia asta sa fie buba..
...
nu bag mana in foc, dar dupa descrierea ta..cam pe aici sa fie problema..
- victor_gl
- ****
- 1,039 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Astra 2005 z 1,7 dtl
- Galati
victor_gl
- Mesaje scrise: 1,039
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- gxg_tm
- OP
- 1,175 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Agila 2002 ARY
- Bucuresti
gxg_tm
- Mesaje scrise: 1,175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 ARY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
- gxg_tm
- OP
- 1,175 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Agila 2002 ARY
- Bucuresti
gxg_tm
- Mesaje scrise: 1,175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 ARY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
pai senzorul nu prea are cum sa fie problema.
La majoritatea masinilor (daca nu la toate) acel senzor pune la masa un fir. In cel mai rau caz, datorita defectarii sondei ori nu se aprinde becul de mars-arier ori sta aprins permanent.
Defectul trebuie cautat in spate la triple sau pe circuitul sonda-triple.
La majoritatea masinilor (daca nu la toate) acel senzor pune la masa un fir. In cel mai rau caz, datorita defectarii sondei ori nu se aprinde becul de mars-arier ori sta aprins permanent.
Defectul trebuie cautat in spate la triple sau pe circuitul sonda-triple.
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- gxg_tm
- OP
- 1,175 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Agila 2002 ARY
- Bucuresti
gxg_tm
- Mesaje scrise: 1,175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 ARY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
- gxg_tm
- OP
- 1,175 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Agila 2002 ARY
- Bucuresti
gxg_tm
- Mesaje scrise: 1,175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 ARY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
Am verificat acum si becurile si circuitul din triple dar totul pare in regula acolo . Am inlocuit fiecare bec in parte . Am observat ca decat atunci cand scot ambele becuri (care sunt bune ) masina revine la normal . Deci ori este senzorul acela , dar voi spuneti ca este improbabil , ori este circuitul dintre acesta si becuri .
Daca este ultima varinata nu prea am idee cum ii pot da de cap .. sa verific cu un multimetru dar cum ?!?!
Uitati si poze:
Iar aici cand are chef sa mearga :
Daca este ultima varinata nu prea am idee cum ii pot da de cap .. sa verific cu un multimetru dar cum ?!?!
Uitati si poze:
Iar aici cand are chef sa mearga :
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- gxg_tm
- OP
- 1,175 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Agila 2002 ARY
- Bucuresti
gxg_tm
- Mesaje scrise: 1,175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 ARY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
O sa scot un bec si sa verific cu multimetrul dar asta maine cu nu am deocamdata. Becurile le-am verificat si nu sunt ele problema .Indiferent ce bec scot problema ramane , si dispare numai cand le scot pe amandoua . Mai scriu dupa ce verific cu multimetrul .
Am facut un filmulet cu bordul atunci cand schimb in marsariere:
Am facut un filmulet cu bordul atunci cand schimb in marsariere:
- DB77AAA
- *******
- 6,675 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- gxg_tm
- OP
- 1,175 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Agila 2002 ARY
- Bucuresti
gxg_tm
- Mesaje scrise: 1,175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 ARY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
Sorin asta habar nu am , am incercat sa fac rost de schema circuitului electric dar fara succes pana acum , maine urmeaza sa investighez mai mult . Totusi eu banuiesc un releu, pentru ca mi se pare improbabil ca aceasta problema sa vina de la firele dintre senzor si becuri , mai ales ca acestea sunt trase prin interiorul masinii ...
@DB77AAA - Nu inteleg ce ai vrut sa spui .
Va multumesc pentru interes si o sa va spun ce am mai descoperit pe parcurs sau daca am ceva noroc , chiar rezolvarea !
@DB77AAA - Nu inteleg ce ai vrut sa spui .
Va multumesc pentru interes si o sa va spun ce am mai descoperit pe parcurs sau daca am ceva noroc , chiar rezolvarea !
- schumy1502
- ***
- 626 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
schumy1502
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,675 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Spuneam ca la o masina de interventii urgente se poarta moda ca prima miscare sa mearga doar inainte. Mai exact, te sui in masina, nu merge decat viteza 1, decat inainte. Abia apoi dupa ce mergi in fata poti sa o parchezi cu spatele.
Stiu ca nu sunt suficient de explicit. Colegul @Bazare avea o astfel de masina la munca.
Stiu ca nu sunt suficient de explicit. Colegul @Bazare avea o astfel de masina la munca.
- gxg_tm
- OP
- 1,175 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Agila 2002 ARY
- Bucuresti
gxg_tm
- Mesaje scrise: 1,175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 ARY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
Da , interesant , nu am vazut pana acum astfel de masina , si dupa ce a inceput sa faca problema asta m-am jucat cu maneta si am schimbat in toate vitezele dar degeaba , iar masina asta este un Seat Leon normal , ca oricare altul .
@Schumy o sa verific si astea , iar dezaburirea de pe luneta nu am verificato , era prea cald .
Dar in schimb am scos pe rand absolut fiecare siguranta fuzibila in parte cu contactul pus si bagata in marsarier , iar problema mea nu disparuse la niciuna , iar printre altele se afla si siguranta pentru dezaburie ..
@Schumy o sa verific si astea , iar dezaburirea de pe luneta nu am verificato , era prea cald .
Dar in schimb am scos pe rand absolut fiecare siguranta fuzibila in parte cu contactul pus si bagata in marsarier , iar problema mea nu disparuse la niciuna , iar printre altele se afla si siguranta pentru dezaburie ..